دیدنی های آبادان با خرید بلیط ابادان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 167
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 167
:: بازدید ماه : 270
:: بازدید سال : 340
:: بازدید کلی : 1220
نویسنده : tikban
شنبه 5 مهر 1399

آبادان از مهم ترین شهرهای استان خوزستان است که به سبب داشتن زیبایی های بی حد و حصر، بازارهای شلوغ و و پررفت و آمد، نخلستان های بسیار زیبا و هر چیزی که شما تصورش را بکنید مقصدی مناسب برای گردشگران و علاقمندان است. از مهم ترین دیدنی های آبادان می توان به سینما شیرین این شهر اشاره کرد که قدمتی 80 ساله دارد و با یدک کشیدن عنوان بزرگترین سینمای ایران در فهرست آثار ملی هم به ثبت رسیده است.

مسجد رنگونی ها در نزدیکی مرز عراق، آرامگاه ارامنه ساکن در آبادان، پل کابلی امام رضا که به عنوان اولین پل کابلی واقع در خشکی جهان شناخته می شود، بازار مرکزی آبادان، سینما نفت، موزه آبادان، آرامگاه سید عباس، روستای شلحه امام حسن عسگری، مقام خضر نبی، موزه تنوع زیستی، کلیسای سورت گاراپت، موزه هنرهای معاصر آبادان و... هم از دیگر دیدنی های این شهر محسوب می شود.

راحتی هتل ها و مراکز اقامتی را با خرید بلیط آبادان حس کنید!

شهر آبادان هم به سبب آنکه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند، دارای هتل ها و مراکز اقامتی مختلفی است که عبارتند از: هتل پنج ستاره پارس کاروانسرای آبادان، هتل چهار ستاره پارسیان آبادان، هتل سه ستاره نخل آبادان، هتل آزادی آبادان و...

 

سوغاتی آبادان

هنگامی که وارد شهر آبادان می شوید، نخستین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند نخل های سر به فلک کشیده و پربار است. به همین دلیل هم می توانید خرما و رطب را به عنوان اصلی ترین سوغاتی این شهر برای خود خریداری نمایید. همچنین از دیگر خوراکی های خوشمزه شهر آبادان باید به لقمه اشاره کرد که ترکیبی از خرمای طبخ شده، دانه کنجد و مغز گردو است.

فرودگاه آبادان

فرودگاه آبادان که با نام فرودگاه آیت الله جمی آبادان شناخته می شود، از جمله اولین فرودگاه هایی است که در دهه 1320 شمسی و هم زمان با ملی شدن صنعت نفت ساخته شد. این فرودگاه به قدری اهمیت داشت که در گذشته بعد از مهرآباد دومین میزبان پروازهای خارجی ایران محسوب می شد. فرودگاه آبادان که در مسیر جاده خرمشهر قرار دارد در تمام روزهای هفته بیشتر از 110 پرواز را به مقاصد مختلف ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، بندرعباس، خارک و مشهد دارد.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما آبادان

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط آبادان هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به آبادان سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما آبادان است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط آبادان را برای خود خریداری نمایید.

بلیط ارزان هواپیما آبادان

بی شک می دانید که قیمت بلیط آبادان به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارزان آبادان جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما آبادان را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط ارزان آبادان همه شرایط را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

بلیط چارتر آبادان

برای دیدن تمامی بلیط های هواپیما آبادان و خرید بلیط چارتر آبادان به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. برای خرید بلیط چارتر آبادان کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر آبادان و بلیط لحظه آخری آبادان را برای خود خریداری نمایید.

رزرو بلیط هواپیما آبادان در تیک بان

همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما آبادان کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر و همچنین مشخص کردن تعداد نفرات همراه بلیط خود را انتخاب نمایید. رزرو بلیط هواپیما آبادان در تیک بان راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به آبادان است.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان آبادان , بلیط لحظه آخری آبادان , بلیط هواپیما آبادان , بلیط آبادان , بلیط چارتر آبادان , خرید بلیط آبادان , قیمت بلیط آبادان ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند