سفر به ایلام
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 178
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 178
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 351
:: بازدید کلی : 1231
نویسنده : tikban
چهار شنبه 2 مهر 1399

شهر ایلام یکی از شهرهای استان ایلام و مرکز آن است. به دلیل موقعیت این شهر اهمیت تجاری و ارتباطی آن محدود است، به طوریکه محصولاتی که در شهرها و روستاهای اطراف آن تولید می‌شود به استان‌های دیگر فرستاده می‌شود. اخیرا شهر ایلام به عنوان مرکز سیاسی این استان به عنوان یکی از شهرهای توسعه یافته جنوب کشور شناخته شده است و با داشتن جنگل‌ها و بناهای باستانی بیشمار به عنوان یکی از زیباترین شهرهای این استان شناخته می‌شود.

ایلام در فاصله 710 کیلومتری واقع شده و با داشتن تپه‌ها، دره‌ها و تنگه‌های بکر و دیدنی فراوان گردشکران بسیاری را از داخل و خارج کشور جذب خود می‌کند. در سال 1309 در تقسیمات کشوری ایلام جزئی از استان کرمانشاه گردید ولی بعدها به دلیل موقعیت جغرافیایی و تاریخی مهم خود به عنوان یک استان معرفی گردید. شهر ایلام در دوران پس از انقلاب اسلامی و براساس سابقه تاریخی آثار باستانی، گردشگری و صنایع صادراتی خود به عنوان یکی از شهرهای مهم در چرخه اقتصادی ایران معرفی گردید و با طبیعت منحصر به فردی که دارد لقب "عروس زاگرس" را به خود اختصاص داده است.

آب و هوای عروس زاگرس را تنها با خرید بلیط ایلام تجربه کنید!

شهر ایلام در منطقه کوهستانی سرد واقع شده و در ارتفاع 1319 متری از سطح دریا قرار دارد. اگرچه این شهر با کوه‌ها احاطه شده است، آب و هوای ایلام تحت تاثیر بیابان‌های غربی و جنوبی نیز می‌باشد. به طور کلی آب و هوای این منطقه در ادوار مختلف سال متفاوت است. زمستان‌های آن با ریزش برف و باران سنگین همراه است و تابستان‌های آن غبارآلود و بسیار داغ و سوزان است.

مکان‌‌های دیدنی ایلام

شهر ایلام همانند نگینی کهن و درخشان در میان رشته کوه‌های زاگرس محصور است. این شهر آثار باستانی فراوانی در دل خود دارد اما به دلیل رفت و آمد محدود گردشگران تا حدودی ناشناخته مانده است. البته در سال‌های اخیر شهر ایلام مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته و با داشتن جاذبه‌های طبیعی زیبا و بکر در کنار جاذبه‌های باستانی بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند.

  •   آسياب‌های آبی قديمی‌
  •   تپه‌ وركبود
  •   تالاب سیاب دریوش
  •   آبشار گچان
  •   قلعه هزارانی
  •   تنگه ارغوان
  •   قلعه سام
  •   آتشکده موشکان

بلیط هواپیما ایلام

در حال حاضر هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر و هواپیمایی آسمان در مسیر ایلام مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد ایلام انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایلام

 

  جستجوی بلیط هواپیما ایلام

ابتدا از برنامه پروازهای ایلام اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز ایلام برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما ایلام

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط ایلام به صورت صعودی از ارزان‌ ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط ایلام را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز مورد نظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

بلیط چارتر ایلام

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر ایلام در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر ایلام را با بهترین قیمت تجربه نمائید.برای خرید بلیط ایلام، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما ایلام شما فقط ۱ ساعت و پانزده دقیقه با شهر باستانی و زیبای ایلام فاصله دارید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ایلام , بلیط لحظه آخری ایلام , بلیط هواپیما ایلام , بلیط ایلام , بلیط چارتر ایلام , خرید بلیط ایلام , قیمت بلیط ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند