پارس آباد چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 33
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 136
:: بازدید سال : 206
:: بازدید کلی : 1086
نویسنده : tikban
دو شنبه 21 مهر 1399

پارس آباد یکی از شهرهای استان اردبیل است که در سال 1330 به جمع شهرهای این استان اضافه شد. این شهر در جلگه ای هموار با آب و هوایی معتدل تا گرم قرار گرفته و به همین دلیل شرایط مطلوبی برای زراعت، دامپروری و باغداری را داراست. پارس آباد محصولات کشاورزی و دامی چون پنبه، چغندر، ذرت، گندم، برنج و دانه های روغنی را در اختیار سایر شهرهای کشور قرار می دهد. بلیط هواپیما پارس آباد به دلیل آمد و شد گردشگران، صنعتی بودن این منطقه و قرار گرفتن در مرز ایران و آذربایجان همواره مورد توجه مسافران این شهر است.

فرودگاه پارس آباد

فرودگاه پارس آباد یکی از قدیمی ترین فرودگاه های اردبیل می باشد که در سال 1353 تأسیس شده است. این فرودگاه در واقع به دلیل حاصلخیز بودن منطقه، آمد و شد کارشناسان مختلف و توریست ها احداث شده و پروازهای هفتگی به تهران و بالعکس از طریق آن به انجام می رسد. گفتنی است که فرودگاه پارس آباد زمانی تحت نظر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اداره می شده است. این را هم باید بدانید که فرودگاه پارس آباد در فاصله 7 کیلومتری شهر قرار گرفته و ظرفیت پذیرش نزدیک به 201 هزار مسافر در سال را دارد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما پارس آباد

دشت های مغان یکی از زیبایی های منحصر به فرد پارس آباد در بهار هستند. به همین دلیل است که بسیاری در فصل شکوفایی طبیعت به این شهر سفر می کنند. اما از آنجایی که پارس آباد زمستان های سرد و سوزانی دارد، شاید کسی در این فصل چندان میل سفر کردن به این شهر را نداشته باشد. البته آب و هوای خنک و سرزمین های سرسبز، جنگل های کنار رود ارس و تماشای زندگی عشایری بهترین انگیزه برای خرید بلیط پارس آباد در تابستان و سفر به این شهر است.

بلیط ارزان هواپیما پارس آباد

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما از عوامل مختلی متأثر است که شامل شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط هواپیما، کلاس های پروازی و ... می شود. بنابراین برای خرید بلیط ارزان پارس آباد ، در هنگام جستجو بلیط ها را با هم در شرایط یکسان مقایسه کنید و از ابتدا به دنبال بلیط ارزان هواپیما پارس آباد نباشید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که ارزان ترین بلیط هواپیما پارس آباد لزوما بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. در نتیجه فراموش نکنید که امکانات و شرایط پرواز خود را با توجه به مسافت و مدت سفر خود در نظر بگیرید. سپس با توجه به بودجه و سلیفه خود به رزرو و خریداری بلیط ارزان هواپیما پارس آباد بپردازید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما پارس آباد

در سال های اخیر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و سایر خدمات سفر پیشرفت چشمگیری داشته اند. از این رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما گزینه مقرون به صرفه و سریعی به نظر می رسد. شکی نیست که در خرید اینترنتی بلیط پارس آباد شما از سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون هیچ محدودیت زمانی بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است که خرید اینترنتی بلیط هواپیما پارس آباد در تیک بان تنها نیازمند داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و نیز مشخصات فردی می باشد. خبر خوب این است که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما پارس آباد ، شما حتی ملزم به ثبت نام در سایت نیستید.

بلیط چارتر پارس آباد

برای دیدن قیمت بلیط پارس آباد و خرید بلیط چارتر پارس آباد کافیست از فرم بالای همین صفحه استفاده کنید. برای این کار، پس از انتخاب یکی از دو گزینه یک طرفه و یا دو طرفه، مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعد از تکمیل فیلدهای تاریخ سفر و تعداد مسافران، بلیط هواپیما در مسیر درخواستی شما در صفحه مربوطه به نمایش در خواهد آمد. بنابراین پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه کرده و بلیط هواپیما پارس آباد مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان پارس آباد , بلیط لحظه آخری پارس آباد , بلیط هواپیما پارس آباد , بلیط پارس آباد , بلیط چارتر پارس آباد , خرید بلیط پارس آباد , قیمت بلیط پارس آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند