خرم آباد، شهری رویایی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 114
:: بازدید سال : 184
:: بازدید کلی : 1064
نویسنده : tikban
سه شنبه 7 مرداد 1399

خرم آباد ، یکی از بی نظیرترین شهرهای ایران است. اگر دنبال جایی برای گشت و گذار چند روزه در همین نزدیکی‌های محل زندگیتان هستید ما پیشنهاد می‌کنیم با خرید بلیط هواپیما سفری به یکی از شهرهای زیبای ایران خودمان داشته باشید. شهرهایی که جذابیت‌شان کم از شهرها و کشورهای خارجی نیست. اما به کدامین شهر باید سفر کرد و به کدام شهر باید بلیط هواپیما خرید؟

شهرهای ایران هرکدام جذابیت‌های خاص خود را دارد و هرکدام به نوعی گردشگران را به سمت خود جذب می‌کنند آنها را علاقه‌مند به خرید بلیط هواپیما برای سفر می‌کنند. یکی از این شهرهای دلفریب در استان لرستان واقع شده است. لرستان استانی سرسبز در جنوب غربی ایران در میان کوه‌های باشکوه زاگرس قرار دارد. بر اساس آنچه که باستان‌شناسان یافته و گزارش داده‌اند این منطقه یکی از نخستین و قدیمی‌ترین محل‌هایی است که بشر برای زیستن برگزیده بود. البته تعجبی هم ندارد این منطقه به دلیل آب و هوای دلپذیر و موقعیت خوبی که دارد هر فردی را راغب به سکونت در این ناحیه می‌کند.

خرم آباد


بزرگترین شهر لرستان که مرکزیت آن را نیز بر عهده دارد. شهری پر جمعیت که در میان کوه‌های زاگرس به آرامی سکنی گزیده است. شهری خرم و سرسبز که در وصف نمی‌گنجد و فقط باید بلیط هواپیما خرید و زیبایی آن را تجربه کرد.

خرم آباد به لطف پیشینه تاریخی‌ای که دارد، دارای جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی زیادی است که از جمله آن‌ها می‌توان قلعه فلک‌الافلاک، مناره آجری، سنگ نوشته گرداب سنگی، پل شکسته، دریاچه کیو، آبشار نوژیان، مقبره زیدبن علی، بقعه شاهزاده احمد، آبشار سه گانه گریت، مقبره باباطاهر، بازار میرزا سیدرضا، تنگه شبیخون، غار دوشه و بسیاری دیدنی‌های دیگر را نام برد.

قیمت بلیط هواپیما خرم آباد


عوامل بسیار زیادی همچون نوع بلیط، نوع کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما بر قیمت بلیط هواپیما خرم آباد تاثیرگذار خواهد بود. قیمت بلیط خرم آباد با توجه به عوامل ذکر شده

متغیر می باشد. به طور کلی هرچه امکانات و خدمات ارائه شده در هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر خواهد بود. امکان جستجو بلیط های هواپیما خرم آباد بر اساس قیمت در تیک بان فراهم شده است.
 

بلیط هواپیما ارزان خرم آباد


یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت بلیط ارزان خرم اباد ، نوع کلاس پروازی می باشد. هر چه امکانات پرواز محدودتر باشد، بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. استفاده از بلیط های چارتر و

بلیط های لحظه آخری نیز هزینه کمتری را برای مسافر در بر خواهد داشت. بلیط هواپیما خرم آباد را با نازل ترین قیمت در تیک بان خریداری نمائید.

 

آثار تاریخی خرم اباد

 

اثار تاریخی خرم اباد به شرح زیر است.

 

قلعه فلک‌الفلاک


مشهورترین اثر تاریخی خرم آباد که به دوازده برجی نیز شهرت دارد. این قلعه که به رودخانه خرم آباد نیز نزدیک است جزو فهرست آثار ملی با شماره 883 ثبت شده است.

 

دریاچه کیو

دریاچه‌ای کم‌نظیر در حوالی پارک کیو که برای پرندگان و حیوانات آبزی زیستگاه بسیار خوبی است. کیو به معنای آبی و کبود در زبان لری است و این دریاچه را نیز به دلیل آب زلال و شفافی که دارد کیو نامیده‌اند.

آبشار نوژیان

از بلندترین آبشارهای لرستان و کشور با ارتفاع 95 کیلومتر است که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند در اطراف این آبشار زیبا و در کوه‌های مجاور آن گیاهان دارویی بسیاری می‌رویند که نیز عاملی دیگر برای جذب گردشگر به این منطقه شده است.

 

بازار میرزا سید رضا

در 1301 هجری قمری و به لطف میرزا سیدرضا که مقام نایب حکومتی را دارا بود ساخته شد. این بازار که به مرکز طلا فروشی خرم آباد نیز شناخته می‌شود دارای محوطه، بارانداز و 24 دهنه دکان است.

 

آبشار سه گانه گریت

با خرید بلیط هواپیما خرم اباد سفر به یکی از زیباترین آبشارهای خرم آباد را تجربه کنید. آبشار گریت که گاها آبشار هفت چشمه نیز می‌نامند در نزدیکی روستایی به همین نام است و به قدر یک ساعت پیاده روی با روستا فاصله دارد. این آبشار زیبا به ارتفاع 15 متر که دورتادور آن را درختان مو، زالزالک و بلوط فرا گرفته جاذبه‌ای است که نباید فرصت دیدن‌اش را از دست داد.

 

پل شکسته

 


بلیط خرم آباد بخرید و شاهکار معماری ساسانیان را ببینید! پل شکسته یا پل شاپوری از دوران ساسانیان به جا مانده و شاهکار معماری آن دوران محسوب می‌شود. پل شکسته مسیر و عامل ارتباطی غرب لرستان به شرق لرستان بوده است و دارای 28 طاق بوده که امروزه فقط 6 طاق آن به یادگار مانده.

سنگ نوشته


سنگ نوشته‌ای مربعی شکل که رو آن به خط کوفی نوشته شده. هر طرف این سنگ نوشته به سمت بنایی تاریخی رو دارد. بناهای تاریخی‌ای که این سنگ نوشته رو به آن‌ها دارد عبارتند از: پل شکسته، مناره آجری، فلک‌الافلاک، و حوض موسی نوشته حک شده روی این سنگ راجع به اسناد مالکیت چرای دام‌های آن دوران است.

 

گرداب سنگی



یکی دیگر از آثاری که از دوران ساسانیان به یادگار مانده گرداب سنگی‌ای است که در مرکز شهر قرار گرفته. مواد استفاده شده در ساخت این گرداب ساروج و سنگ است. در واقع از این گرداب برای کنترل و هدایت آب برای مصارف شهر شاپورخواست قدیم و اراضی کشاورزی استفاده می‌شده که این خود دلیل قانع کننده‌ای برای خرید بلیط هواپیما و سفر به خرم آباد و دیدن این گرداب و هوش و معماری ساسانی است.

جاذبه‌های خرم آباد تمام نشدنی است و هرچه از این شهر و زیبایی‌های آن بگوییم باز هم کم است و تنها راهی که می‌تواند رضایت شما را برای کسب اطلاعات درباره خرم آباد جلب کند خرید بلیط هواپیما و دیدن این شهر تاریخی از نزدیک است. برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به وبسایت تیک بان مراجعه کنید.

بلیط هواپیما لحظه آخری


بلیط لحظه آخری که معمولا تا زمان پرواز کمتر از 24 ساعت مانده است گفته میشود. بلیط لحظه آخری با تعدادی محدود همیشه در همه پروازها موجود هستند. یکی از مهمترین رسالت وب سایتهای فروش بلیط هواپیما نمایش و اطلاع رسانی بلیطهای لحظه آخری هر پرواز میباشد. قیمت بلیط لحظه آخری معمولا در اکثر مواقع بسیار مناسب تر و ارزان تر میباشد. شما می توانید با مراجعه به سایت تیک بان و انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ مورد نظرتان از نرخ تمامی پروازهای موجود آن مسیر و همچنین بلیط لحظه آخری خرم اباد موجود در آن مسیر مطلع شوید. 

 




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان خرم آباد , بلیط لحظه آخری خرم آباد , بلیط هواپیما خرم آباد , بلیط خرم آباد , بلیط چارتر خرم آباد , خرید بلیط خرم آباد , قیمت بلیط خرم آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند