اردبیل چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 116
:: بازدید سال : 186
:: بازدید کلی : 1066
نویسنده : tikban
سه شنبه 8 مهر 1399

اردبیل با مساحتی در حدود 1801 کیلومتر مربع، یکی از کلان شهرهای ایران می باشد و در شمال غربی کشور واقع شده است. این شهر تاریخی همچنین از جمله سردترین شهرهای ایران است که در نزدیکی مرز آذربایجان قرار دارد. اردبیل در طول تاریخ به نام های گوناگونی نظیر "دارالاشاد"، دارالملک"، "دارالعرفان" و "شهر مقدس" ملقب و به جهت قرارگیری در مسیر جاده ابریشم از رونق اقتصادی خوبی برخوردار بوده است. امروزه نیز همین شرایط ویژه جغرافیایی سبب شده است تا علاوه بر مسافران، بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل هم خریدار همیشگی بلیط هواپیما اردبیل در پروازهای داخلی باشند.

فرودگاه اردبیل

فرودگاه بین المللی اردبیل در سال 1369 در شمال شرقی این شهر تاسیس شد. این فرودگاه مجهز به یک باند آسفالته به طول 3299 متر می باشد و در سال 2016 بیش از 19900 پرواز در آن به انجام رسیده است.

برخی از نقاط دیدنی اردبیل

اردبیل یکی از زیباترین شهرهای ایران است که علاوه بر جاذبه های طبیعی منحصر بفرد، از دیدنی های تاریخی بی شماری نیز برخوردار است. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر که بازدید از آنها به طور حتم ارزش خرید بلیط اردبیل را دارند، می توان به دریاچه نئور، جمعه مسجد، مقبره شیخ حیدر، کلیسای مریم مقدس، دریاچه شورابیل، خانه ارشادی، حمام ملا هادی، جنگل فندقلو، پل هفت چشمه، مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی و... اشاره کرد.

سوغات و ره آورد اردبیل

سوغات اردبیل به قدری متنوع و گوناگون است که از خوراکی ها و شیرینی های منحصر بفرد آن گرفته تا صنایع دستی ارزشمندش را می توانید به عنوان ره آورد سفر خریداری نمایید. با این حال از یارتما، پیشی، حلوای سیاه، چنگونی، قچکورگی، نان فطیر، انواع بافتهای محلی، ظروف مسی، سازهای سنتی و... می توانیم به عنوان اصلی ترین سوغاتی های این شهر نام ببریم.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما اردبیل

تاریخ، طبیعت، تفریح، اب درمانی و جاذبه های گردشگری تنها بخشی از واژه هایی هستند که با خرید یک بلیط اردبیل نصیبتان می شود. همانطور که می دانید شرایط جغرافیایی شهر سردسیر اردبیل آن را به مقصدی بی نظیر برای دو فصل بهار و تابستان بدل ساخته است. با این حال قطعاً نمی توان از خیر رزرو یک بلیط هواپیما اردبیل در فصل زمستان نیز گذشت، آن هم وقتی که شرایطی وجود دارد تا بتوانید در هوایی برفی در یک استخر آب گرم روباز شنا کنید! از این رو می توان گفت بهار یا زمستان چندان تفاوتی ندارد، چرا که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اردبیل برای شما بسته به اولولیت های سفر و روحیه ماجراجویی تان متفاوت خواهد بود.

بلیط ارزان هواپیما اردبیل

همانطور که می دانید قیمت بلیط اردبیل در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما اردبیل بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما اردبیل باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما اردبیل لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان اردبیل را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما اردبیل در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما اردبیل در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما اردبیل، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان اردبیل , بلیط لحظه آخری اردبیل , بلیط هواپیما اردبیل , بلیط اردبیل , بلیط چارتر اردبیل , خرید بلیط اردبیل , قیمت بلیط اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند