بلیط سیستمی بگیرم یا چارتری شهرکرد؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 127
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 127
:: بازدید ماه : 230
:: بازدید سال : 300
:: بازدید کلی : 1180
نویسنده : tikban
چهار شنبه 9 مهر 1399

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و بزرگترین شهر آن است. فاصله شهرکرد از سومین شهر بزرگ ایران یعنی اصفهان 90 کیلومتر و از 521 کیلومتر است. محیط زیست طبیعی، زمستان‌های سرد، آبشارها و رودخانه‌های شهرکرد از ویژگی‌های مشهور این شهر هستند. شهرکرد میان کوه‌های زاگرس و در شمال آن‌ها واقع شده است. این شهر در فاصله 2.070 متری از سطح دریا و با بیشترین فاصله از آن قرار دارد به همین دلیل به «بام ایران» شهرت دارد.

شهرکرد با طبیعتی سرسبز و زیبا که شامل جنگل‌های بلوط، آبشارها، تالاب‌ها، دشت لاله‌های واژگون و تپه‌های باستانی است خبر از قدمت هفت هزار ساله و کهن خود می‌دهد و با توجه به پیشینه قدیمی شهرکرد این شهر به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است. نام قدیمی این شهر سرد و سرسبز ابتدا «دهکرد» بوده که در سال 1314 خورشیدی به شهرکرد تغییر نام پیدا کرده است.

آب و هوای شهرکرد

آب وهوای شهرکرد در فصل زمستان خشک و سرد و در تابستان معتدل است. به طور کلی شهرکرد آب و هوای نیمه مرطوب معتدل دارد. دمای هوای شهرکرد در طول فصل تابستان، هنگام روز گرم و هنگام شب معتدل است. همچنین زمستان‌های آن در طول روز خنک و هنگام شب سرد است. میانگین دمای هوای شهرکرد 11 درجه سانتیگراد است. اما کمینه و بیشینه دمای هوای ثبت شده برای این شهردر طول 30 سال اخیر به ترتیب 32- و 42 درجه سانتیگراد بوده است. اواخر دی ماه سردترین و اواخر تیر گرم‌ترین ماه‌‌های این شهر هستند.

جاهای دیدنی شهرکرد

شهرکرد با داشتن تاریخ هزار ساله، یکی از مناطق باستانی ایران به شمار می‌رود. جاذبه‌های طبیعی بیشماری که در شهرکرد وجود دارد آن را به شهری جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. در ادامه تعدادی از مکان‌های دیدنی شهرکرد را به شما معرفی می‌کنیم.

  •   کوه غارون
  •   آبشار زردلیمه
  •   خانه ستوده چالشتری
  •   طاق سنگی های خان اوی
  •   حمام پرهیزکار
  •   قلعه جونقان
  •   تالاب چغاخور
  •   قلعه دزک

بلیط هواپیما شهرکرد

برای رزرو بلیط هواپیما شهرکرد، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط شهرکرد شما فقط ۱ ساعت و ده دقیقه با شهر باستانی و زیبای شهرکرد فاصله دارید.

پروازهایی که در مسیر شهرکرد انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  •   پرواز شهرکرد ماهان

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز شهرکرد هواپیمایی ماهان را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما شهرکرد

  جستجوی بلیط هواپیما شهرکرد

ابتدا از برنامه پروازهای شهرکرد اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز شهرکرد برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما شهرکرد

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط شهرکرد به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

بلیط ارزان شهرکرد

از اساسی‌ترین خدمات تیک بان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط شهرکرد است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

بلیط چارتر شهرکرد

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر شهرکرد خریداری کنید.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما شهرکرد در تیک بان

فرودگاه‌های شهرکرد

در زمان رزرو و خرید بلیط شهرکرد از تیک بان، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای شهرکرد که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای شهرکرد عبارتند از :

  •   فرودگاه بین‌المللی شهرکرد

بلیط ارزان هواپیما شهرکرد

با خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان شما گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز شهرکرد را دارید. قیمت بلیط هواپیما شهرکرد به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان شهرکرد به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

 




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان شهرکرد , بلیط لحظه آخری شهرکرد , بلیط هواپیما شهرکرد , بلیط شهرکرد , بلیط چارتر شهرکرد , خرید بلیط شهرکرد , قیمت بلیط شهرکرد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند