بلیط هواپیما بندرعباس تهران
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 353
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 353
:: بازدید ماه : 456
:: بازدید سال : 526
:: بازدید کلی : 1406
نویسنده : tikban
چهار شنبه 19 شهريور 1399

بلیط هواپیما بندرعباس تهران به دلیل نقش سیاسی و اجتماعی که این شهر در سطح ملی بازی می کند بسیار پرتقاضاست. از آن جایی که هزینه بلیط هواپیما یکی از بخش های اصلی بودجه سفر شماست بسیار اهمیت دارد که بتوانید ارزان ترین آن ها را خریداری نمایید تا پس از آن سفر مقرون به صرفه شما آغاز شود. از این رو ما در این مقاله قصد داریم به شما رازهایی را درباره خرید ارزان قیمت بلیط بندرعباس تهران و خرید بلیط چارتر فاش کنیم. در این فاشنامه همراهیمان کنید!

چرا خرید بلیط هواپیما بندرعباس تهران؟

برای سفر به تهران از بندرعباس روش های دیگری نیز می توانید استفاده کنید اما آسان ترین روش، سفر هواییست. هر چند با وجود اتوبوس های مدرن و قطارهای لوکس سفر زمینی همچنان محبوبیت قدیم خود را حفظ کرده است اما اگر تصمیم دارید زحمت حمل و نقل شما کمتر شود، خرید بلیط بندرعباس بهترین راه است.

سفر به بندرعباس

بندرعباس شهری بندری در استان هرمزگان است. در ابتدا بازرگانان پرتغالی، بندرعباس را با نام کامبارو (Cambarão)، بازرگانان انگلیسی با نام گمبرون (Gombroon) و بازرگانان هلندی آن را با عنوان گومرون (Gumrun) می‌شناختند. اما در سال 1622 میلادی شاه عباس به کمک سپاهیان انگلیسی و به فرماندهی امام قلی خان توانست نیروهای پرتغالی را در این منطقه شکست دهد. به افتخار این پیروزی گمبرون به بندرعباس تغییر نام یافت. در تقسیم بندی‌های اخیر، بندرعباس یکی از مراکز مهم و استراتژیک در مجاورت خلیج فارس و دریای عمان است.

بندرعباس شهری بندری و پایتخت استان هرمزگان در سواحل جنوبی ایران و خلیج فارس است. این شهر موقعیتی استراتژیک در تنگه هرمز دارد و بسیاری از ناوگان‌های ایرانی در این بندر لنگر انداخته‌اند. بندرعباس بزرگترین شهر این منطقه است. بندرعباس به عنوان یک نقطه کشتیرانی عمده به خصوص در زمینه واردات مشغول فعالیت است. و تاریخی طولانی در زمینه تجارت با هند دارد.

بندرعباس در سال 1955 بندر ماهیگیری کوچکی بود که تنها 17000 نفر جمعیت داشت، اما به دنبال برنامه‌ریزی برای توسعه این بندر، در سال 2001 بندرعباس به یکی از شهرهای مهم ایران تبدیل شد. بسیاری از ساکنین بندرعباس برای کار از شهرهای دیگر به این شهر مهاجرت کرده‌اند. هر ساله هزاران گردشگر برای بازدید از بندرعباس و شهرهای اطراف آن مانند جزیره قشم و هرمز به این شهر سفر می‌کنند. بندرعباس بیشتر گذرگاه بسیار مناسبی برای رفتن به شهرهای اطراف مانند میناب، جزیره قشم، و هرمز است، اما در خود شهر بندرعباس نیز مکان‌های دیدنی برای بازدید وجود دارد. برای مثال در این شهر می‌توانید به معبد هندوها بروید.

این معبد در سال 1892 ساخته شده است و بیشتر هزینه‌های مربوط به ساخت آن توسط بازرگانان هندی که به جنوب ایران می‌آمدند تامین می‌شد. این معبد متعلق به ایزد هندوها ویشنو است و درهای آن همیشه برای بازدید باز هستند. به علاوه در سفر به بندرعباس بازدید از بازار کنار دریا که ماهی‌های تازه می‌فروشند را فراموش نکنید. بهترین زمان برای رفتن به این بازار هنگام صبح است که ماهی ها بسیار تازه هستند. از ماهی دوولمی تا هامور می‌توانید در این محل پیدا کنید. این محل همچنین مکان بسیار مناسبی برای عکاسی است. البته در نزدیکی بازار ماهی‌فروشان، بازاری نیز هست که در آن می‌توانید مواد غذایی دیگر، دست سازه‌های رنگارنگ مردم بندرعباس و بسیاری از تولیدات آن‌ها را پیدا کنید.

آب و هوای بندرعباس

بندرعباس آب و هوای گرم بیابانی دارد. حداکثر دمای هوا در فصل تابستان به 49 درجه سانتیگراد می‌رسد، در حالیکه در فصل زمستان حداقل دما در این شهر تا 5 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند. بارش سالیانه در بندرعباس حدود 170 میلیمتر است و رطوبت متوسط 65%‌ است.

در فصل تابستان، متوسط نقطه شبنم در بندرعباس بیش از هر شهر دیگری در جهان است. در نتیجه شاخص‌های گرما در فصل تابستان در بیشتر روزها بالاتر از 50 درجه سانتیگراد است. این رطوبت بسیار زیاد باعث می‌شود میزان دمای روزانه هوا در فصل تابستان کمتر از اکثر مکان‌ها با آب و هواهای بیابانی باشد. که این اتفاق در نتیجه جریان هوایی است که از آب‌های گرم خلیج فارس می‌آید.

جاهای دیدنی بندرعباس

بندرعباس که بندری پرجنب و جوش در جنوب ایران است توسط شاه عباس بنا شد. اگرچه یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری بندرعباس بازارهای آن است، اما می‌توانید بسیاری جاذبه‌های طبیعی دیگر را نیز در این شهر پیدا کنید. از جمله جاهای دیدنی بندرعباس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   معبد هندوها
  •   بنای کلاه فرنگی
  •   حمام گپ
  •   گنبد سرخ
  •   اسکله قدیم
  •   محله باستانی سورو
  •   خانه و حمام گله داری
  •   غار نمکی خرسین

بلیط هواپیما تهران بندرعباس

برای رزرو بلیط بندرعباس، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران بندرعباس شما فقط ۱ ساعت و پنجاه دقیقه با شهر زیبای بندرعباس فاصله دارید. خرید بلیط چارتر بندرعباس و بلیط لحظه آخری بندر عباس شرایط فراهم کردن بلیط ارزان را فراهم می کند.

در حال حاضر هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ایران ایر تور، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی کاسپین، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی کیش ایر و هواپیمایی زاگرس در مسیر تهران بندرعباس مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد بندرعباس انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  •   پرواز رشت بندرعباس آسمان
  •   پرواز شیراز بندرعباس آسمان
  •   پرواز شیراز بندرعباس ایران ایر
  •   پرواز کرمانشاه بندرعباس آسمان
  •   پرواز یزد بندرعباس ایران ایر
  •   پرواز کیش بندرعباس ایران ایر
  •   پرواز اصفهان بندر عباس کیش ایر
  •   پرواز اهواز بندرعباس نفت
  •   پرواز تبریز بندرعباس قشم ایر
  •   پرواز ساری بندرعباس قشم ایر
  •   پرواز گرگان بندرعباس قشم ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز بندرعباس تهران هواپیمایی ماهان، بلیط پرواز بندرعباس تهران هواپیمایی ایران ایر تور، بلیط پرواز بندرعباس تهران هواپیمایی آسمان، بلیط پرواز بندرعباس تهران هواپیمایی کاسپین، بلیط پرواز بندرعباس تهران هواپیمایی قشم ایر و بلیط پرواز بندرعباس تهران هواپیمایی زاگرس را از طریق سایت تیک بان با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بندرعباس , بلیط لحظه آخری بندرعباس , بلیط هواپیما بندرعباس , بلیط بندرعباس , بلیط چارتر بندرعباس , خرید بلیط بندرعباس , قیمت بلیط بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند