راهنمای خرید بلیط هواپیما بیرجند از تیک بان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 232
:: بازدید سال : 302
:: بازدید کلی : 1182
نویسنده : tikban
یک شنبه 20 مهر 1399

مرکز استان خراسان جنوبی، شهر بیرجند نام دارد که جاذبه های فراوانی دارد. بیرجند را با باغ های متعدد و پر از درختان کاج اش می شناسند. در این شهر، 25 باغ شناسایی شده که بیشتر آن ها در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده اند. وجود جاهای دیدنی بیرجند در میان میراث جهانی یونسکو باعث افزایش سفر گردشگران به این شهر شده است. باغ اکبریه نمونه ای بی نظیر از عمارت باغی در بیرجند است.

از اولین مقدمات سفر هم، خرید اینترنتی بلیط بیرجند و رزرو هتل در این شهر است. برای پرواز بیرجند از سایت اینترنتی خرید بلیط هواپیما تیک بان کمک بگیرید. روشی ساده، راحت و بسیار مطمئن که در مدت زمانی کوتاه، امکان خرید بلیط هواپیما به هر مقصدی را فراهم می آورد. آژانس گردشگری تیک بان به جز امکان خرید پروازهای این شهر، امکان رزرو هتل های بیرجند را در تمام طول سال فراهم نموده است.

فرودگاه بیرجند

فرودگاه بیرجند در سال 1312 در ناحیه شمالی این شهر ساخته شد و در آن زمان، سومین فرودگاه در ایران بود که به بهره برداری می رسید. پس از آن، با انجام اولین پرواز بین المللی بیرجند به مدینه در اردیبهشت سال 1387، به فرودگاهی بین المللی تبدیل گردید. بلیط هواپیما بیرجند، مشهد بیرجند و یا زاهدان بیرجند را برای فرودگاه این شهر می توان تهیه نمود. تنها کافیست با شماره تلفن پشتیبانی سایت تیک بان تماس بگیرید یا به سایت اینترنتی تیک بان مراجعه کنید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان بیرجند

 

قیمت پرواز بیرجند همانند دیگر پروازهای داخلی در طول سال متغیر است. در بعضی از تاریخ ها، قیمت خرید بلیط بیرجند برای سفر هوایی پایین می آید و مناسب تر می شود. هنگامی که تعداد مسافران برای خرید بلیط تهران بیرجند کم باشد، امکان خرید بلیط هواپیمای لحظه آخری وجود دارد. در مسیر هوایی تهران بیرجند شرکت های هواپیمایی مختلفی فعالیت می کنند که در سامانه رزرو بلیط هواپیما تیک بان قابل نمایش هستند. از آنجایی که بیرجند شهری کویری در میان کوه هاست، آب و هوایی سرد و خشک دارد. به همین خاطر، بهترین زمان سفر به بیرجند و بازدید از جاذبه هایی همچون باغ های آن، بهار است. در باقی مواقع سال، اگر چه از ازدحام گردشگران کاسته شده اما آب و هوا نیز چندان مطلوب نخواهد بود.

قیمت بلیط لحظه آخری بیرجند را در ماه های سرد سال برای مقصد بیرجند می توان یافت. فصل شلوغی پروازها در ایران از چند روز قبل از نوروز شروع شده و تا پایان تعطیلات تابستان ادامه پیدا می کند. در این روزها قیمت بلیط بیرجند در بیشترین مقدار خود قرار دارد. با شروع پاییز و زمستان و ورود به فصول سرد سال، فصل شلوغی سفرها تمام شده و قیمت ها کاهش می یابد. عامل دیگری همچون روزهای تعطیل نیز، در قیمت بلیط بیرجند تاثیرگذار است. در اواسط هفته و روزهاراهنمای خرید بلیط هواپیما بیرجند از تیک بان




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان بیرجند , بلیط لحظه آخری بیرجند , بلیط هواپیما بیرجند , بلیط بیرجند , بلیط چارتر بیرجند , خرید بلیط بیرجند , قیمت بلیط بیرجند ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند