پرواز تهران رامسر از ایران ایر
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 205
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 205
:: بازدید ماه : 308
:: بازدید سال : 378
:: بازدید کلی : 1258
نویسنده : tikban
یک شنبه 23 شهريور 1399

رامسر یکی از سرسبزترین شهرهای ایران است که در شمال ایران و استان مازندران واقع شده است. رامسر را پیشتر با نام «سخت سر» می‌شناختند که بعدها به رامسر تغییر نام داد. رامسر که غربی‌ترین شهر مازندران است، به عنوان مرزی بین دو استان مازندران و گیلان در نظر گرفته می‌شود و شاید به همین دلیل است که بیشتر مردم رامسر به جای اینکه با گویش مازنی صحبت کنند با لهجه گیلکی صحبت می‌کنند. شهر رامسر از سمت شرق به تنکابن، از غرب به چابکسر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز و از شمال به دریای خزر محدود می‌شود.

وجود قله‌ های مخروطی شکلی که با انواع گونه‌های گیاهی پوشیده شده‌اند، باغ‌ ها، مزارع مرکبات، چای و برنج، سواحل زیبا، تابستان‌ های دلپذیر و منابع فراوان آبگرم، رامسر را به ناحیه‌ای منحصر به فرد تبدیل کرده است. مجاورت رامسر با دریا و جنگل زیبایی خاصی به این شهر داده است و باعث می‌شود تا گردشگران بسیاری در فصل تابستان و تعطیلات از سراسر کشور به این شهر سفر کنند. محصولات اصلی رامسر برنج، مرکبات و چای و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی، دامداری و گردشگری است.

رامسر این شهر زیبا که لقب «عروس شهرهای ایران» را به آن داده‌اند، با طبیعت بی همتا و منحصر به فرد و همینطور جاذبه‌های گردشگری و تاریخی خود، به عنوان یکی از بهترین مناطق اکوتوریسم در کشور شناخته می‌شود. سالیانه بیش از 10 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از رامسر دیدن می‌کنند. آبشارها، منابع آب سرد و آبگرم، پارک‌های جنگلی، غارها، چشمه‌ها، بناهای تاریخی، صدها اقامتگاه طبیعی، امکانات تفریحی و پذیرایی، به خصوص در مجاورت کوه‌ها، رامسر را به یکی از قطب‌های‌ مهم گردشگری کشور و حتی جهان تبدیل کرده است.

آب و هوایی مطبوع و دل انگیز بهترین گزینه برای سفر به رامسر!

تابستان‌های رامسر گرم و شرجی و زمستان‌های آن سرد است. مجاورت رامسر با دریا و جنگل زیبایی خاصی به آن بخشیده است و باعث شده است تا این شهر آب و هوای متفاوتی داشته باشد. میانگین دمای سالانه در رامسر 12 درجه سانتیگراد و میزان بارش سالانه در این شهر 1200 میلیمتر است.

 

بلیط هواپیما رامسر

برای رزرو بلیط هواپیما رامسر، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط رامسر شما فقط ۱ ساعت و پنج دقیقه با شهر زیبای رامسر فاصله دارید.

پروازهایی که در مسیر رامسر انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  • پرواز تهران رامسر ایران ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط رامسر تهران هواپیمایی ایران ایر را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ ترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما رامسر

  • جستجوی بلیط هواپیما رامسر

 ابتدا از برنامه پروازهای رامسر اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی سایت تیک بان، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز رامسر برای شما نمایش داده می‌شود.

  • رزرو بلیط هواپیما رامسر

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای رامسر به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز مورد نظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

بلیط ارزان رامسر

از اساسی‌ ترین خدمات تیک بان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط رامسر است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌ های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

بلیط چارتر رامسر

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر رامسر خریداری کنید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان رامسر , بلیط لحظه آخری رامسر , بلیط هواپیما رامسر , بلیط رامسر , بلیط چارتر رامسر , خرید بلیط رامسر , قیمت بلیط رامسر ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند