بجنورد چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 238
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 238
:: بازدید ماه : 341
:: بازدید سال : 411
:: بازدید کلی : 1291
نویسنده : tikban
چهار شنبه 16 مهر 1399

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی است و در کوهپایه های رشته کوه آلاداغ بنا شده است. این شهر که مساحت آن به 36 کیلومتر مربع می رسد، از شمال با کشور ترکمنستان همسایه است. بجنورد شهری با مناطق کوهستانی و فلات های مرتفع بوده و بیشتر ساکنان آن را نیز کردهای شادلو تشکیل می دهند. بر طبق مستندات تاریخی این ایل شادلو بود که در سال 1100 هجری قمری شهر بجنورد را با نام بیژن گُرد بنا نهاد.

فرودگاه بجنورد

فرودگاه بجنورد که سال ساخت آن را 1327 می دانند، یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور است که در سال 1367 نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. این فرودگاه 286 هکتار مساحت داشته و در شمال شرق تا شمال غربی شهر بجنورد قرار گرفته است. آخرین آمارها تا سال 2016 نشان می دهد که در این سال 579 نشست و برخاست در این فرودگاه انجام شده و نزدیک به 215 هزار مسافر و 39 هزار کیلوگرم بار نیز از طریق آن جابجا شده اند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما بجنورد

بجنورد آب و هوایی معتدل کوهستانی دارد. از همین رو تابستان های این شهر چندان گرم نبوده و هوا ملایم است. بنابراین شما می توانید علاوه بر بهار، تابستان را هم برای خرید بلیط هواپیما بجنورد و سفر به این شهر انتخاب کنید. البته از آنجایی که زمستان های این منطقه کوهستانی، بسیار سرد است؛ سفر به بجنورد در فصل زمستان انتخاب خیلی ها نیست.

بلیط ارزان هواپیما بجنورد

همانطور که می دانید قیمت بلیط بجنورد از عوامل مختلی متأثر است که شامل شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط هواپیما، کلاس های پروازی و ... می شود. بنابراین برای خرید بلیط ارزان هواپیما بجنورد ، در هنگام جستجو بلیط ها را با هم در شرایط یکسان مقایسه کنید و از ابتدا به دنبال بلیط ارزان هواپیما بجنورد نباشید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که ارزان ترین بلیط هواپیما بجنورد لزوما بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. در نتیجه فراموش نکنید که امکانات و شرایط پرواز خود را با توجه به مسافت و مدت سفر خود در نظر بگیرید. سپس با توجه به بودجه و سلیفه خود به رزرو و خریداری بلیط ارزان بجنورد بپردازید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما بجنورد

در سال های اخیر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و سایر خدمات سفر پیشرفت چشمگیری داشته اند. از این رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما گزینه مقرون به صرفه و سریعی به نظر می رسد. شکی نیست که در خرید اینترنتی بلیط بجنورد شما از سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون هیچ محدودیت زمانی بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است که خرید اینترنتی بلیط هواپیما بجنورد در تیک بان تنها نیازمند داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و نیز مشخصات فردی می باشد. خبر خوب این است که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما بجنورد ، شما حتی ملزم به ثبت نام در سایت نیستید.

بلیط چارتر بجنورد

برای دیدن قیمت بلیط هواپیما بجنورد و خرید بلیط چارتر بجنورد کافیست از سایت تیک بان استفاده کنید. برای این کار، پس از انتخاب یکی از دو گزینه یک طرفه و یا دو طرفه، مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعد از تکمیل فیلدهای تاریخ سفر و تعداد مسافران، بلیط هواپیما در مسیر درخواستی شما در صفحه مربوطه به نمایش در خواهد آمد. بنابراین پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه کرده و بلیط هواپیما بجنورد مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بجنورد , بلیط لحظه آخری بجنورد , بلیط هواپیما بجنورد , بلیط بجنورد , بلیط چارتر بجنورد , خرید بلیط بجنورد , قیمت بلیط بجنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند