آشنایی با شهر بندرعباس
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 130
:: بازدید سال : 200
:: بازدید کلی : 1080
نویسنده : tikban
چهار شنبه 19 شهريور 1399

بندرعباس که در گذشته بندر گمبرون نام داشت، مرکز استان هرمزگان و یکی از بنادر مهم تجاری کشور ایران محسوب می شود. بندر عباس بزرگ ترین بندر ایران است که مقدار بسیار زیادی از حمل و نقل و ترانزیت کالا از طریق مجتمع بندری شهید رجایی و شهید باهنر این شهر انجام می پذیرد. به دلیل شرایط خاص و ویژگی های منحصر به فردی که این شهر بندری دارد، افراد زیادی جهت بازدید و گردش وارد این منطقه از کشور ایران می شوند تا صحنه های ناب و بکری را که فقط در همین نقطه از ایران عزیزمان قابل رویت است را مشاهده نمایند.

ساحل خلیج فارس در بندرعباس

به طور کلی آب و هوای بندر عباس گرم و مرطوب است؛ در واقع از نیمه آبان تا نیمه فروردین آب و هوای مطبوعی بر این شهر حکم فرماست. در گرم ترین روزهای سال دمای هوا در این شهر به 52 درجه سانتیگراد و در سردترین روزهای سال هم تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

لازم به ذکر است که فرودگاه بین المللی بندرعباس هم در سال 1365 و در فاصله 6 کیلومتری این شهر بنا گردیده است. این فرودگاه که مجهز به دو باند آسفاته می باشد یکی از مجهزترین فرودگاه های جنوب کشور محسوب می شود که روزانه 21 پرواز داخلی و خارجی در آن صورت می پذیرد.

دیدنی های بندرعباس

با توجه به پیشینه تاریخی شهر بندر عباس و همچنین رفت و آمدهای زیادی که به این شهر بندری انجام می پذیرد، دیدنی های فراوانی هم در این شهر وجود دارد. آن چه که بیشتر از هر چیز در این شهر زیبا خودنمایی می کند سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس است که آرامش خاصی را نصیب بازدیدکنندگان می نماید.

این شهر زیبا که خون گرمی و مهربانی مردمانش زبانزد عام و خاص است دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: حمام گله داری که یکی از بناهای تاریخی بندرعباس است و امروزه به یک موزه تبدیل شده و در محله بازاراوزی ها قرار دارد، مسجد گله داری که از مهم ترین مساجد شهر بندرعباس است که با هنر زیبای گچبری تزیین شده است و طولانی ترین پل تاریخی ایران با نام پل لاتینان هم در این شهر قرار دارد. از دیگر دیدنی های این شهر می توان به برکه های باران، عمارت کلاه فرنگی، قلعه فین و مسجد جامع دلگشا اشاره کرد.

 

هتل ها و مراکز اقامتی بندرعباس

همان طور که اشاره کردیم بندرعباس یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری برای توریست های داخلی و خارجی است؛ به همین سبب هم هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی در این شهر پر از زیبایی وجود دارد. از مهم ترین هتل های شهر بندرعباس می توان به هتل پنج ستاره هما واقع در بلوار پاسداران، هتل پنج ستاره هرمز واقع در میدان انقلاب، هتل پنج ستاره خلیج فارس واقع در کیلومتر 13 بندر شهید رجایی، هتل چهار ستاره آتیلار در خیابان امام خمینی، هتل سه ستاره ایران در بلوار امام خمینی، هتل دو ستاره امین، هتل دو ستاره آپادانا و... اشاره کرد.

فرودگاه بندرعباس

فرودگاه بین المللی بندرعباس هم در سال 1365 و در فاصله 6 کیلومتری این شهر بنا گردیده است. این فرودگاه که مجهز به دو باند آسفاته می باشد یکی از مجهزترین فرودگاه های جنوب کشور محسوب می شود که روزانه 21 پرواز داخلی و خارجی در آن صورت می پذیرد.

سوغات بندرعباس

شهر بندرعباس به سبب موقعیت جغرافیایی منحصربه فرد و این که در کنار دریا قرار سوغاتی های زیادی را به مهمانان خود عرضه می کند. از جمله سوغاتی های این شهر می توان به ماهی، میگو، خرما، گوآوا، لباس های سنتی و دست دوز و... اشاره کرد که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

بلیط ارزان هواپیما بندرعباس

همان طور که می دانید، قیمت بلیط بندرعباس در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما بندرعباس بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان بندرعباس باشید.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما بندرعباس صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط بندرعباس نمایید.

بلیط لحظه آخری بندر عباس

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید ارزان بلیط هواپیما را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری بندر عباس تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری بندر عباس می باشد.

بلیط چارتر بندر عباس

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر بندر عباس در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر بندر عباس را با بهترین قیمت تجربه نمائید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بندرعباس , بلیط لحظه آخری بندرعباس , بلیط هواپیما بندرعباس , بلیط بندرعباس , بلیط چارتر بندرعباس , خرید بلیط بندرعباس , قیمت بلیط بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند