بهترین زمان خرید بلیط هواپیما رامسر
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 122
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 122
:: بازدید ماه : 225
:: بازدید سال : 295
:: بازدید کلی : 1175
نویسنده : tikban
یک شنبه 23 شهريور 1399

رامسر یکی از شهرستان های استان مازندران است که در دامنه جنگلی کوه های البرز و سواحل رویایی دریای خزر واقع شده است. این شهر سرسبز که به عروس شهرهای ایران شهره است به عنوان یک قطب توریستی در کشور و حتی جهان مطرح است و سرشار از قله های مخروطی شکل با پوشش انبوه گیاهان متنوع، باغات مرکبات و چای، مزارع برنج و مناطق ییلاقی خوش آب و هوا میباشد. هتلهای زیبای رامسر و اماکن اقامتی آن آوازه جهانی دارند و به خوبی پذیرای تمامی خریداران بلیط هواپیما رامسر می باشند. جالب است بدانید این شهر جایگاه مناسبی در صنعت گردشگری دارد به گونه ای که در گروه مناطق برتر طبیعتگردی کشور قرار گرفته است که همین امر نیست دلیل دیگری بر محبوبیت بلیط رامسر در میان مسافران پروازهای داخلی است.

 

فرودگاه رامسر

فرودگاه رامسر در دوره پهلوی برای خدمت به جهانگردان ساخته شد و بیشتر جنبه تشریفاتی داشت. چرا که تنها پذیرای هواپیماهای ویژه خاندان سلطنتی، مهمانان ویژه، مسافرین خارجی و افراد انگلیسی بود. بعدها این فرودگاه مورد استفاده عمومی مردم قرار گرفت و به دو باند پروازی آسفالته مجهز گردید. در حال حاضر در فرودگاه رامسر روزانه دو یا سه پرواز مسافربری با ظرفیت حدود ۶۰–۷۰ نفر به صورت رفت برگشت از رامسر به تهران انجام میشود و در روزهای دوشنبه و جمعه نیز پرواز رامسر- مشهد - رامسر در آن برقرار است.

برخی از نقاط دیدنی رامسر

همانطور که گفتیم رامسر سرشار از مناطق گردشگری زیبا با طبیعتی بکر و چشمنواز است که از میان آنها می توان از روستای جواهرده، تله کابین رامسر، بوستان جنگلی صفارود، منطقه ییلاقی گرسماسر، جنگل دالخانی، غار یاغی لوکا، آبشار ایج رامسر، غار گرگر لوکا، کاخ مرمر رامسر، قلعه مارکوه و... به عنوان مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر نام برد. از دیگر جاذبههای گردشگری طبیعی در شهرستان رامسر، چشمه های آب گرم این شهرستان است که به دلیل وجود املاح معدنی به طور حتم ارزش خرید بلیط رامسر را دارند.

سوغات و ره آورد رامسر

عروس شهرهای ایران سوغاتیهای بسیار خوشمزه و متنوعی دارد که از خوراکی های منحصر بفرد آن تا صنایع دستی ارزشمندش را می توانید به عنوان ره آورد سفر خریداری نمایید. یکی از محبوبترین سوغاتیهای رامسر کوکی است که تقریبا در تمام شهرهای شمالی پیدا می شود. آغوزنون، پشت زیک، رشته به رشته، برنجک، ماهی، صنایع چوبی، مرواربافی و... نیز از دیگر سوغاتی های این شهر زیبا هستند.

آب و هوا و جغرافیای رامسر همانند اکثر شهرهای شمالی کشور سبب می شود تا این شهر تابستانهایی گرم و مرطوب با هوای شرجی آزاردهنده و زمستانهای سردی داشته باشد. از این رو بهترین زمان خرید بلیط هواپیما رامسر از نظر آب وهوا، فصل بهار به ویژه اردیبهشت ماه و اوایل فصل پاییز است. قیمت بلیط رامسر در بازه های زمانی کم گردشگر ارزان است.

بلیط ارزان هواپیما رامسر

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما رامسر بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما رامسر باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما رامسر لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان رامسر را رزرو و خریداری نمایید.

 تیک بان - سایت معتبر خرید بلیط هواپیما رامسر

برای خرید بلیط هواپیما رامسر به صورت اینترنتی ابتدا باید یکی از سایت ها یا اپلیکیشن های فروش بلیط را انتخاب نمایید. با استفاده از این مراجع اینترنتی به راحتی می توانید قیمت ها و امکانات بلیط های هواپیما را به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت مورد بررسی قرار دهید. خرید آنلاین بلیط هواپیما این شرایط را برای کاربران به وجود آورده که به تمامی ایرلاین های فعال در این زمینه دسترسی پیدا کنند و با توجه به برنامه پرواز، در چند ثانیه بلیط مورد نظر را تهیه نمایند.

تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما می تواند تمام انتظارات شما را از یک سایت اینترنتی رزرو بلیط هواپیما برآورده کند. با تیک بان بلیط هواپیما ارزان و به صرفه تهیه کنید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان رامسر , بلیط لحظه آخری رامسر , بلیط هواپیما رامسر , بلیط رامسر , بلیط چارتر رامسر , خرید بلیط رامسر , قیمت بلیط رامسر ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند