امکان خرید بلیط هواپیما یزد از معتبرترین ایرلاین‌ ها
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 89
:: بازدید ماه : 192
:: بازدید سال : 262
:: بازدید کلی : 1142
نویسنده : tikban
شنبه 19 مهر 1399

خرید بلیط هواپیما یزد (بلیط چارتر یزد) و دریافت بهترین قیمت بلیط هواپیما یزد (بلیط ارزان یزد) همچنین خرید بلیط لحظه آخری یزد را در تیک بان سریع و آسان انجام دهید. 

خرید بلیط هواپیما یزد در سامانه جستجو تیک بان بصورت آنلاین این امکان را خواهد داد که در هر لحظه و هر مکان با دسترسی به اینترنت از قیمت بلیط هواپیما یزد  مطلع شوید و بلیط سیستمی یزد یا بلیط چارتر یزد با بهترین قیمت خریداری کنید. تمام پرواز های یزد در طی هفته و ایرلاین های که به یزد پرواز دارند را می توانید در سامانه اینترنتی تیک بان بررسی کنید و بهترین زمان سفر به یزد را با بهترین ترین نرخ قیمت بلیط یزد تهیه کنید. تیک بان همواره در کنار شما در سفر به شهر تاریخی یزد (اولین شهر خشتی دنیا) خواهد بود.

 پرواز تهران به یزد

پرواز یزد و بلعکس همه روز با ایرلاین های ایران ایر ، آسمان ، کیش ایر ، کاسپین و کارون (نفت) انجام می شود. که تنها با جستجو در سامانه تیک بان می توانید از نرخ بلیط چارتر یزد و همچنین بلیط لحظه آخری یزد را بررسی و بلیط هواپیما را با اطمینان خریداری کنید که این روند باعث می شود در  هزینه های سفر یزد صرفه جویی کنید.

مدت زمان پرواز تهران به یزد

مدت زمان پرواز یزد   حدود 1 ساعت و 10 دقیقه  می‌باشد. زمان پرواز می‌تواند نسبت به شرایط جوی در مبدا و یا مقصد پرواز بیشتر از زمان معمول باشد. 

راهنمای جستجوی بلیط هواپیما یزد


برای مشاهد آخرین وضعیت بلیط یزد در موتور جستجو تیک بان ابتدا مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران مشخص کنید و تمام پرواز های یزد برای شما به نمایش خواهد آمد که می توانید با استفاده از فیلترهای سمت راست پروازها را براساس قیمت (بلیط ارزان یزد)، نوع پرواز، ساعت پرواز، کلاس پرواز و نوع ایرلاین تفکیک کنید و پرواز مورد نظرتان را بدست آورید.

شهر یزد 

یزد اولین شهر خشتی دنیا و دومین شهر تاریخی تلقی می شود این شهر تاریخی و کهن با قدمت چند هزار ساله سالانه خیل زیادی از گردشگرانه به این شهر می کشاند و این امر موجب رونق صنعت گردشگری در مرکز ایران شده است. با سفر به یزد در این فکر نباشید که بتوانید در چند روز از تمام جاذبه های گردشگری یزد دیدن کنید. البته میتوان به برخی از مهمترین امکان گردشگری یزد را لیست کرد و از آنها دیدن کرد. ما به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. آتشکده یزد با معماری خاص هخامنشی‌اش، مجموعه امیر چخماق با گنبد عظیمش، باغ دولت‌آباد با بادگیر بزرگ و معروفش، مدرسه ضیائیه با گنبد خشتی‌اش، آب‌انبار شش بادگیری، خانه لاری‌ها و نارین قلعه قسمتی از جاذبه‌های یزد است.

فارغ از تاریخ یزد وقتی اسم یزد را می شنوید ناخودگاه شیرینی های این شهر به یاد می آورید  که برخی از آنها مثل قطاب و باقلواهای یزدی ، کیک یزدی ، نقل یزدی، پشمک، سوهان و نان پنجره‌ای و … هستند که به عنوان سوغاتی میتوانید در سفر به یزد با خودتان برگردانید. برای دیدن مراکز خرید یزد سری به بازار خان و بازار مسگرها بزنید تا سوغاتی‌ها و یادگاری‌های یزد را بخرید که میتوان به سرامیک، سفال، مس و زیلو و … اشاره کرد که می‎توانید بهترینشان را در همین بازارها پیدا کنید.

بهترین زمان سفر به یزد

بهترین زمان برای سفر به یزد با وجود اینکه منطقه گرم و خشک قرار گرفته است اوایل پاییز ، زمستان و بهار به دلیل شرایط آب و هوای بهترین زمان برای سفر به یزد تلقی می شود. سفر در تابستان به این شهر و کویر های اطراف آن توصیه نمی شود.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان یزد , بلیط لحظه آخری یزد , بلیط هواپیما یزد , بلیط یزد , بلیط چارتر یزد , خرید بلیط یزد , قیمت بلیط یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند