آشنایی با اردبیل
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 278
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 278
:: بازدید ماه : 381
:: بازدید سال : 451
:: بازدید کلی : 1331
نویسنده : tikban
سه شنبه 8 مهر 1399

اردبیل یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان اردبیل در شمال غرب ایران است. اردبیل از جمله شهرهای باستانی و تاریخی ایران است که در نزدیکی مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد. این شهر که از سردترین نقاط کشور ایران محسوب می شود، دارای آثار تاریخی و پدیده های طبیعی فراوانی است که برای گردشگران بسیار جذاب و هیجان انگیز است. مردم اردبیل آذربایجانی هستند و زبان آن ها هم ترکی آذربایجانی است. این شهر در طول تاریخ با نام های گوناگونی همچون "دارالارشاد"، "دارالملک"، "دارالعرفان"، "دارالامان" و "شهر مقدس" شناخته می شده است و هنوز هم برخی از مردمان اصیلی که در اردبیل زندگی می کنند به این شهر اردویل یعنی شهر مقدس می گویند.

دیدنی های شهر اردبیل

اردبیل یکی از شهرهای توریست پذیر ایران است که علاوه بر آثار تاریخی و باستانی دارای پدیده های طبیعی و زیبایی نیز می باشد. همچنین اردبیل خاستگاه مردمی اصیل و با فرهنگ است که همین امر بر گردشگر پذیر بودن آن تاثیر گذاشته است. دیدنی های اردبیل بسیار زیاد است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی که در میدان عالی قاپو شهر اردبیل قرار دارد یکی از پربازدید ترین مکان های شهر اردبیل است. این بنای کهن محل دفن شیخ صفی الدین موسس فرقه صفویه است که به همت فرزند ایشان بنا شده است. نکته جالب آن است که این بقعه در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. موزه چینی خانه اردبیل از دیگر دیدنی های این شهر به حساب می آید که قدمتی 4 هزار ساله دارد و در مقابل زلزله بسیار مقاوم است!

مسجد جامع اردبیل یا جمعه مسجد از دیگر جاذبه های گردشگری اردبیل است که به دوره سجوقیان تعلق دارد و بر روی یک تپه بلند واقع شده است. موزه مردم شناسی، آرامگاه شیخ امین الدین جبرئیل، پل هفت چشمه اردبیل، محوطه باستانی قلعه خسرو، خانه تاریخی مناف زاده، دریاچه شورابیل، دریاچه نئور، بازار بزرگ اردبیل، موزه تاریخ طبیعی اردبیل، برج شاطر، جنگل فندق لو، کلیسای مریم مقدس و... هم از دیگر دیدنی های اردبیل محسوب می شود.

سوغات اردبیل

اردبیل پر است از سوغاتی های متنوع و گوناگونی که برای گردشگران بسیار هیجان انگیز و دلفریب است. از جمله مهم ترین سوغاتی های شهر اردبیل می توان به صنایع دستی، یارتما، پیشی، حلوای سیاه، چنگونی، قچکرگی، نان فطیر، ظروف مسی، سازهای سنتی و محلی و... اشاره کرد.

فرودگاه اردبیل

فرودگاه اردبیل در 11 کیلومتری شمال شرقی این شهر قرار دارد و احداث آن از سال 1352 آغاز شد؛ ولی به سبب جنگ تحمیلی در سال 58 عملیات آن نیمه کاره رها گشت. تا آن که در سال 1368 عملیات تکمیل احداث فرودگاه مجددا از سر گرفته شد و در سال 1370 با تکمیل باند پرواز و سایر تجهیزات و امکانات به بهره برداری رسید.

بلیط ارزان هواپیما اردبیل

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط اردبیل در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما اردبیل بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان اردبیل باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما اردبیل صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما اردبیل نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط اردبیل هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به اردبیل سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط اردبیل است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی اردبیل را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر اردبیل

برای دیدن تمامی بلیط هواپیما اردبیل و خرید بلیط چارتر اردبیل به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر اردبیل کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر اردبیل را برای خود خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان اردبیل , بلیط لحظه آخری اردبیل , بلیط هواپیما اردبیل , بلیط اردبیل , بلیط چارتر اردبیل , خرید بلیط اردبیل , قیمت بلیط اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند