سفر به شهر بادگیرها با خرید بلیط هواپیما
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 141
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 141
:: بازدید ماه : 244
:: بازدید سال : 314
:: بازدید کلی : 1194
نویسنده : tikban
شنبه 19 مهر 1399

فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی با مساحتی در حدود 575 هکتار در غرب شهر یزد واقع شده است. هدف اولیه از احداث این فرودگاه انجام پروازهای تجاری و گاهاً پروازهای آموزشی در موارد نظامی بوده است و امروزه دهمین فرودگاه کشور از نظر ترافیک هوایی و مسافری می باشد. فرودگاه بین المللی یزد مبدا و مقصد بسیاری از شهرهای ایران نظیر تهران، مشهد، اهواز، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی بوده و پذیرای پروازهای بین المللی نجف، بغداد، دمشق، جده و مدینه نیز می باشد. در حال حاضر به طور متوسط روزانه 20 پرواز مسافری (نشست و برخاست) در این فرودگاه به انجام می رسد.

برخی از نقاط دیدنی یزد

حسینیه ایران، شهر بلندترین و منحصر بفردترین بادگیرهای جهان است. بادگیر دولت آباد که به مرتفع ترین بادگیر جهان شهره است با ارتفاعی به طول 33 متر و 80 سانتی متر در زیباترین باغ این شهر قرار دارد. همچنین قدیمی ترین میدان ساعت شهری (میدان وقت الساعت)، قدیمی ترین نخل چوبی ایران، قدیمی ترین مسجد جامع (مسجد جامع فهرج)، بلندترین مناره های جهان (مناره های مسجد جامع کبیر)، آب انبار شش بادگیر، قنات زارچ، کاروانسرای زین الدین، سرو چهار هزار ساله ابرکوه و صدها جاذبه گردشگری دیگر نیز در این شهر قرار دارند که هر یک به تنهایی می توانند هر گردشگر مشتاقی را به خرید یک بلیط هواپیما یزد ترغیب سازند.

سوغات و ره آورد یزد

یزد شهر سوغاتی های معروف و شناخته شده است. از صنایع دستی این شهر چون ترمه، زیلو، جاجیم و پارچه های رنگین آن گرفته تا شیرینی های لذیذی همچون کیک یزدی، قطاب، حاجی بادوم، انواع لوز و باقلوا، همه و همه در ایران شهره و مورد پسند گردشگران هستند.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما یزد

همانطور که می‎دانید شرایط جغرافیایی یزد، آب و هوایی کویری و گرم و خشک را برای این شهر رقم زده است. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط یزد ماه های خنکتر سال (از اوایل آبان تا اواخر بهمن ماه) و همچنین فصل زیبای بهار است. از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، اغلب بلیط های هواپیما از مبدا تهران، می توانند برای شما بهترین بلیط یزد باشد چرا که زمان تقریبی حضور شما در پرواز تنها 67 دقیقه است.

بلیط ارزان هواپیما یزد

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان یزد بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما یزد باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما یزد لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما یزد را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما یزد در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما یزد که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط قطار هواپیما یزد در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما یزد، ملزم به ثبت نام در سایت تیک بان نمی باشد.

بلیط چارتر یزد

برای مشاهده قیمت بلیط یزد و خرید بلیط چارتر یزد، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما یزد مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان یزد , بلیط لحظه آخری یزد , بلیط هواپیما یزد , بلیط یزد , بلیط چارتر یزد , خرید بلیط یزد , قیمت بلیط یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند