بلیط لحظه آخری شهرکرد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 130
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 130
:: بازدید ماه : 233
:: بازدید سال : 303
:: بازدید کلی : 1183
نویسنده : tikban
چهار شنبه 9 مهر 1399

بلیط هواپیما شهرکرد را از تیک بان تهیه کنید. شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری، محصور شده در میان رشته کوه های زاگرس، دارای طبیعتی چشم نواز است که آب و هوای خنک تابستانی و طبیعت بکر آن گردشگران زیادی را به این شهر می کشاند. دشتی حاصلخیز، ملقب به بام ایران که پیشینیان؛ آن را دهکرد می خواندند. این شهر جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر را در خود جای داده است.

جاذبه های گردشگری شهرکرد

شهرکرد که لقب سوئیس ایران را دارد، از جاذبه های گردشگری فوق العاده ای برخوردار است که از معروفترین آنها تالاب چغاخور، آبشار زردلیمه، قلعه جونقان، موزه باستان شناسی حمام پرهیزکار، خانه ستوده چالشتری، قلعه دزک هستند. سقاخانه ارباب میرزا و مسجد خان، اتاق آیینه شهرکرد، وجود پارک های لاله، ملت وبانوان؛ سفر به شهرکرد را برایتان خاطره ساز می کند. برای دیدن تمام این زیبایی های تنها کافیست بلیط شهرکرد را تهیه و آماده سفر شوید.

خوراکی ها و غذاهای شهرکرد

غذاهای خوش طعم شهرکرد شامل آش شنگ و موچه، حلیم برنجی، گوش گندم، تاس کباب، گوشت نخولوبیا، عسل، قره قروت، گز بلداجی، بادام و کشک هستند.

صنایع دستی شهرکرد

یادتان باشد با خرید بلیط شهرکرد؛ هنگام برگشت از شهرکرد چمدانتان سنگین است. از جمله صنایع دستی شهر کرد؛ قالی بافی و گلیم بافی، نمد و گبه بافی، قفل سازی، گیوه دوزی و صنایع لبنی می باشد. گیاهان دارویی شهرکرد (بابونه، آویشن، شیرین بیان، کاسنی و لباس) هم گنجینه ای طبیعی در صنعت دارویی کشور است.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما شهرکرد

شهرکرد یکی از سردترین شهرهای کشور است که زمستان هایی طولانی دارد. دما در اکثر اوقات زمستان به زیر صفر درجه می رسد. آب و هوای این شهر، نیمه مرطوب معتدل با تابستان های خنک است. بهار و تابستان بهترین زمان سفر به شهرکرد است.

بهترین زمان سفر از نظر جاذبه های فرهنگی

از همزیستی قوم کوچ نشین قشقایی و بختیاری با اقوام ترک و فارس تنوع فرهنگی فراوانی، در شهرکرد حاصل گشته است که برای گردشگران علاقه مند به فرهنگ و هنر جذاب می باشد. اجرای مراسم شاد و با صفای عروسی همراه با رقص های محلی و لباس های رنگارنگ بسیار مفرح است. یا مراسم استقبال از بهار در روزهای آخر سال که خود آداب خاصی چون خانه تکانی، سمنوپزان، حنابندان، عید علفه، روشن کردن چراغ در امامزاده، چوب بازی، دستمال بازی، سوار بازی، توشمال خوانی است شور و هیجان را به خانواده ها هدیه می کند. مراکز خرید شهر کرد عبارتند از:

بازارچه لحاف دوزان، بازار بزرگ قدیمی شهرکرد، بازار میلاد، مرکز خرید ستاره شهر. یکی از مکان هایی که می توانید در همه ایام سال از آن جا سوغاتی بخرید، بازارچه دائمی صنایع دستی شهرکرد است. این بازارچه از سال 95 توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شود.

گلیم، سرمه ، لباس محلی، حجاری روی سنگ، قلمکار و قلم زنی تعدادی از صنایعی هستند که توسط زنان تولید و به فروش می رسد. با خرید بلیط هواپیما شهرکرد برای خود سفری به یاد ماندنی بسازید.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما شهرکرد از تیک بان به شرح زیر می باشد:

  •     راحتی در خرید
  •     دسترسی مداوم و همیشگی
  •     فرار از ترافیک
  •     صرفه جویی در زمان
  •     استرداد آنلاین
  •     گستردگی انتخاب
  •     قیاس قیمت ها و امکانات با یکدیگر

بلیط لحظه آخری شهرکرد

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید بلیط ارزان شهرکرد را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری شهرکرد تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری شهرکرد می باشد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان شهرکرد , بلیط لحظه آخری شهرکرد , بلیط هواپیما شهرکرد , بلیط شهرکرد , بلیط چارتر شهرکرد , خرید بلیط شهرکرد , قیمت بلیط شهرکرد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند