راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما گرگان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 220
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 220
:: بازدید ماه : 323
:: بازدید سال : 393
:: بازدید کلی : 1273
نویسنده : tikban
سه شنبه 15 مهر 1399

شهر گرگان مرکز استان گلستان، در فاصله 397 کیلومتری تهران و در شمال شرقی کشور قرار گرفته است. تمدن در این شهر به 6000 سال پیش برمی‌گردد. گرگان همیشه نقشی مهم و اساسی در شکوفایی فرهنگ و تمدن ایران داشته است، به همین دلیل در دوران صفویه این شهر را با عنوان « دارالمومنین» می‌شناختند. گرگان، این شهر زیبا و تاریخی با داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تاثیر برانگیز به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان گلستان شناخته می‌شود.

آب و هوای لذت بخش را با خرید بلیط گرگان تجربه کنید!

گرگان دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب می‌باشد. در تابستان هوای آن تقریبا گرم و مرطوب است و ماه‌های تیر، مرداد و شهریور گرم‌ترین ماه‌های این شهر هستند که میانگین دمای هوا در آن تا حدود ۳۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد. به طور کلی گرگان زمستان‌های سردی دارد اما در بهمن ماه‌ سرما در این شهر به اوج خود می‌رسد. شهر گرگان به دلیل نزدیکی به کوه و جنگل، آب و هوای معتدل‎‌تری نسبت به سایر شهرهای شمالی کشور دارد و میزان رطوبت آن نیز کمتر است. در گرگان آب و هوای مناطق ییلاقی و مرتفع همیشه بهاری می‌باشد همچنین این شهر در فصل پاییز و زمستان جلوه‌ای دیگر دارد که هر گردشگری را جذب خود می‌نماید.

هنگام زمستان‌ در گرگان با وجود سرما، سفر به روستاهای جنگلی و اقامت در کلبه‌های چوبی آن همراه با گرمای آتش بخاری‌های هیزمی در روزهای برفی، خاطره این سفر را به یادماندنی خواهد کرد.

جاهای دیدنی گرگان

گرگان شهری باستانی در بهشت ایران است که جاذبه‌ های گردشگری فراوانی دارد. مکان‌های دیدنی گرگان به اندازه ای فراوان و متنوع است که هر گردشگری را با هر سلیقه‌ای راضی نگه می‌دارد. هنگامی که از این شهر، کوه‌های جنگلی و جنگل‌های بلوط 1000 ساله آن دیدن می‌کنید، تمام استرس و ناراحتی‌های خود را فراموش خواهید کرد. در ادامه تعدادی از جاذبه‌های گردشگری این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

  •   مسجد جامع گرگان
  •   تپه قلعه خندان
  •   مجموعه کاخ آقا محمدخان قاجار
  •   روستای قرن آباد
  •   آبشار شصت کلاته
  •   آبشار رنگو
  •   باغ روس‌ها
  •   مدرسه عمادیه

بلیط هواپیما تهران گرگان

برای رزرو بلیط هواپیما تهران گرگان، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران گرگان شما فقط ۱ ساعت و بیست و پنج دقیقه با شهر سرسبز و زیبای گرگان فاصله دارید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران گرگان مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد گرگان انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  •   پرواز زاهدان گرگان آسمان
  •   پرواز مشهد گرگان ایران ایر
  •   پرواز بندرعباس گرگان قشم ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط گرگان تهران هواپیمایی ایران ایر، بلیط پرواز گرگان تهران هواپیمایی آسمان و بلیط پرواز گرگان تهران هواپیمایی قشم ایر را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

بلیط لحظه آخری گرگان

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید  بلیط ارزان گرگان را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری گرگان تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری گرگان می باشد.

بلیط چارتر گرگان

برخی از آژانس های مسافرتی تمامی بلیط های موجود در هواپیما را به صورت دربست خریداری کرده و با مرور زمان این بلیط ها را به فروش می رسانند. این آژانس ها با توجه به شرایط و نوع پرواز قیمت هایی را برای هر بلیط در نظر می گیرند. قیمت پرواز چارتر گرگان در اکثر مواقع مقرون به صرفه تر از قیمت سیستمی آن است. با تیک بان رزرو بلیط چارتر گرگان را با بهترین قیمت تجربه نمائید. 

بلیط هواپیما ارزان گرگان

از عوامل تاثیرگذار در قیمت بلیط هواپیما ارزان گرگان، نوع کلاس پروازی می باشد. هر چه امکانات پرواز محدودتر باشد، بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. استفاده از بلیط های چارتر و بلیط های لحظه آخری نیز هزینه کمتری را برای مسافر در بر خواهد داشت. بلیط هواپیما گرگان را با نازلترین قیمت در تیک بان خریداری نمایید

  جستجوی بلیط هواپیما گرگان

ابتدا از برنامه پروازهای گرگان اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز گرگان برای شما نمایش داده می‌شود.

قیمت بلیط هواپیما گرگان

عوامل بسیار زیادی همچون نوع بلیط، نوع کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی و نوع هواپیما بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. قیمت بلیط گرگان با توجه به عوامل ذکر شده متغیر می باشد. به طور کلی هرچه امکانات و خدمات ارائه شده در هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر خواهد بود. امکان جستجو بلیط هواپیما گرگان بر اساس قیمت در تیک بان فراهم شده است. 

 

  رزرو بلیط هواپیما گرگان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای گرگان به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان گرگان , بلیط لحظه آخری گرگان , بلیط هواپیما گرگان , بلیط گرگان , بلیط چارتر گرگان , خرید بلیط گرگان , قیمت بلیط گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند