ایلام چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 19
:: بازدید ماه : 122
:: بازدید سال : 192
:: بازدید کلی : 1072
نویسنده : tikban
چهار شنبه 2 مهر 1399

ایلام با مساحت 67.212804 هکتار، مرکز بیست و دومین استان ایران از نظر وسعت است. این شهر نیمه مرطوب و کوهستانی همچنین، پر جمعیت ترین شهرستان در استان ایلام است که در حصاری از کوه ها و ارتفاعات جنگلی قرار دارد. شرایط ویژه جغرافیایی این شهر و قرار گرفتن ایلام در مسیر زائران کربلا، خرید بلیط ایلام را برای بخش کثیری از مسافران حائز اهمیت ساخته است. ایلام همچنین دارای منابع خوب گاز و نفت است که همین امر نیز موجب شده تا بسیاری از صاحبان صنایع نیز به دسته خریداران همیشگی بلیط هواپیما ایلام بپیوندند.

فرودگاه ایلام

فرودگاه بین المللی شهدای ایلام دومین فرودگاه پر تردد غرب ایران و شانزدهمین فرودگاه کشور از نظر ترافیک هوایی است. این فرودگاه دارای دو ترمینال داخلی و بین المللی است و سالانه پذیرای بیش از 4 میلیون مسافر می باشد. فرودگاه ایلام همچنین مجهز به یک باند پروازی به طول 3450 متر است و ظرفیت انجام 64 پرواز در هفته را داراست.

برخی از نقاط دیدنی ایلام

ایلام که به عروس زاگرس نیز شهره است، پر از آسیابهای قدیمی و دیدنیست. آسیاب قبا، کاظم بگه تنوره خان، یوسف، باوی گمار، گریان، خندان، نادر پز و... از جمله مهمترین این آسیابها هستند که برخی از آنها هنوز هم مورد بهره برداری قرار می گیرند. با این حال خریداران بلیط ایلام ، تنها برای دیدن آسیابهای تاریخی این شهر به سفر نمی روند. ایلام سرشار از اماکن تاریخی و طبیعی متنوعی نظیر سم دُل دُل، تپه ورکبود، تالاب دیوش، آبشار گچان، کوه سرکب، تالاب چکر، کبیر کوه، قلعه هزارانی، آتشکده موشکان و... است که بازدید از آنها قطعاً رنگ و بوی دیگری به سفر شما می بخشد.

 

سوغات و ره آورد ایلام

شیرینی های لذیذ و خوش طعم ایلام به علاوه صنایع دستی چشمگیرش، هیچ مسافری را بی توشه راهی منزل نمی کند. کاک، نان پپگ، بژی برساق، کله کنجی، گمکه، شل کین، نان ساجی، سقز، نان پنجه کش، سمون، نان تنوری، حلوای بگل، نان ذرت و...تنها بخشی از خوراکی های خوشمزه و لذیذ عروس زاگرس اند که هر گردشگر مشتاقی را به خرید بلیط هواپیما ایلام ترغیب می کنند.

بلیط ارزان هواپیما ایلام

 همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان ایلام بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما ایلام باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما ایلام لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما ایلام را رزرو و خریداری نمایید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ایلام

بسیاری از گردشگران معتقدند عروس زاگرس می تواند در چهار فصل سال پذیرای میهمانان خود باشد. با این حال شرایط جغرافیایی ایلام و حصاری از کوه های جنگلی که دور تا دور آن را فراگرفته تا حدودی بهترین دوره زمانی برای خرید بلیط هواپیما ایلام را کوتاهتر می کنند. زمستان فصل بی برگ و بار عروس سبز زاگرس است از این رو اوایل دی تا اواسط بهمن ماه، ابداً زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما ایلام و لذت بردن از زیبایی های طبیعی این شهر نیست. در نتیجه به طور کلی می توان از بهار و به ویژه اردیبهشت ماه به عنوان بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ایلام نام برد. قیمت بلیط ایلام در این مواقع مقرون به صرفه است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایلام

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما ایلام در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایلام که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما ایلام در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما ایلام، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ایلام , بلیط لحظه آخری ایلام , بلیط هواپیما ایلام , بلیط ایلام , بلیط چارتر ایلام , خرید بلیط ایلام , قیمت بلیط ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند