اهواز چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 164
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 164
:: بازدید ماه : 267
:: بازدید سال : 337
:: بازدید کلی : 1217
نویسنده : tikban
یک شنبه 16 شهريور 1399

اهواز با مساحتی در حدود 185 کیلومتر مربع، یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان خوزستان است. هفتمین شهر پرجمعیت کشور، به شهر پلها نیز شهره است؛ رودخانه زیبای کارون، از مرکز اهواز می گذرد و آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می کند از این رو به جهت اتصال این دو بخش، هشت پل روی این رودخانه بنا شده است که هر یک از لحاظ سبک معماری، منحصر بفردند و به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری اهواز محسوب می شوند.

برای سفر به سرزمین پلها تنها کافیست یک بلیط هواپیما اهواز را رزرو و خریداری نمایید، تا چند روزی را مهمان شبهای همیشه زنده این شهر باشید!

فرودگاه اهواز

فرودگاه بین المللی اهواز، یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور است که به طور میانگین روزانه 70 پرواز داخلی و خارجی در آن به انجام می رسد. این فرودگاه یکی از معدود فرودگاه های کشور است که به تجهیزات ILS مجهز است که در شرایط نامساعد جوی و به منظور بهبود دید افقی به کار برده می شود. جالب است بدانید به تازگی کشف میادین نفتی در باند این فرودگاه، سبب اتخاذ تصمیماتی مبنی بر جابجایی و انتقال آن به نقطه دیگری از اهواز شده است که پیش بینی می شود، فرودگاه جدید تا ده سال آینده آماده افتتاح و بهره برداری گردد.

برخی از نقاط دیدنی اهواز

همانطور که گفتیم یکی از جاذبه های گردشگری اهواز، پلهای آن است مانند پل هفتم، که طولانی ترین آبشار مصنوعی دنیا از آن جاریست، پل سیاه، که قدیمی ترین پل احداث شده بر روی رودخانه کارون است و قدمتی 100 ساله دارد، پل سفید، که اولین پل معلق کشور است و... اما علاوه بر پلها، کلیسای پروتستان، کاروانسرای معین التجار، عمارت ماپار، لشکرآباد و... نیز جز جاذبه هایی هستند که می توانند برای خرید یک بلیط هواپیما اهواز و سفر به این شهر زیبا ترغیبتان کنند.

 

سوغات و ره آورد اهواز

استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز پر از نخلستان است، از این رو خرما و فرآورده های آن نظیر قند خرما، قهوه هسته خرما، شیره خرما و... یکی از پر طرفدارترین سوغاتی های این شهر محسوب می شود، علاوه بر اینها انواع ادویه، حلوا ارده و کلوچه های سنتی نیز از جمله ره آوردهای اهواز است.

  • خرما سوغات اهواز

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما اهواز

کمبود شدید پوشش گیاهی در اهواز، تا جایی سبب گرمی و خشکی این شهر شده که به آن لقب دومین شهر گرم کشور را داده اند. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط اهواز و سفر به این شهر همیشه بیدار، اواخر زمستان و اوایل بهار است.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه، اگر تحمل گرما و آفتاب سوزان جنوب را ندارید، توصیه می کنیم که بلیط اهواز خود را برای ساعات پایانی روز تهیه کنید تا هنگام ورود به این شهر دچار گرما زدگی نشوید.

 

بلیط ارزان هواپیما اهواز

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان اهواز بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما اهواز باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما اهواز لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما اهواز را رزرو و خریداری نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما اهواز در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اهواز که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد. در خرید اینترنتی می توانید قیمت بلیط اهواز را بررسی کنید.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما اهواز در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما اهواز، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان اهواز , بلیط لحظه آخری اهواز , بلیط هواپیما اهواز , بلیط اهواز , بلیط چارتر اهواز , خرید بلیط اهواز , قیمت بلیط اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند