سفر به قشم با خرید بلیط هواپیما
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 116
:: بازدید سال : 186
:: بازدید کلی : 1066
نویسنده : tikban
سه شنبه 18 شهريور 1399

جزیره قشم بخشی از استان هرمزگان و با مساحت 1491 کیلومتر مربع بزرگترین جزیره خلیج فارس است.این جزیره بکر علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، با مراکز خرید پرتردد خود بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند. به دلیل وجود بنادر تجاری و مهم قشم، اجناس برند و اصل در مراکز خرید این جزیره با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌شوند. به همین دلیل قشم مقصد بسیار خوبی برای کسانیکه دوستدار خرید کردن هستند هم به شمار می‌رود. از این رو قشم یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری جنوب ایران، فرودگاه قشم یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما قشم به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران قشم به دلیل فاصله بسیار زیاد این دو منطقه با یکدیگر از جمله محبوب‌ ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌ های خاصی از سال بلیط هواپیما قشم به سختی یافت می‌شود بهترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم است.

بهترین زمان سفر به قشم

آب و هوای قشم در تابستان گرم و شرجی و در زمستان خنک است. بنابراین بهترین زمان سفر به قشم از نظر آب و هوا از اوایل آذر تا اوایل فروردین است. شلوغ‌ ترین فصل‌های سال در قشم زمستان و ایام نوروز است. البته اگر فقط قصد خرید در قشم را داشته باشید تابستان هم فصل مناسبی برای سفر به این جزیره است چرا که تمامی مراکز خرید قشم مجهز به سیستم خنک کننده هستند . اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سال سفر کنید، فصل تابستان برای سفر به قشم مناسب است و در این فصل می‌توانید ارزانترین بلیط قشم را نیز خریداری نمایید.

  برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما قشم به موارد زیر توجه کنید:

 

قیمت بلیط قشم با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. معمولا بهترین زمان خرید بلیط هواپیما قشم فصل تابستان است.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما قشم را خریداری نمایید، چون قیمت بلیط هواپیما تهران قشم رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه قشم ارزان‌تر خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما تهران قشم

 خرید بلیط قشم محبوب‌ ترین بلیط هواپیما به قشم در میان مسافران است. برای رزرو بلیط پرواز تهران به قشم و یا رزرو بلیط هواپیما قشم تهران در تیک بان کافی است پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...)، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده نمایید. در بخش انتخاب نوع سفر چنانچه قصد خرید بلیط رفت و برگشت تهران قشم را داشته باشید با انتخاب گزینه بلیط هواپیما تهران قشم رفت و برگشت می‌توانید پروازهای تهران قشم را در مسیر رفت و برگشت خریداری نمایید. در صفحه نتایج جستجو لیست قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم برایتان به نمایش درمی‌آید. با اعمال فیلترینگ مناسب قادر خواهید بود به پرواز لحظه آخری تهران قشم، پرواز چارتر تهران قشم و در نهایت به بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران قشم و بلیط ارزان قشم دست یابید.

همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط هواپيما تهران قشم به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید پرواز ارزان تهران قشم را خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران قشم کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. با مشاهده تقویم قیمتی تمامی پروازهای تهران قشم بر اساس قیمت دسته بندی شده‌اند که بر این اساس بهترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به قشم در حوالی تاریخ انتخابی شما به نمایش درمی‌آید. در نتیجه برای خرید بلیط تهران قشم هواپیما ارزان می‌توانید از این قابلیت بهره ببرید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر و هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران قشم مشغول فعالیت هستند. از محبوب ترین پروازهای قشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   پرواز شیراز قشم ایران ایر
  •   پرواز اصفهان قشم هواپیمایی قشم ایر

 همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز قشم تهران هواپیمایی ایران ایر و بلیط پرواز قشم تهران هواپیمایی قشم ایر را از طریق سایت تیک بان با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما تهران قشم

فاصله هوایی تهران تا قشم

مسیر هوایی تهران قشم 1083 کیلومتر است.

مدت زمان پرواز تهران قشم و بالعکس

طول مدت پرواز تهران قشم به طور متوسط 2 ساعت است.

روزهای پرواز تهران قشم

پروازهای تهران قشم تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم در تیک بان

جستجوی بلیط هواپیما قشم

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم، کافی است ابتدا از برنامه پروازهای قشم اطمینان حاصل نمایید. برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط هواپیما یکطرفه قشم یا بلیط هواپیما قشم رفت و برگشت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز قشم برای شما به نمایش درمی‌آید.

رزرو بلیط پرواز قشم

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای قشم از ارزانترین بلیط هواپیما قشم نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط قشم را مشاهده نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان قشم , بلیط لحظه آخری قشم , بلیط هواپیما قشم , بلیط قشم , بلیط چارتر قشم , خرید بلیط قشم , قیمت بلیط قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند