منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 107
:: بازدید سال : 177
:: بازدید کلی : 1057
نویسنده : tikban
شنبه 9 شهريور 1398

در این شرایط شما به صورت مستقیم با کارخانه محصول مورد نظر تماس می گیرید و در ازای خرید حجم زیاد محصول به طور حتم کارخانه مورد نظر تخفیف بسیار زیادی به شما می دهد و شما می توانید میزان سود خود را در فروش زیاد کنید، شرکت های چارتر کننده نیز به این صورت عمل می کنند، آن ها صندلی های هواپیما را به صورت یک جا با قیمت پایین تر خریداری می کنند و علاوه بر افزایش سود خود می توانند بلیط را در بسیاری مواقع با قیمتی بالاتر از حد معمول به فروش برساند.

 لازم به ذکر است شرکت های هواپیمایی و یا ایرلاین ها ترجیح می دهند پرواز های خود را به این صورت به فروش برسانند و بسیار کمتر خود را درگیر فروش و قیمت بلیط خارجی ارزان سیستمی و چارتر کنند و این مسئولیت را در اختیار را هرچه بیشتر در اختیار دفاتر هواپیمایی قرار دهند.

البته باید این را هم در نظر گرفت که ریسک پرواز چارتر برای فروش بلیط چارتر و بلیط چارتر ارزان قیمت برای دفاتر هواپیمایی زیاد است و ممکن است دفتر هواپیمایی که اقدام به چارتر کردن یک هواپیما کرده است موفق نشود در زمان مورد نظر این بلیط ها را به فروش برساند و خسارت زیادی از بابت را متحمل شود. پرواز های چارتر بیشتر در فصول پر رفت و آمد سال مانند عید نوروز و تابستان زیاد می شوند و بیشتر شرکت ها در این فصل پرواز ها را برای تورهای گردشگری که قصد دارند برگزار کنند را چارتر می کنند.

لازم به ذکر است در بعضی از مواقع دفاتر هواپیمایی که موفق به فروش بلیط چارتر در زمان مورد نظر نمی شوند اقدام به فروش بلیط چارتر با قیمت بسیار مناسب می کنند.


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : tikban
شنبه 9 شهريور 1398

برای این نوع چارتر شرکت چارتر کننده باید تعداد مشخصی بلیط چارتر را تا یک تاریخ مشخص برای یک مقصد مشخص به فروش برساند. یکی از دلایل چارتر کردن هواپیما خرید انبوه بلیط چارتر هواپیما است، شرکت های هواپیمایی در حالت عادی مجاز به فروش بلیط سیستمی هستند که سیستم رزرو آن ها به صورت مستقیم به ایرلاین های فعال متصل است و هر کسی بلیط برای مقصد دلخواه در تاریخ دلخواه و با شرکت هواپیمایی دلخواه بخواهد این دفاتر هواپیمایی می توانند از سیستم رزرواسیون که برای آن ها پیش بینی شده است استفاده کنند و به آسانی با بررسی قیمت بلیط خارجی ارزان اقدام به فروش بلیط هواپیما کنند، در این حالت شرکت های هواپیمایی به ازای فروش هر بلیط مقدار کمسیون و یا پورسانت مشخصی به این دفاتر هواپیمایی پرداخت می کنند.

لازم به ذکر است میزان این پورسانت و کمسیون برای پرواز ها و شرکت های مختلف متفاوت است و همچنین پورسانت فروش پرواز های خارجی بیشتر از فروش پرواز های داخلی است، در این حالت بعضی ار دفاتر هواپیمایی برای افزایش سهم خودشان از فروش اقدام به چارتر کردن پرواز دلخواه در زمان دلخواه می کنند، فرض کنید شما قصد خرید محصولی به تعداد زیاد دارید. نمونه ای از تولید محتوای تخصصی گردشگری را مشاهده می نمایید. سایت ویرا محتوا تولید محتوای گردشگری را به بهترین نحو انجام می دهد و تا به امروز افتخار همکاری با سایت های زیادی مانند تیک بان و گردشا را داشته است. شما هم به سایت های معتبر گردشگری بپیوندید. هزینه تولید محتوا ویرا محتوا بسیار ارزان تر از دیگر سایت معتبر تولید محتوا است.


:: برچسب‌ها: سایت معتبر تولید محتوا , هزینه تولید محتوا , ویرا محتوا , تولید محتوای تخصصی گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : tikban
شنبه 9 شهريور 1398

اما Seat Charter نیز دارای قوانین خاصی است که در اینجا به بعضی از این قوانین اشاره می کنیم:

سیت چاتر شناور: در این نوع چارتر شرکت چارتر کننده باید در مسیر و زمان مشخص تعداد مشخصی بلیط چارتر به صورت رفت و برگشت به فروش برساند. در این حالت شرکت چارتر کننده برای قیمت بلیط خارجی ارزان لازم نیست بازه زمانی مشخص کند و فقط باید به این صورت که پرواز رفت و برگشت تداخلی باهم نداشته باشند، لازم به ذکر است با توجه به تاخیر بیشتر پرواز ها باید به گونه ای بلیط چارتر و بلیط ارزان هواپیما انتخاب شود که حداقل زمانی برای احتیاط در نظر گرفته شود تا در صورتی که به هر دلیلی پرواز مورد نظر با تاخیر مواجه شود مشکلی برای شما پیش نیاید.

سیت چارتر به صورت بک تو بک: در این حالت شرکت چارتر کننده باید تعداد مشخصی صندلی برای پرواز رفت و برگشت به فروش برساند و رعایت زمان بندی برای بلیط چارتر در پرواز های رفت و برگشت برای این پرواز ها مهم است


:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند