خرید بلیط هواپیما شهرکرد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 65
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 65
:: بازدید ماه : 168
:: بازدید سال : 238
:: بازدید کلی : 1118
نویسنده : tikban
چهار شنبه 9 مهر 1399

شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری با چشم‌اندازهای طبیعی در دل رشته کوه‌های سر به فلک کشیده و برفی زاگرس قرار گرفته است. این شهر در فاصله 543 کیلومتری تهران واقع گردیده و مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است که به خاطر این پدیده طبیعی لقب «بام ایران» را از آن خود کرده است. شهرکرد با دارا بودن طبیعتی بدیع که شامل جنگل‌های بلوط، آبشارها، تالاب‌ها، دشت لاله‌های واژگون و تپه‌های باستانی خبر از قدمت هفت هزار ساله و کهن خود می‌دهد و با توجه به پیشینه قدیمی شهرکرد می‌توان آن را متعلق به دوران حکومت سلسله‌های ساسانیان و اشکانیان دانست.

مکان‌‌های دیدنی شهرکرد

وقتی سخن از شهرکرد و شهری در دل کوه به میان می‌آید، جاذبه‌های طبیعی آن چشم‌گیرتر و گردشگران و دوستداران آن بیشتر می‌شوند. مکان‌های دیدنی شهرکرد در دل طبیعت آن وجود دارند و معمار این آثار بی نقص پروردگار بی‌همتاست و هر هنرمندی که در این طبیعت زیبا قرار بگیرد بی اختیار قوه خلاقیت و هنرش زنده و شکوفا می‌گردد؛ به همین دلیل این شهر دیدنی آثار باستانی بسیار قدیمی و چشم‌نوازی مانند تالاب‌ها، جنگل‌ها، رودخانه‌ها، آبشارها، غارها، روستاها و گرداب‌ها را در دل خود جای داده است.

به طور کل شهرکرد با پیشینه تاریخی درخشان آثار تاریخی و باستانی فراوانی را دارد که دیدن تمام آنها خالی از لطف نخواهد بود.

  •   کوه غارون
  •   آبشار زردلیمه
  •   خانه ستوده چالشتری
  •   طاق سنگی های خان اوی
  •   حمام پرهیزکار
  •   قلعه جونقان
  •   تالاب چغاخور
  •   قلعه دزک

راهنمای خرید بلیط هواپیما

برای مشاهده از آخرین وضعیت بلیط شهرکرد، در قسمت جستجوی پرواز، ابتدا نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت، بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس مبداء، مقصد، تاریخ سفر، کلاس پروازی، تعداد مسافران و ... را تعیین نمایید؛ با زدن دکمه جستجو، لیست پروازها نمایش داده می‌شود. برای انتخاب شهر مبداء و مقصد، سه حرف فارسی یا انگلیسی را تایپ نمایید تا لیست شهرها نمایش داده شود و سپس مسیر خود را انتخاب نمایید.

  رزرو بلیط هواپیما

در نتایج جستجو بر اساس شرایط انتخابی شما، لیست بلیط‌ها از ارزان قیمت‌ ترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت و ورود، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط شهرکرد را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. با زدن دکمه رزرو و تایید پرواز موردنظر، به گام بعدی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

در صورتی که به دنبال بلیط ارزان شهرکرد هستید و یا دلتان می‌خواهد با ایرلاین خاصی و یا ساعت خاصی پرواز داشته باشید، با استفاده از فیلترهای سمت راست به راحتی می‌توانید نتایج جستجو را بر اساس تعداد توقف‌ها، خطوط هوایی، قیمت بلیط، زمان پرواز و فرودگاه‌ها سفارشی نمایید. برای تغییر تاریخ پرواز می‌توانید از جستجوی مجدد در پنل سمت راست استفاده نمایید.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط شهرکرد در تیک بان به شرح زیر است.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

به همراه خرید بلیط شهرکرد می‌توانید خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و ... را خریداری نمایید.

  فرودگاه‌های شهرکرد

لیست فرودگاه‌های شهرکرد در سمت راست اطلاعات بلیط نمایش داده می‌شوند، در صورتی که برای سفر به شهرکرد، فرودگاه برای شما مهم است می‌توانید با استفاده از فیلترینگ، فرودگاه مدنظر خود را انتخاب نمایید.

  فرودگاه بین‌ المللی شهرکرد

  بلیط ارزان قیمت شهرکرد

قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما شهرکرد را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین مدنظر خود را انتخاب کنید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان شهرکرد , بلیط لحظه آخری شهرکرد , بلیط هواپیما شهرکرد , بلیط شهرکرد , بلیط چارتر شهرکرد , خرید بلیط شهرکرد , قیمت بلیط شهرکرد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند