قیمت بلیط ارزان ارومیه
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 106
:: بازدید سال : 176
:: بازدید کلی : 1056
نویسنده : tikban
دو شنبه 17 شهريور 1399

ارومیه بزرگترین شهر و مرکز استان آذربایجان غربی محسوب می‌شود که دهمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در ارتفاع 1.330 متری از سطح دریا و در امتداد رودخانه شاهار چای (رودخانه اصلی شهر) در دشت ارومیه واقع شده است. دریاچه ارومیه، یکی از بزرگترین دریاچه های نمکی جهان، در شرق و منطقه مرزی کوهستانی ترکیه در غرب شهر قرار دارند. ساکنان این شهر عمدتا آذربایجانی هایی هستند که حدود 90% از آن‌ها، به زبان آذربایجانی صحبت می کنند. همچنین اقلیت‌های کرد، پارسی، آشوری و ارمنی نیز در ارومیه وجود دارند. شما می‌توانید با استفاده از سایت تیک بان، برای خرید بلیط چارتر ارومیه ، خرید بلیط اینترنتی و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار به مقصد ارومیه اقدام نمایید.

با خرید بلیط چارتر هواپیما به ارومیه سفر کنید!

ترکان آذربایجانی مانند سایر اقوام ایرانی با اختلافات اندک جشن ها و مراسمی مانند نوروز، عید قربان و … را برگزار می کنند. موسیقی عاشک (آشیقی)  یکی از ویژگی‌های مردم ترک زبان جهان است که نسخه‌های مختلفی در ایران دارد. در همین حال، همانطور که بسیاری از کارشناسان این هنر در مورد ارومیه گواهی می دهند، اصلی ترین و قدیمی‌ترین نسخه جهانی این هنر، مربوط به ارومیه می‌شود، که منشأ خود را تا به امروز حفظ کرده است. موسیقی Ashik سبک‌های منحصر به فرد خود را دارد و به عنوان یک قطعه از فرهنگ آذربایجان، موسیقی ارومیه عاشک در میراث ملی ایران به ثبت رسیده است. ارومیه با فرهنگی غنی، دارای موزه‌ها، اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که شما می‌توانید با خرید بلیط چارتر هواپیما، خرید بلیط اینترنتی و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار به این شهر زیبا سفر کنید.

 ارومیه تقریباً یک قرن پیش مرکز مهمی برای آموزش عالی بود. در واقع، دانشکده پزشکی ارومیه که توسط جوزف کوکران و تیمی از همکاران پزشکی آمریکایی در سال 1878 ساخته شد، اولین دانشگاه مدرن ایران است. متأسفانه این دانشکده حتی قبل از تأسیس اولین دانشگاه رسمی ایران (دانشگاه تهران) تعطیل شد. امروزه ارومیه با داشتن چندین دانشگاه و مؤسسه دولتی و خصوصی، به یک مرکز مهم آموزش در کشور تبدیل شده است.

 

خرید بلیط اینترنتی ارومیه

دریاچه ارومیه یک دریاچه آب شور در شمال غرب ایران است. این دریاچه استان آذربایجان شرقی و غربی را از یکدیگر جدا می‌کند. دریاچه ارومیه بزرگترین دریاچه در خاورمیانه و دومین دریاچه آب شور بر روی کره زمین بود. دریاچه ارومیه یک منطقه حفاظت شده بین المللی است که به عنوان ذخیره‌گاه زیست کره یونسکو شناخته شده است. این دریاچه دارای بیش از صد جزیره کوچک و صخره ای است که در هنگام مهاجرت تعدادی از گونه های پرنده از جمله فلامینگو، پیلیکان، ایلیس، گودال، شلدک، آووک، استیل و گوزها به عنوان نقاط توقفگاه آن‌ها شناخته می‌شود‌.

خشکسالی اخیر میزان سالانه آب دریاچه را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این امر به نوبه خود شوری آب دریاچه را افزایش داده و باعث کاهش مهاجرت هزاران پرنده، از جمله جمعیت فلامینگو بزرگ شده است. شوری آب به ویژه در نیمه شمالی پل دریاچه ارومیه، افزایش یافته است. لازم به ذکر است که بیش از ۱۸۶ گونه پرنده در دهه ۷۰ میلادی در این پارک ثبت شدند، که بسیاری از آن‌ها سال‌ها است که دیگر به دریاچه ارومیه سفر نمی‌کنند. البته هنوز هم بسیاری از مناطق دریاچه با فراهم آوردن مکان‌هایی برای زاد و ولد پرندگان، نه تنها یک زیبایی دیدنی، بلکه اکوسیستم منحصر به‌ فردی دارند. متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل بستن سد بر روی رودخانه‌های منتهی به دریاچه و نپرداختن حق آبه آن، این دریاچه تقریباً خشک شده‌ است.

شما می‌توانید برای سفر به این شهر زیبا و تاریخی با استفاده از سایت تیک بان، جهت خرید بلیط هواپیما ارومیه ، خرید بلیط اینترنتی و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار اقدام نموده و از اقامت و گشت و گذار در شهر ارومیه نهایت لذت را ببرید.

آیا ارومیه فرودگاه و راه آهن دارد؟

فرودگاه بین المللی شهید باکری، فرودگاهی در شمال غرب ایران و در شمال شهر ارومیه است که در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز این شهر قرار دارد. فرودگاه ارومیه در سال ۱۳۴۲ ساخته شد و سه سال بعد، در سال ۱۳۴۵ به بهره‌برداری رسید. همچنین این شهر در سال 1397 به راه آهن ملی ایران متصل شده است. شما می‌توانید با خرید بلیط چارتر هواپیما، خرید بلیط اینترنتی و یا خرید بلیط اتوبوس و قطار به ارومیه سفر کنید.

آب و هوای ارومیه چگونه است؟

آب و هوای ارومیه با متوسط درجه حرارت ۸/۹ درجه سانتی‌گراد در تابستان تقریباً گرم و در زمستان سرد است. دوره بارندگی از اواخر مهر و ابتدای آبان شروع می‌شود و تا خرداد ادامه دارد. می‌توان گفت بهترین زمان سفر به این شهر از اوایل تیر ماه تا اوایل شهریور است.

اماکن دیدنی ارومیه کدامند؟

از اماکن دیدنی ارومیه می‌توان به مسجد جامع ارومیه، کلیسای مار سرگیز، کلیسای ننه مریم، کلیسای پطروس پولیس، یخچال دوقوز پله، بازار و موزه ارومیه اشاره کرد.

بلیط لحظه آخری ارومیه

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید بلیط ارزان ارومیه را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری ارومیه تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری ارومیه می باشد. 

بلیط چارتر ارومیه

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند.این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت بلیط ارومیه در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر ارومیه را با بهترین قیمت تجربه نمائید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ارومیه , بلیط لحظه آخری ارومیه , بلیط هواپیما ارومیه , بلیط ارومیه , بلیط چارتر ارومیه , خرید بلیط ارومیه , قیمت بلیط ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند