آشنایی با شهر زیبای آبادان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 380
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 380
:: بازدید ماه : 483
:: بازدید سال : 553
:: بازدید کلی : 1433
نویسنده : tikban
شنبه 5 مهر 1399

آبادان شهری در استان خوزستان و در جنوب غربی ایران است که از مناطق آزاد بازرگانی ایران محسوب می شود. آبادان دارای فرودگاه و بندر است و به سبب داشتن پالایشگاه نفت و پتروشیمی و هم مرزی با عراق از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز یکی از مهم ترین شهرهای ایران و خاورمیانه محسوب می شود. از بیشتر نقاط خوزستان نفت به این نقطه می رسد و پس از تصفیه و پالایش به کلیه نقاط دنیا صادر می شود. تا سال 1355 آبادان مهم ترین شهر استان خوزستان و پرجمعیت ترین شهر این استان محسوب می شد، ولی پس از آن جایگاه اول خود را به اهواز داد. در واقع باید بگوییم نخستین و اصلی ترین دلیل توسعه شهر آبادان وجود نفت در این شهر است که باعث شده تا آبادان در لیست شهرهای گردشگری استان خوزستان قرار بگیرد.

قیمت بلیط هواپیما آبادان

یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط آبادان، ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها متفاوت می شود. این اختلاف در قیمت بلیط آبادان اغلب در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می کنیم هنگام رزرو بلیط هواپیما آبادان حتما به کلاس پروازی توجه کنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما آبادان

اگر دوست ندارید آب و هوای گرم و شرجی آبادان شما را اذیت کند، بهتر است هرگز در نیمه اول سال به این شهر سفر نکنید. پس باید بدانید که بهترین زمان خرید بلیط آبادان همان پاییز و زمستان است که البته هوا در اواسط زمستان کمی سرد خواهد شد. ولی با این حال سرمای زمستان بهتر از گرمای 50 درجه تابستان خواهد بود.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما آبادان

در حال حاضر خطوط هوایی زاگرس، کیش ایر، ایران ایرتور، آسمان و قشم ایر از مبدا تهران به مقصد آبادان پرواز دارند.

 

قیمت بلیط هواپیما آبادان تهران

اگر بحث هزینه و قیمت بلیط هواپیما یکی از مسائل مهم برای شما است، باید بگوییم که بلیط آبادان تهران یکی از مناسب‌ ترین قیمت‌ها را در بین مسیرهای پروازی در داخل کشور دارد. دلیل این امر آن است که ایرلاین های زیادی در این مسیر پروازی خدمات ارائه می‌دهند و رقابت بالای شرکت های هواپیمایی باعث می‌شود که هزینه تمام شده برای مسافر بسیار مناسب باشد. ایرلاین هایی همچون آسمان، قشم ایر، ایر تور و کاسپین از جمله شرکت‌هایی است که پروازهای زیادی به شهرهای جنوبی کشور به خصوص آبادان دارند.

توصیه ما این است که برای خرید بی دردسر، بلیط خود را تنها از آژانس‌های هواپیمایی شناخته شده یا سایت‌های فروش بلیط آنلاین مانند تیک بان تهیه فرمایید.

پرواز آبادان تهران

آبادان نام بندر و جزیره دلتا مانندی است که در گذشته «عبادان» نام داشته است. شهرستان آبادان به واسطه موقعیت خوبی که دارد یکی از مهم‌ترین مراکز استخراج نفت در کشور عزیزمان است و حتی یکی از مهم ترین پالایشگاه های مهم نفتی در خاورمیانه نیز هست. علاوه بر صنعت، رواج کشاورزی و دامداری یکی دیگر از دلایل اهمیت بالای آبادان است. در این شهر جنوبی زیبا، کشاورزی به کشت و پرورش درخت خرما (نخل) اختصاص دارد و کسب و کار اکثر افراد به این حوزه اختصاص دارد. به دنبال راهی می‌گردید تا این بندرگاه زیبای جنوب کشور را از نزدیک ببینید؟

پرواز تهران آبادان بهترین انتخاب شما است چرا که حتی امکان بازگشت هم از مسیر پروازی آبادان تهران برای شما فراهم است.

بلیط هواپیما آبادان تهران چارتر

معلوم است که همیشه دوست دارید بهترین تجربه را برای پرواز خود داشته باشید؛ برای اینکه این تجربه برای شما زنده شود، باید برای تهیه بلیط پرواز خود حساسیت به خرج دهید. یکی از انواع بلیط که قیمت خوبی دارد و در عین حال مناسب مردم عام نیز هست، بلیط چارتر آبادان است. در پاراگراف بالا اشاره کردیم که مسیر پروازی آبادان تهران یا برعکس آن توسط ایرلاین‌ های زیادی ارائه می‌شود؛ خبر خوب اینکه این شرکت ها برای خرید بلیط چارتر آبادان تهران هم دست مسافر را باز گذاشته‌ اند به طوری که در اکثر اوقات وقتی برای خرید بلیط چارتر اقدام می‌کنید، بعید است که از خرید ناکام بمانید.

باید بدانید که چارتر تنها بلیطی نیست که می‌تواند برای شما مناسب باشد چرا که بلیط سیستمی یکی دیگر از راه‌های ارتباطی شما برای رسیدن به این بهشت زیبای جنوبی است.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان آبادان , بلیط لحظه آخری آبادان , بلیط هواپیما آبادان , بلیط آبادان , بلیط چارتر آبادان , خرید بلیط آبادان , قیمت بلیط آبادان ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند