راهنمای خرید اینترنتی پرواز آبادان از تیک بان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 171
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 171
:: بازدید ماه : 274
:: بازدید سال : 344
:: بازدید کلی : 1224
نویسنده : tikban
شنبه 5 مهر 1399

یکی از مهم ترین و معروف ترین شهرهای ایران، آبادان در استان خوزستان است. نام این شهر گرم و زیبا معمولا تداعی کننده اولین پتروشیمی ایران است. این شهر بزرگ اصلی ترین پایگاه اقتصاد نفتی ایران است و سوای آن در بین مردم از محبوبیتی بسیار خاص و بالا برخوردار می باشد. از آن‎جایی که آبادان شهری پر مسافر است، راه های مختلفی برای سفر به این شهر زیبا وجود دارد که راحت ترین و به صرفه ترین آن ها، خرید بلیط آبادان به صورت حضوری و یا حتی آنلاین است. خرید اینترنتی بلیط هواپیما آبادان به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه، بلیط خود را بدون هیچ دردسری تهیه کنید. وارد سایت تیک بان و قسمت بلیط هواپیما شوید. مبدا و تاریخ سفر را مشخص کنید تا تمامی پروازهای آبادان برایتان به نمایش درآید. همچنین برای رزرو هتل های آبادان هم می توانید به وب سایت تیک بان مراجعه نمایید.

فرودگاه آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان که به آن فرودگاه آیت الله جمی هم می گویند، یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران است که هم زمان با ملی شدن صنعت نفت ساخته و تاسیس شد. این فرودگاه که در گذشته هایی نه چندان دور، تنها فرودگاه دارای کترنیگ، سوخت گیری و ترانزیتی بوده و در حال حاضر دارای 2 باند پروازی آسفالت شده برای پروازهای مختلف خروجی و ورودی است. در حال حاضر ایرلاین های مختلف ایرانی و همچنین شرکت هواپیمایی ایرعربیا به مقصد این فرودگاه پرواز دارند. مسافران می توانند در این فرودگاه از امکانات مختلفی همچون؛ پارکینگ، نمازخانه، خدمات حمل و نقل، باربری، غرفه های فروش خوراکی و سوغات استفاده نمایند.


بهترین زمان خرید بلیط ارزان آبادان

وقتی اسم آبادان می آید، ممکن است حتی در سردترین روزهای سال هم حسی از جریان گرما را ناخودآگاه حس کنید! از آن جایی که آبادان در جنوب کشور قرار گرفته و همسایه صحراهای بزرگی همچون عراق و عربستان است، دارای آب و هوایی گرم و بیابانی ست. بنابراین اگر سفرتان کاری و همیشگی نیست و به قصد بازدید و گردشگری می خواهید به آن سفر کنید، بهترین زمان برای سفر به آبادان، فصل های پاییز و زمستان و روزهای آغازین فصل بهار است. اما اگر مسافر همیشگی این مسیر هستید یا حتی می خواهید سفری ارزان قیمت به این شهر داشته باشد و بلیط ارزان آبادان را خریداری کنید، بدانید که بهترین زمان برای این کار، از روزهای اول اردیبهشت ماه تا آخر فصل تابستان یعنی مصادف با فصل گرما است. همچنین این نکته را درباره خرید بلیط ارزان هواپیما آبادان در نظر داشته باشید که در روزهای وسط هفته، سفر خود را انجام دهید. چرا که از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط آبادان تعطیلات آخر هفته هستند.

سفر به آبادان

چنانچه قصد سفر به آبادان را دارید با تیک بان می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات رزرو هتل های آبادان و تور آبادان استفاده کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن پشتیبانی سایت تیک بان تماس بگیرید و رزرو هتل یا خرید تور مورد نظر خود را به صورت تلفنی انجام دهید و از پشتیبانی 24 ساعته تیک بان نیز بهره‌مند شوید.

به هر حال این یک قانون نانوشته است که مردم تمایل دارند تا مسافرت هایشان را آخر هفته انجام دهند و از این رو، معمولا قیمت بلیط هواپیما در روزهای پایانی هفته افزایش و در اواسط هفته کاهش می یابد!  برای خرید بلیط هواپیما آبادان در وبسایت تیک بان تنها کافی ست زمان مورد نظر خود، به همراه تعداد نفراتی که قصد خرید بلیط هواپیما برای آن ها را دارید، وارد نمایید.  در انتها خواهید دید که بهترین پروازها به مقصد این شهر با قیمت های مختلف به همراه دیگر فیلترها برای شما نمایش داده خواهند شد و شما به راحتی می توانید خرید بلیط آبادان را انجام دهید.

 

درباره آبادان

برای اینکه بتوانید یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنید، باید نسبت به شهر و کشور مقصد خود اطلاعات کافی داشته باشید. با تیک بان می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود پیرامون کشور ایران و شهر آبادان را به دست آورید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان آبادان , بلیط لحظه آخری آبادان , بلیط هواپیما آبادان , بلیط آبادان , بلیط چارتر آبادان , خرید بلیط آبادان , قیمت بلیط آبادان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند