قشم چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 301
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 301
:: بازدید ماه : 404
:: بازدید سال : 474
:: بازدید کلی : 1354
نویسنده : tikban
سه شنبه 18 شهريور 1399

قشم با مساحتی در حدود 1,491 کیلومتر مربع، بزرگترین جزیره ایران است که در خلیج همیشگی فارس و در نزدیکی تنگه هرمز واقع است. این جزیره زیبا دارای بنادر صیادی و تجاری مهمی است از این رو بازارها و مراکز تجاری آن همیشه پرتردد و پر رونق است پس اگر جز آن دسته از مسافران هستید که نمی توانید در سفر، دست از خرید کردن بکشید، رزرو بلیط هواپیما قشم را فراموش نکنید.

فرودگاه قشم

فرودگاه بین المللی قشم ، یکی از فرودگاه های ایران است که در مرکز جزیره قشم و در نزدیکی روستان دیرستان واقع شده است. این فرودگاه تنها به یک باند آسفالته به طول 4,226 متر مجهز است با این وجود علاوه بر فرودگاه بین المللی دبی، به بسیاری از فرودگاه های مهم داخلی نظیر فرودگاه مهرآباد، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و... نیز پرواز دارد و در ترمینال ورودی نیز پذیرای پرواز قشم است.

برخی از نقاط دیدنی قشم

شاید از نظر بسیاری از ما، قشم بیشتر مقصدی برای خرید باشد تا تفریح و گشت و گذار، اما بد نیست بدانید این جزیره سرشار از نقاط گردشگری زیبایی است که در نوع خود منحصر به فردند. جنگل حرا، قلعه پرتغالی ها، دره ستارگان، گنبد نمکی و... تنها برخی از جاذبه های توریستی این جزیره زیبا هستند که در هیچ نقطه ای از جهان نمونه ای برایشان نمی یابید. از این رو میتوانید به راحتی با خرید بلیط قشم خود را به بازدید از این اماکن زیبا دعوت کنید.

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما قشم

اگر بلیط قشم را به منظور گشت و گذار و خرید در این جزیره می خواهید، بد نیست اطلاعاتی از آب و هوای این منطقه داشته باشید. به طور کلی قشم آب و هوایی گرم و رطوبت نسبی بالایی دارد و اختلاف دمای شب و روز در آن بسیار چشم گیر است؛ 10 تیر تا 10 شهریور گرمترین روزهای قشم را رقم می زند و دی و بهمن سردترین آنها را، از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما قشم، فصل پاییز، زمستان و ایام تعطیلات نوروزی است.

از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، بهترین بلیط هواپیما قشم برای شما، بسته به مبدا و فاصله زمانی ای با این جزیره دارید، متفاوت خواهد بود اما اگر بلیط هواپیما قشم را از مبدا تهران خریداری کرده اید تنها یک ساعت و پنجاه دقیقه را در پرواز سپری خواهید کرد از این رو بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما قشم خود، از رزرو اقامتگاهتان اطمینان حاصل کنید و بلیط هواپیما قشم را برای ساعات خنک تر روز خریداری نمایید.

بلیط ارزان هواپیما قشم

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص نظیر پرواز قشم، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان قشم بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما قشم باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما قشم لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. هنگام مشاهده قیمت بلیط قشم حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما قشم را رزرو و خریداری نمایید. بلیط ارزان قشم را می توانید در هر مسیر دلخواه و در کوتاهترین زمان از تیک بان خریداری نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما قشم در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما قشم، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان قشم , بلیط لحظه آخری قشم , بلیط هواپیما قشم , بلیط قشم , بلیط چارتر قشم , خرید بلیط قشم , قیمت بلیط قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند