آشنایی با گرگان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 176
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 176
:: بازدید ماه : 279
:: بازدید سال : 349
:: بازدید کلی : 1229
نویسنده : tikban
سه شنبه 15 مهر 1399

شهر گرگان مرکز استان گلستان و یکی از شهرهای شمال شرقی ایران است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران محسوب می شود و تا سال 1316 با نام استرآباد شناخته می شده است. گرگان با طبیعت بسیار جذاب و چهار فصل خود این امکان را برای گردشگران و توریست ها فراهم کرده است تا بتوانند از این شهر دیدن نمایند. آب و هوای این شهر معتدل است و تابستان های گرم و شرجی دارد و اقلیم های منطقه ای بسیار گوناگون و متنوع آن شرایطی ایده آل را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است. مردم گرگان به زبان فارسی با گویش گرگانی و زبان طبری صحبت می کنند.

دیدنی های گرگان را تنها با خرید بلیط گرگان تجربه کنید!

همان طور که گفته شد گرگان دارای طبیعت بسیار بکر و زیبایی است که آبشارها و جنگل های مختلف آن سفری هیجان انگیز را برای شما رقم خواهد زد. ناهار خوران و منطقه جنگلی آن با درختان مختلف و سربه فلک کشیده و همراه با امکانات مختلف، منطقه ای زیبا برای استراحت و تفریح محسوب می شود. جنگل النگدره هم به عنوان یکی از هفت منطقه نمونه گردشگری کشور با داشتن رودخانه و چشم اندازهای زیبا لحظاتی خوب و خوش را برایتان فراهم خواهد کرد.

منطقه طبیعی و بکر سردانسر، جنگل های توسکستان، دریاچه توشن، آبشار شصت کلاته، آبشار نومل، آبشارهای دره تل انبار، کوه تاورنراب، کوه تل انبار، گرگان رود، منطقه شکار ممنوع چلچلی، منطقه حفاظت شده جهان نما، جنگل شصت کلا، آبشار رنگو، آبشار زیارت و بسیاری از مکان های طبیعی دیگر از جمله دیدنی های گرگان هستند که تماشای آن ها خالی از لطف نیست.

هتل ها و مراکز اقامتی گرگان

با توجه به طبیعت بکر و جنگل های زیبای شهر گرگان و گردشگرانی که برای دیدن این زیبایی های منحصر به فرد وارد این شهر می شوند، هتل ها و مراکز اقامتی مختلفی هم در این شهر ساخته شده است که در اختیار گردشگران و مسافران قرار می گیرد. از جمله مهم ترین هتل های شهر گرگان می توان به هتل چهار ستاره آذین گرگان، هتل چهار ستاره شهاب ناهار خوران گرگان، هتل سه ستاره جهانگردی ناهار خوران، هتل چهار ستاره بوتانیک گرگان، هتل زیارت گرگان، هتل آپارتمان گل نرگس و... اشاره کرد.

 

سوغاتی گرگان

شهر گرگان هم مانند بسیاری از شهرهای شمالی ایران دارای سوغاتی های مختلفی است؛ از صنایع دستی گرفته تا خوراکی های خوشمزه ای که طعم بی نظیر آن ها برای همیشه در ذهن باقی می ماند. علاوه بر صنایع دستی مختلف می توان از نان زنجبیلی، قطاب، نان پادرازی، سرغبیلی، حلوا آماج و... به عنوان سوغاتی های خوشمزه گرگان نام برد.

فرودگاه گرگان

فرودگاه بین المللی گرگان یکی از فرودگاه های شمالی کشور ایران است که در بین شهرهای گرگان و آق قلا و در 12 کیلومتری گرگان قرار دارد. فرودگاه گرگان مرز هوایی محسوب می شود و هر هفته از آن جا پروازهای مختلفی به شهرهای داخلی و خارجی انجام می شود. این فرودگاه دارای یک باند آسفالته به طول 3 هزار متر است.

بلیط ارزان هواپیما گرگان

قطعا می دانید که قیمت بلیط گرگان به عوامل مختلفی از جمله کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و بسیاری از چیزهای دیگر بستگی دارد. به همین جهت، بهتر است برای خرید بلیط ارزان گرگان جستجوهای لازم را انجام داده و پس از بررسی های مختلف ارزان ترین بلیط هواپیما گرگان را برای خود خریداری نمایید. البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همیشه مناسب ترین بلیط لزوما ارزان ترین آن نیست. لذا باید برای خرید بلیط گرگان همه شرایط را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان

در زمانی که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط هواپیما هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به گرگان سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط گرگان را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر گرگان

برای دیدن تمامی بلیط هواپیما گرگان و خرید بلیط چارتر هواپیما گرگان به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. برای خرید بلیط چارتر گرگان کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر گرگان را برای خود خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان گرگان , بلیط لحظه آخری گرگان , بلیط هواپیما گرگان , بلیط گرگان , بلیط چارتر گرگان , خرید بلیط گرگان , قیمت بلیط گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند