خرید بلیط هواپیما ارومیه
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 290
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 290
:: بازدید ماه : 393
:: بازدید سال : 463
:: بازدید کلی : 1343
نویسنده : tikban
دو شنبه 17 شهريور 1399

برای خرید بلیط هواپیما ارومیه به تهران ، مشهد و ... همچنین خرید بلیط هواپیما چارتری ارومیه و برای مقایسه بهترین و ارزان ترین قیمت بلیط ارومیه می توانید به سامانه جستجو تیک بان مراجعه و تمام پروازها را بررسی و اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید.

پروازهای ارومیه

ایرلاین های که به ارومیه پرواز می کنند در حال حاظر توسط ایرلاین های آتا، ایران ایر، آسمان و قشم ایر انجام می شود.

مدت زمان پرواز ارومیه به تهران

مدت زمان پرواز ارومیه به تهران حدود 1 ساعت 10 دقیقه دقیقه می‌باشد. البته باید در نظر داشته باشد که زمان پرواز می‌تواند نسبت به شرایط جوی در مبدا و یا مقصد پرواز بیشتر از زمان معمول باشد.

راهنمای خرید بلیط هواپیما ارومیه

برای مشاهد آخرین وضعیت پروازهای ارومیه ابتدا در صفحه جستجو تیک بان ، مبدا و مقصد مورد نظرتان را بنا بر نوع بلیط یک طرفه ، دو طرفه و تاریخ مد نظرتان را انتخاب و جستجو کنید. در ادامه لیستی از پروازهای ارومیه به نمایش خواهد آمد که می توانید با پنجره سمت راست نتیجه جستجو را فیلتر که کنید و نوع ایرلاین ، ساعت پرواز ، نوع بلیط چارتر و سیستمی و کلاس پروازی را مشخص و بهترین قیمت و زمان پرواز ارومیه مشاهده و انتخاب کنید.

قیمت بلیط هواپیما ارومیه

از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما در خرید بلیط ارومیه می تواند نوع بلیط (چارتر، سیستمی) نوع ایرلاین، نوع کلاس پروازی، ساعت و تاریخ پرواز می باشد. با در نظر گرفتن تمام موارد می توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما ارومیه را خریداری کنید.

بلیط چارتر ارومیه

برای خرید بلیط چارتر ارومیه باید بدانید که بلیط چارتر بنا برای میزان تقاضای خرید بلیط هواپیما و در خطوط هوایی پر ترافیک امکان پذیر است و برای مسیر های که تعداد پرواز های کم و یا شهر توریستی نیستند. چارتر کننده ها برای این مناطق بلیط چارتر در نظر نمی گیرند. حال با این وجود هنگام جستجو بلیط هواپیما ارومیه در قسمت فیلتر جستجو توجه کنید و گزینه نوع بلیط سیستمی یا بلیط چارتر بررسی کنید که در صورت وجود بلیط چارتر ارومیه بتوانید بلیط ارزان ارومیه چارتری را تهیه کنید.

 شهر ارومیه

ارومیه یکی از کلان شهرهای ایران در شمال غرب ایران و مرکز استان آذربایجان غربی و در غرب دریاچه ارومیه و در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته است. در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار میرفته‌ است. البته امروزه نیز موقعیت استراتژیکی خاصی برخوردار بوده و از همین رو فرودگاه ارومیه همواره یکی از فرودگاه های پرتردد کشور است.

بهترین زمان سفر به ارومیه

ارومیه دارای آب هوای سرسیری است که بهترین زمان سفر به ارومیه بنا بر شرایط آب و هوای می توان اوایل تیر ماه و اوایل شهریور دانست متوسط دمای ارومیه در این ماه‌ها تقریبا ۲۴ درجه سانتی‌گراد است؛ البته دمای این شهر در ماه‌های تابستان به ۳۱ الی ۳۲ درجه هم می‌رسد و میزان متوسط حداقل دما هم تقریبا ۱۷ درجه سانتی‌گراد است. اگر می‌خواهید در فصل بهار به ارومیه سفر کنید، اواخر خرداد ماه بهترین زمان است.

فرودگاه ارومیه

فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه در سال 1342 تأسیس شد و از فرودگاه های مهم شمال غرب کشور است. فرودگاه شهید باکری یکی از مرزهای مهم هوایی ایران بوده و در فاصله 15 کیلومتری شهر ارومیه قرار گرفته است. در حال حاضر فرودگاه ارومیه دارای دو ترمینال داخلی بوده و 30 هزار مسافر از آنها تردد می کنند.

دیدنی های ارومیه

اگر قصد دیدن جاذبه های ارومیه را دارید، لیستی از جاهای دیدنی ارومیه را در نظر گرفتیم که می توان به دریاچه ارومیه، دریاچه مارمیشو، دره قاسملو، آبشار سوله دوکل و چشمه آب گرم هفت آباد موزه و بازار تاریخی ارومیه، کلیسای ننه مریم و مارسرگیز و ...  اشاره کرد.

سوغات ارومیه

سوغات های ارومیه بارتنداز : محبوب ترین سوغات ارومیه، نقل است که در شکل های نقل بیدمشکی، نقل زعفرانی و نقل گل محمدی تهیه می شود. علاوه بر نقل، حلوای هویج، حلوای گردو، عرقیات و لوزانک محبوب و ...

با ما همسفر لحظات خوش زندگی باشید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ارومیه , بلیط لحظه آخری ارومیه , بلیط هواپیما ارومیه , بلیط ارومیه , بلیط چارتر ارومیه , خرید بلیط ارومیه , قیمت بلیط ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند