آشنایی با شهر یزد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 354
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 354
:: بازدید ماه : 457
:: بازدید سال : 527
:: بازدید کلی : 1407
نویسنده : tikban
شنبه 19 مهر 1399

شهر یزد مرکز استان یزد و شهر مرکزی ایران محسوب می شود. این شهر که در دشت یزد قرار دارد، ما بین رشته کوه های شیرکوه و خرانق واقع شده است. شهر یزد که به "دارالعباده"، "حسینیه ایران"، "شهر بادگیرها"، "عروس کویر" و "شهر دوچرخه ها" هم معروف است یکی از زیباترین استان های کویری ایران محسوب می شود. بافت تاریخی این شهر به سبب معماری بی نظیر و بسیار ارزشمند و بافت سنتی بکر و دست نخورده اش در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

شهر یزد از شمال با شهرستان های اردکان و میبد، از سمت شرق با بافق و اردکان، از سمت جنوب با تفت، ابرکوه و مهریز و از سمت شمال هم با اصفهان مرز مشترک دارد. جالب است بدانید که اهالی یزد با لهجه شیرین یزدی سخن می گویند و تا به امروز هم بسیاری از لغات و کلمات اصیل را در مکالمات روز مره خود به کار می برند.

فرودگاه یزد

فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد در غرب این شهر و با مساحت 575 هکتار قرار دارد. در ابتدا تنها پروازهای تجاری و در بعضی اوقات پروازهای آموزشی و نظامی در این فرودگاه انجام می گرفت؛ ولی در حال حاضر فرودگاه شهید صدوقی یزد به عنوان دهمین فرودگاه پر ترافیک ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است. در حال حاضر و به طور متوسط 20 پرواز روزانه از این فرودگاه به شهرهای داخلی و خارجی انجام می شود.


بلیط ارزان هواپیما یزد

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان یزد بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان هواپیما یزد باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما یزد صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما یزد نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط یزد هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به یزد سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی یزد را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر یزد

برای دیدن تمامی بلیط های هواپیما یزد و خرید بلیط چارتر یزد به بالای سایت تیک بان مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر یزد کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر یزد را برای خود خریداری نمایید.

رزرو بلیط هواپیما یزد در تیک بان

همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما یزد کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. رزرو بلیط هواپیما یزد در تیک بان راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به یزد است.

قیمت بلیط هواپیما یزد

یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط یزد، ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها متفاوت می شود. این اختلاف در قیمت بلیط یزد اغلب در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می کنیم هنگام رزرو بلیط هواپیما یزد حتما به کلاس پروازی توجه کنید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان یزد , بلیط لحظه آخری یزد , بلیط هواپیما یزد , بلیط یزد , بلیط چارتر یزد , خرید بلیط یزد , قیمت بلیط یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند