منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 89
:: بازدید ماه : 93
:: بازدید سال : 163
:: بازدید کلی : 1043
نویسنده : tikban
چهار شنبه 23 مرداد 1398

در مقاله قبلی به این نکته اشاره کردیم که برای پیدا کردن قیمت بلیط خارجی ارزان از روش متا استفاده می کنیم! اما این روش مشکلاتی به همراه دارد. به همین دلیل برای برطرف کردن چنین مشکلاتی ما روشی را ابداع کرده ایم که به آن موتورهای جستجوی متا-متا پرواز می گوییم. این روش مفهوم جدیدی را در جستجوهای آنلاین به وجود آورده است. شما می توانید با استفاده از این روش، تنها با یک جستجو، چند موتور جستجوی متا را به کار بگیرید. سایت CheapFlightsFinder.com اولین موتور جستجوی متا-متا در جهان است که به شما این اجازه را می دهد تا در چندین ثانیه به بهترین پیشنهادات دست پیدا کنید، بدون اینکه هر دفعه اطلاعاتتان را برای هر سایتی وارد کنید. به عبارت دیگر، این روش "مادرِ" تمام جستجوهای پرواز می باشد. با جستجو در تمام این موتورها و مقایسه نتایج پیدا شده، می توانید تا بیست درصد در هزینه بلیط ها صرفه جویی کنید.

سایت CheapFlightsFinder تمام پروازها را از موموندو، کایاک، اسکای اسکنر پروازهای گوگل، هیپمانک، جت رادار، دوهاپ و سایت های دیگر و تنها با استفاده از یک داشبورد پیدا می کند و به منبعی ضروری برای جستجوی بهترین پیشنهادات آنلاین تبدیل می شود.

همین حالا از این سایت استفاده کنید یا بیشتر در رابطه با مقایسه سایت های پرواز مطالعه کنید.


:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : tikban
چهار شنبه 23 مرداد 1398

شما را دعوت می کنیم تا با بهترین روش ها، تکنیک ها و منابع برای پیدا کردن قیمت بلیط خارجی ارزان در دنیا آشنا شوید. روش جستجوی متا-متا برای پروازهای ارزان را یاد بگیرید.

کاملاً واضح است که بررسی کردن قیمت ها در یک سایت کاری خوب است اما کافی نیست! نکته مهم اینست که قبل از انتخاب پرواز و پرداخت هزینه باید چندین سایت را بررسی کنید. سریع ترین روش، استفاده از موتورهای جستجوی متا یا جمع کننده پروازها می باشد. این سایت ها، در سایت های بسیار زیادی جستجو می کنند و به شما کمک می کنند تا تنها با استفاده از یک حساب کاربری این کار را انجام دهید.

هر چند که این روش مشکلی دارد که همه از آن با خبر نیستند. این جستجوهای متا، هر دفعه بهترین و ارزان ترین پیشنهادات را در اختیار شما نمی گذارند. این کار دو دلیل دارد:

هیچ سایتی در رابطه با مقایسه پروازها وجود ندارد که توانایی جستجو در تمام سایت های اینترنت را داشته باشد. هر سایتی با شرکت ها و نمایندگی های مختلفی در ارتباط است که همین امر سبب بوجود آمدن نتایجی متفاوت می شود. به همین دلیل پیش بینی اینکه کدام یک از این سایت ها ارزان ترین پیشنهاد را برای شما به نمایش می گذارند بسیار دشوار است.

دقت و مقرون به صرفه بودن هر سایت با توجه به جستجو و مقایسه با سایت های دیگر تغییر می کند. یکی از موتورهای جستجو ممکن است پیشنهادی مناسب را با یک نمایندگی برای شما پیدا کند؛ در حالی که موتور جستجوی دیگر همان پیشنهاد را بخاطر الگوریتم های کاری متفاوتش از دست بدهد.

در نهایت می توان به این نکته رسید که برای تعیین قیمت بلیط خارجی ارزان کافیست ابتدا چندین سایت را مورد بررسی قرار داده و از بین آن ها بهترین قیمت را انتخاب کرده و نسبت به رزرو آن اقدام نمایید.  با تولید محتوای تخصصی گردشگری می توانید هزینه تولید محتوا خود را به بهترین نحو مصرف کنید.

ماندگارترین نوع محتوا پادکست و محتوای صوتی است

تولید محتوای صوتی یا تولید پادکست یکی از ماندگارترین نوع محتوا می باشد که موجب یادگیری و جذب بیشتر مخاطب می گردد. در واقع محتوای صوتی یا همان پادکست مترادف با رادیو اینترنتی می باشد. نوعی صوت اجرا شده با هدفی خاص که متقاضی آن را مشخص و یا در خواست می کند. در تعریف دقیق تر محتوای صوتی و پادکست به هرنوع فایل صوتی که هدف از آن اطلاع رسانی، آموزش و یا رساندن پیامی درباره موضوعی خاص باشد، اشاره می کند. تولید محتوا صوتی ویرا محتوا توسط بهترین گوینده های ایران انجام می شود.


:: برچسب‌ها: تولید محتوای تخصصی گردشگری , هزینه تولید محتوا , تولید پادکست , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند