سفر به اردبیل با خرید بلیط هواپیما
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 35
:: بازدید ماه : 138
:: بازدید سال : 208
:: بازدید کلی : 1088
نویسنده : tikban
سه شنبه 8 مهر 1399

اردبیل شهری باستانی در شمال غربی ایران و مرکز استان اردبیل است. این شهر در شمال شرقی استان آذربایجان قرار دارد. تجارت ابریشم و فرش در شهر اردبیل مشهور است. قالی‌های اردبیل در جهان مشهور هستند و فرش‌های باستانی اردبیل را در زمره بهترین فرش‌های کلاسیک ایران می‌توان به حساب آورد. اردبیل شهری است که با ثبت بنایی تاریخی مانند آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی در میراث جهانی یونسکو از منظر تاریخی بسیار حائز اهمیت است.

همجواری اردبیل با دریای خزر و جمهوری آذربایجان، این شهر را به مرکز سیاسی و اقتصادی مهمی در طول تاریخ خود، به ویژه در منطقه قفقاز تبدیل کرده است. اردبیل طی قرن‌های متمادی، منطقه تجاری مهمی بین روسیه و خاورمیانه محسوب می‌شده است. طی جنگ ایران و روسیه که از سال 1828 تا 1830 طول کشید، نیروهای روسی ایران را اشغال کردند و بسیاری از بناهای مهم این شهر آسیب دیدند و جواهرات تاریخی به یغما برده شدند. با ظهور خاندان صفوی در اردبیل و تشکیل حکومت صفوی، اردبیل از جایگاه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خاصی برخوردار شد. به طوریکه بسیاری از نابسامانی‌هایی که در این شهر وجود داشت از میان رفت و حکومتی دینی و مذهبی در این شهر پایه‌گذاری شد.

اردبیل امروزه یکی از شهرهای مهم کشور است و به خاطر وجود آثار تاریخی به ویژه مقبره‌های خاندان شیخ صفی و همجواری با چشمه‌های آب گرم سرعین و دسترسی به جمهوری آذربایجان یکی از کانون‌های جذب گردشگر می‌باشد. سیمای طبیعی و اقلیم استان اردبیل به دلیل تفاوت‌های جغرافیایی مناطق مختلف آن دارای تنوع می‌باشد. چهره عمومی شهرستان اردبیل از ارتفاعات کوهستان‌های سبلان، طالش و بزقوش متاثر است و هر ساله هزاران نفر از سایر استان‌های کشور به این شهر مسافرت می‌کنند و مردم مهمان‌نواز آن به گرمی و با چهره‌ای گشاده پذیرای مسافران خود هستند.

 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اردبیل

 

  جستجوی بلیط هواپیما اردبیل

 

ابتدا از برنامه پروازهای اردبیل اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز اردبیل برای شما نمایش داده می‌شود.

 

  رزرو بلیط هواپیما اردبیل

 

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط پروازهای اردبیل به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط اردبیل را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

 

  بلیط ارزان اردبیل

 

از اساسی‌ترین خدمات تیک بان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

 

  بلیط چارتر اردبیل

 

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر اردبیل خریداری کنید.

لذت مشاهده جاهای دیدنی اردبیل را با خرید بلیط اردبیل تجربه کنید

شهر اردبیل از جمله مناطقی است که به لحاظ ویژگی‌های خاص تاریخی، طبیعی، مذهبی، فرهنگی و اقلیمی مهمترین امکانات بالقوه گردشگری را در اختیار دارد. اردبیل به منطقه‌ای با پتانسیل ملی تبدیل شده است و موقعیت استراتژیک آن از نظر همجواری با جمهوری آذربایجان از لحاظ توریستی و بازرگانی، آن را در درجه اول قرار داده است.

  •   مقبره شیخ جبرائیل
  •   حمام‌ قدیمی اوچ دکان
  •   مجموعه بازارهای قدیمی
  •   کلیسای مریم مقدس
  •   گور تپه سی
  •   تپه‌های قدیمی قره شیروان

بلیط هواپیما تهران اردبیل

برای رزرو بلیط هواپیما اردبیل، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط اردبیل شما فقط ۱ ساعت و پنج دقیقه با شهر زیبای اردبیل فاصله دارید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران اردبیل مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد اردبیل انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز مشهد اردبیل آسمان

همچنین مسافران می توانند بلیط اردبیل تهران هواپیمایی ایران ایر، بلیط پرواز اردبیل تهران هواپیمایی آسمان و بلیط پرواز اردبیل تهران هواپیمایی کیش ایر را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

 

 




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان اردبیل , بلیط لحظه آخری اردبیل , بلیط هواپیما اردبیل , بلیط اردبیل , بلیط چارتر اردبیل , خرید بلیط اردبیل , قیمت بلیط اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند