آشنایی با شهر ایلام
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 244
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 244
:: بازدید ماه : 347
:: بازدید سال : 417
:: بازدید کلی : 1297
نویسنده : tikban
چهار شنبه 2 مهر 1399

شهر ایلام مرکز استان ایلام است که مردمان آن به گویش کردی ایلامی سخن می گویند. شهر ایلام در دوره قاجار به سبب آن که محل اقامت تابستانی والی بود به لرستان پشتکوه شهرت داشت؛ اما در شهریور 1307 شمسی به ایلام تغییر نام پیدا کرد. در سال 1352 شهر ایلام به مرکزیت استان ایلام درآمد. همان طور که می دانید شهر ایلام در بین تعداد زیادی از کوه ها و همچنین ارتفاعات جنگلی قرار دارد و آب و هوای آن معتدل و کوهستانی است.

جالب است بدانید که دی و بهمن سردترین ماه ها در استان ایلام و تیر و مرداد هم به عنوان گرم ترین ماه های این استان شناخته می شود. مانشت، سپاه کوه و گچان از کوه های مهم این استان به حساب می آید و گدارخوش، تلخاب و رودخانه قلا یا قلعه هم از رودهای مهم این استان محسوب می شود.

رزرو بلیط هواپیما ایلام در تیک بان

همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما ایلام کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. خرید بلیط ایلام در تیک بان راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به ایلام است.

قیمت بلیط هواپیما ایلام

یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط هواپیما ایلام، ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها متفاوت می شود. این اختلاف در قیمت بلیط ایلام اغلب در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می کنیم هنگام رزرو بلیط هواپیما ایلام حتما به کلاس پروازی توجه کنید.

بلیط هواپیما تهران ایلام

با هر هدفی که شما از تهران به ایلام سفر نمایید، بهترین گزینه پیش رو خرید بلیط هواپیما تهران ایلام است. به این ترتیب که با مراجعه به سامانه فروش آنلاین بلیط ایلام تیک بان و انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و همچنین اعمال فیلتر بر روی نتایج جستجو، بهترین بلیط تهران ایلام چه از نوع بلیط چارتر ایلام و چه از نوع بلیط سیستمی ایلام را برای خود خریداری نمایید.

بلیط هواپیما ایلام

اگر شما می خواهید بلیط هواپیما ایلام را خریداری نمایید بهترین راه آن است که به سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط خود را خریداری کنید. همچنین برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما ایلام هم می توانید پس از وارد شدن به سامانه تیک بان و انتخاب مبدا و مقصد، پرواز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نکته آخر آن است که برای رزرو بلیط چارتر هواپیما ایلام هم به راحتی می توانید به سامانه آنلاین خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کنید و بلیط مد نظر خود را خریداری کنید. همچنین همکاران ما در پشتیبانی تیک بان به صورت 24 ساعته برای راهنمایی و پاسخگویی به سوالات، در خدمت شما هستند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ایلام

سفر به استان ایلام می تواند بسیار لذت بخش باشد به خصوص آن که اگر در بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ایلام به این شهر سفر نمایید. همان طور که اشاره کردیم به سبب شرایط جغرافیایی خاصی که این استان دارد، فصل بهار و به خصوص اردیبهشت .ماه زمان مناسبی برای سفر به ایلام می باشد

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما ایلام

در حال حاضر فروش بلیط هواپیما ایلام از مبدا تهران، توسط شرکتهای هواپیمایی ماهان و آسمان صورت می پذیرد.

 




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ایلام , بلیط لحظه آخری ایلام , بلیط هواپیما ایلام , بلیط ایلام , بلیط چارتر ایلام , خرید بلیط ایلام , قیمت بلیط ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند