بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شهرکرد چه زمانی است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 329
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 329
:: بازدید ماه : 432
:: بازدید سال : 502
:: بازدید کلی : 1382
نویسنده : tikban
چهار شنبه 9 مهر 1399

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و یکی از شهرهای مرکزی ایران است. شهرکرد مرتفع ترین شهر ایران محسوب می شود و به همین سبب هم به بام ایران مشهور است. شهرکرد در قدیم دهکرد نام داشته که پس از تبدیل شدن آن به شهر نام آن هم به شهرکرد تغییر یافت. همچنین در حال حاضر زبان مردم بومی شهرکرد فارسی با لهجه دهکردی است. جالب است بدانید که جاذبه های گردشگری و طبیعت زیبای این شهر سبب شده است تا به شهرکرد لقب سوئیس ایران داده شود.

دیدنی های شهرکرد

همان طور که می دانید شهرکرد یکی از شهرهای سرسبز ایران است که قدمتی کهن دارد. این شهر دارای جاذبه های طبیعی، چشم اندازهای فراوان و دیدنی های زیادی است که باید در لیست اصلی گردشگری داخلی قرار بگیرد.

آبشار زرد لیمه آبشاری است زیبا در میان کوه های زاگرس که یکی از زیباترین نقاط گردشگری این منطقه محسوب می شود. پل زمان خان ساسان بر روی رودخانه زاینده رود و به دستور یکی از روسای عشایر به صورت دو دهنه هشت متری بنا شده است. مسجد جامع شهرکرد که از دیدنی های این شهر محسوب می شود دارای تزئینات و کاشی کاری های بی نظیر است. از دیگر دیدنی های شهرکرد می توان به شیرسنگی که از نمادهای لر بختیاری است، سنگ نوشته های مشروطیت یا پیر غار، خانه ستوده چالشتری، حمام خان، پارک ملی تنگه صیاد، حمام پرهیزگار که در حال حاضر به عنوان موزه مردم شناسی از آن استفاده می شود، مسجد اتابکان، قلعه جونقان، تالاب چغاخور، پل خراجی، امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون، قلعه سورک، کمربند سبز حاشیه زاینده رود، تالاب گندمان و... اشاره کرد.

هتل ها و مراکز اقامتی شهرکرد

شهرکرد به مانند همه شهرهای ایران دارای هتل ها و مراکز اقامتی مختلفی است که مهم ترین آن ها عبارتند از: هتل چهارستاره پارسیان آزادی شهرکرد، هتل چهارستاره بام بروجن شهرکرد، هتل آپارتمان دامون شهرکرد، هتل دیبا شهرکرد، مهمانسرای جهانگردی شهرکرد و...

سوغات شهرکرد

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دارای سوغات و رهاورد های مختلفی است که هم شامل خوراکی های مختلف و هم صنایع دستی است. گز، بادام، عسل ویژه و مرغوب، قره قوروت، قالی بافی، گلیم و گبه بافی، نمد مالی و... از جمله سوغات شهرکرد محسوب می شود.

فرودگاه شهرکرد

فرودگاه شهرکرد یکی از فرودگاه های مهم کشور ایران است که در جنوب این شهر و در فاصله 3 کیلومتری جاده شهرکرد به فارسان قرار دارد. شرکت ایران ایرتور اولین پرواز این فرودگاه را به مقصد تهران و در سال 1378 به انجام رساند. طبق آماری که در سال 1395 منتشر شد، سالانه 1856 پرواز ورودی و خروجی در این فرودگاه انجام می شود.

بلیط ارزان هواپیما شهرکرد

قطعا همه شما می دانید که قیمت بلیط شهرکرد به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین خاطر، بهتر است برای خرید بلیط ارزان شهرکرد جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما شهرکرد را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط ارزان شهرکرد همه شرایط را در نظر داشته باشید و پس از آن اقدام به خرید نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شهرکرد

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط شهرکرد هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر دوست دارید به شهرکرد سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما شهرکرد است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی شهرکرد را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر شهرکرد

برای دیدن تمامی بلیط های هواپیما شهرکرد و خرید بلیط چارتر شهرکرد به بالای سایت تیک بان مراجعه نمایید. برای خرید بلیط چارتر شهرکرد کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر شهرکرد را برای خود خریداری نمایید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما شهرکرد

شهرکرد دارای آب و هوای نیمه مرطوب و معتدل است که تابستان هایی معتدل و زمستان های سرد و سوزان را به دنبال دارد. به همین سبب هم بهترین زمان خرید بلیط هواپیما شهرکرد بهار و تابستان است. هیچ گاه در فصل زمستان به شهرکرد سفر نکنید؛ زیرا سرمای بسیار زیاد این شهر لذت اقامت را از شما خواهد گرفت.

رزرو بلیط هواپیما شهرکرد در تیک بان

همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما شهرکرد کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. رزرو بلیط شهرکرد در تیک بان راحت ترین، بهترین و مطمئن ترین راه برای سفر به شهرکرد است.

قیمت بلیط هواپیما شهرکرد

یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط هواپیما شهرکرد ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها تغییر می کند. این اختلاف در قیمت بلیط شهرکرد به طور معمول در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می شود هنگام رزرو بلیط هواپیما شهرکرد حتما به کلاس پروازی توجه کنید. بلیط لحظه آخری شهرکرد می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

 

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما شهرکرد

در میان تمام ایرلاین های موجود در کشور ایران تنها شرکت هواپیمایی ماهان از تهران به مقصد شهرکرد پرواز دارد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان شهرکرد , بلیط لحظه آخری شهرکرد , بلیط هواپیما شهرکرد , بلیط شهرکرد , بلیط چارتر شهرکرد , خرید بلیط شهرکرد , قیمت بلیط شهرکرد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند