سفر به بجنورد با خرید بلیط هواپیما
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 101
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 204
:: بازدید سال : 274
:: بازدید کلی : 1154
نویسنده : tikban
چهار شنبه 16 مهر 1399

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرقی ایران است و در کوهپایه‌های آلاداغ قرار دارد. بجنورد در استان خراسان پیشین که خراسان شمالی، مرکزی و جنوبی را شامل می‌شد، بعد از شهرهای مشهد، سبزوار، و نیشابور بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر بود. بجنورد در سال 2004 به عنوان مرکز استان خراسان شمالی انتخاب شد. در بجنورد مردمی با فرهنگ‌ها و نژادهای مختلفی زندگی می‌کنند که از مناطق مختلف به این شهر آمده‌اند و همین امر تاثیر مهمی در جذب گردشگر به این منطقه داشته است. این شهر که در طول تاریخ باستانی خود بخشی از خراسان بزرگ بوده، شاهد بسیاری از حوادث تلخ و شیرین بوده است. بجنورد شهر آثار باستانی زیبایی مانند آیینه خانه مفخم و همچنین تفرجگاه‌هایی مانند بش قارداش( پنج برادر) و بابا امان است.

بجنورد در اصل با نام «بیژن‌گِرد» شناخته می‌شده است. گرد به معنای شهر و بجنورد به معنای شهر بیژن است. شهر باستانی بجنورد در تپه‌های شمال غربی شهر کنونی بجنورد قرار داشت و با عنوان« محله ساربان» شناخته می‌شد. ترکیب اصلی شهر بجنورد را اقوام ترک و کرد تشکیل می‌دهند.

مکان‌‌های دیدنی بجنورد را تنها با خرید بلیط بجنورد تجربه کنید!

بجنورد این شهر قدیمی محصور در بین کوه‌ها و تپه‌ها، دارای مکان‌های باستانی و دیدنی بسیار نادر و با ارزش می‌باشد. وجود و قرار گرفتن هزاران اصله درخت از جمله اقاقیا، چنار، زالزالک، زردآلو، زبان گنجشک، بوته‌های تمشک وحشی و ... جلوه‌ای زیبا به این شهر بخشیده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. پارک بابا امان یکی از معروف‌ترین پارک‌های بجنورد دارای پوشش گیاهی و درختان قطور چنار ۴۰۰ ساله و جانوری می‌باشد و نیز دارای چشمه‌هایی است که در مرکز و اطراف آن جاری هستند که بر زیبایی‌های خدادادی این پارک طبیعی افزوده‌اند. در ادامه به معرفی تعدادی از مکان‌های دیدنی بجنورد می‌پردازیم:

  •   عمارت مفخم
  •   آتشکده اسپاخو
  •   امامزاده سلطان سیدعباس
  •   خانه بانک ملی
  •   گردشگاه بش‌ قارداش
  •   کوشک باغ علی آباد
  •   دریاچه سد شیرین دره
  •   غار سوله قواق

بلیط هواپیما بجنورد

برای رزرو بلیط هواپیما بجنورد، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط بجنورد شما فقط ۱ ساعت و پانزده دقیقه با شهر زیبای بجنورد فاصله دارید.

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما بجنورد

  جستجوی بلیط هواپیما بجنورد

ابتدا از آخرین وضعیت بلیط‌های بجنورد اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز بجنورد برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما بجنورد

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط بجنورد را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز مورد نظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان بجنورد

از اساسی‌ترین خدمات تیک بان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید. بلیط ارزان بجنورد را از تیک بان بخواهید.

  بلیط چارتر بجنورد

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیک بان بلیط چارتر بجنورد خریداری کنید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بجنورد , بلیط لحظه آخری بجنورد , بلیط هواپیما بجنورد , بلیط بجنورد , بلیط چارتر بجنورد , خرید بلیط بجنورد , قیمت بلیط بجنورد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند