بلیط هواپیما تهران گرگان در سامانه جامع خرید بلیط تیک بان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 185
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 185
:: بازدید ماه : 288
:: بازدید سال : 358
:: بازدید کلی : 1238
نویسنده : tikban
سه شنبه 15 مهر 1399

سفر به گرگان با خرید بلیط هواپیما گرگان از تیک بان به راحتی امکان پذیر است. گرگان شهری در مرکز استان گلستان با مساحتی حدود 150 هکتار و دارای بافت قدیمی و قدمتی دیرینه است. این شهر شمالی که در قدیم به استرآباد معروف بود، جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر دارد که از اقوام مختلفی چون ترکمن ها، قزاق ها، بلوچ ها، سیستانی ها، مازندرانی ها و فارسی زبان ها تشکیل شده است.

رزرو بلیط هواپیما داخلی!

اگر قصد سفر به گرگان را دارید! همین حالا بلیط و هتل خود را رزرو نمایید.

  • بلیط هواپیما تهران به گرگان
  • بلیط هواپیما زاهدان به گرگان
  • بلیط هواپیما بندر عباس به گرگان
  • بلیط هواپیما مشهد به گرگان
  • بلیط هواپیما رشت به گرگان

جاذبه های گردشگری گرگان

در گرگان تنوع مناطق زیستی بسیار شگفت انگیز است. شما با سفر به گرگان می توانید از دشت، دریا، کوه، جلگه و جنگل یک جا دیدن کنید. بخشی از مناطق دیدنی گرگان بدین ترتیب است: مناطق طبیعی مانند جنگل النگدره، جنگل توسکستان و شصت کلا، پارک جنگلی ناهارخوران و کردکوی، پارک ملی گلستان، منطقه شکار ممنوع چلچلی، منطقه حفاظت شده جهان نما، کوه تاور نراب، گرگان رود، آبشارهای رنگو، نومل، زیارت، لوه، دریاچه توشن، طبیعت سردانسر و مناطق تاریخی چون مسجد جامع گرگان، میل گنبد، دیوار دفاعی، مدرسه عمادیه، خانه تقوی ها، کاروانسرای قزلق. با تهیه بلیط گرگان می توانید از طبیعت بی نظیر این منطقه و اماکن تاریخی آن دیدن نمایید.

غذاها و خوراکی های خوشمزه گرگان شامل چکدرمه، ماش پتی، خورش ساکی و شیرینی های نان زنجبیلی، پادرازی، نان خرمایی، قطاب، لوزی، حلوا اوماج، سرغربیلی می باشد.

صنایع دستی گرگان

  •     پلاس بافی
  •     سوزن دوزی (سیاه دوزی)
  •     ساز سنتی
  •     نمد مالی
  •     جاجیم بافی
  •     خراطی
  •     آهنگری سنتی
  •     حصیربافی
  •     لباس محلی
  •     قالیبافی
  •     زیورآلات دستی
  •     ابریشم بافی

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما گرگان

آب و هوای گرگان به طور کلی، معتدل مدیترانه ای است. اما در مناطق کوهستانی سردتر و در مناطق جلگه ای گرم و نیمه بیابانی می شود. نزدیکی به صحرای ترکمنستان موجب خشکی در این مناطق شده است. گرم ترین ماه های سال، تیر و مرداد و سردترین ماه ها، دی و بهمن می باشد. از نظر آب وهوا بهترین زمان سفر به گرگان اوایل بهار تا اوایل تابستان و همین طور اوایل پاییز است. اما کسانی که می خواهند کنار بخاری هیزمی یک فنجان چای داغ بنوشند، زمستان ها سری به روستاهای جنگلی گرگان بزنند. بهترین زمان خرید بلیط گرگان در بازه های زمانی گفته شده است.

بهترین زمان سفر از نظر جاذبه های فرهنگی

هر ساله با نزدیک شدن فصل بهار مراسم نوروز خوانی در گرگان برگزار می شود. نوروزخوانان دو یا سه نفرند و در کوچه های شهر با خواندن آواز و انجام مراسم نمایشی، آمدن بهار را به مردم مژده می دهند. پیدا شدن سروکله حاجی فیروزها، خانه تکانی، سبزه گذاشتن و مراسم تحویل سال تنها بخش کوچکی از مراسم نوروز است. با آغاز ماه محرم مراسم سوگواری شامل طوق بندان، علم مشتی و حرکت دسته های عزاداری، با شکوه خاصی اجرا می گردد.

بهترین زمان خرید از گرگان

بازار امام، بازار طلا، بازار پارچه آق قلا، مرکز خرید کاپری، مرسل، بازار نعلبندان و مرکز خرید خاله سوسکه از مکان هایی هستند که می توانید در آن به راحتی سوغاتی بخرید.

خرید بلیط هواپیما گرگان

مسافران زیادی به دلیل صرفه جویی در زمان و سرعت در جابجایی از هواپیما برای مسافرت های داخلی استفاده می نمایند. از این رو مسافران کثیری برای خرید بلیط هواپیما گرگان از روش های حضوری و غیرحضوری از طریق آژانس های مسافربری اقدام می نمایند. خرید بلیط هواپیما گرگان به روش حضوری از طریق دفاتر مجاز فروش یا آژانس های مسافرتی زمان و هزینه بسیار زیادی را برای مسافر در بر خواهد داشت. خرید بلیط هواپیما گرگان در روش حضوری علاوه بر دلایل بیان شده، دارای محدودیت انتخاب و نوسان قیمت نیز می باشد.

به کارگیری اینترنت در صنعت های تجاری مختلف همانند گردشگری پیشرفت چشمگیری را به همراه داشته است. خدمات به کار رفته در آژانس های مسافرتی با کیفیت بهتر و زمان و هزینه کمتر به مشتریان ارائه می شود. در روش اینترنتی خرید بلیط هواپیما گرگان از قیمت های نجومی و صرف زمان زیاد خبری نخواهد بود. خرید آنلاین بلیط هواپیما به نسب خرید حضوری دارای مزیت های فراوانی است.

بلیط لحظه آخری گرگان

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید  بلیط ارزان گرگان را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری گرگان تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری گرگان می باشد.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان گرگان , بلیط لحظه آخری گرگان , بلیط هواپیما گرگان , بلیط گرگان , بلیط چارتر گرگان , خرید بلیط گرگان , قیمت بلیط گرگان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند