قیمت بلیط هواپیما برای پارس آباد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 111
:: بازدید سال : 181
:: بازدید کلی : 1061
نویسنده : tikban
دو شنبه 21 مهر 1399

پارس آباد مغان یکی از شهرستان‌های استان اردبیل و دومین شهر بزرگ آن محسوب می‌شود. این شهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی که دارد مورد توجه بازدیدکنندگانی قرار می‌گیرد که برای تماشای زیبایی‌های اردبیل به این استان سفر می‌کنند. در نتیجه قیمت بلیط پارس آباد می‌تواند برای افرادی که قصد سفر به این شهرستان را دارند مهم باشد.

این شهرستان مانند سایر شهرهای ایران شامل انواع دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی، آزاد و پیام نور می‌باشد. در نتیجه دانشجویانی که علاقه‌مند به قبولی در دانشگاه دولتی هستند می‌توانند دانشگاه‌های این شهر را نیز انتخاب کرده و در صورت قبولی، می‌توانند برای سفر به پارس آباد با جستجو در سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما و همچنین جستجو برای پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت بلیط هواپیما، به این شهرستان سفر کنند.

پارس آباد به دلیل برخورداری از آب و هوای معتدل دارای زمین‌های حاصل خیز فراوانی برای کشاورزی است و با وجود وسعت کمی که دارد محصولاتی نظیر پنبه، چغندر قند، گندم، ذرت، انواع میوه‌ها و دانه‌های روغنی و حتی برنج نیز کاشت می‌شود.

در این میان اقامتگاه‌هایی نیز ساخته شده است تا افراد بعد از مشاهده قیمت بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان پارس آباد در سایت‌های مختلف، بتوانند در صورت مشاهده اقامتگاه مورد نظر خود، آن را نیز رزرو کنند و با خیالی آسوده به این شهرستان سفر کرده و از امکانات رفاهی و اقامتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کنند.

سفر به این شهرستان به وسیله هواپیما، تنها از طریق تهران امکان پذیر است بنابراین مسافران در تهران می‌توانند به آژانس‌های هوایی یا سایت‌های معتبر فروش بلیط مراجعه کرده و بعد از اطلاع از ساعت حرکت و قیمت بلیط هواپیما برای پارس آباد، بلیط مورد نظر خود را تهیه کرده و با خیال راحت خود را برای سفر به آن آماده کنند.

جاذبه‌های شهرستان پارس آباد

شهرستان پارس آباد در فاصله 220 کیلومتر از شهر اردبیل قرار دارد و از این جهت آب و هوای آن مانند شهر اردبیل است یعنی در فصل تابستان دارای آب و هوای معتدل و در فصل زمستان دارای آب و هوایی نسبتا سرد می‌باشد بنابراین گردشگران معمولا این شهر را در فصل تابستان به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. قیمت بلیط هواپیما نیز در فصول مختلف سال و بنا به دمای هوا و میزان بارش باران و برف متفاوت است.

این شهرستان دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی نظیر قلعه اولتان، رودخانه ارس، دشت مغان، دریاچه مغان، تپه نادری، چهل پله، پارک ساحلی ارس و... می‌باشد. در این بین دشت مغان به دلیل آب و هوای معتدل و پوشش گیاهی مناسبی که دارد مکان مناسبی برای ییلاق و قشلاق عشایر شاهسون که جزء یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین عشایر ایران هستند، می‌باشد.  

گردشگران می‌توانند برای تماشای این مکان‌های زیبا و طبیعی و همچنین مشاهده مکان زندگی و آداب و رسوم عشایر شاهسون، به این شهر سفر کنند. بنابراین بهتر است قبل از سفر، با بررسی قیمت بلیط هواپیما و قیمت بلیط چارتر پارس آباد، بلیط خود را انتخاب کرده و از زیبایی‌های طبیعی این شهر دیدن کنند و از یک سفر خوب و دلنشین لذت ببرند.

این شهرستان در نزدیکی مرز کشور آذربایجان قرار دارد و به این دلیل جزء یکی از شهرهای مرزی محسوب می‌شود و مردم این شهر نیز به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

از مهم‌ترین صنایع دستی این شهرستان می‌توان به فرش‌های دستباف که توسط عشایر این منطقه بافته می‌شود اشاره کرد که می‌تواند توجه گردشگران را به خود جلب کرده و منبع درامدی برای عشایر باشد.

قیمت بلیط هواپیما و وضعیت فرودگاه پارس آباد

فرودگاه پارس آباد، قدیمیترین فرودگاه این استان است که در سال 1352 تاسیس شد اما به مدت چند سال بلا استفاده بود که بعد از برطرف شدن مشکل آن، در سال 1396 دوباره مورد استفاده قرار گرفت. این فرودگاه که در فاصله 7 کیلومتری پارس آباد قرار دارد زیر نظر شرکت کشت و صنعت و دامپروری شهرستان می باشد و به دلیل حاصل خیز بودن این شهر و مناطق زیبای گردشگری، مورد توجه توریستها قرار میگیرد.

در این فرودگاه تهیه بلیط هواپیما به مقصد تهران امکان پذیر است و قیمت بلیط هواپیما نیز در این فرودگاه برای این شهر در روزها و شرایط مختلف متفاوت است. پروازها به مقصد تهران معمولا در روزهای سه شنبه و جمعه انجام می شود اما برای آگاهی از روز و ساعت دقیق این پروازها و همچنین برای آگاهی از بلیط هواپیمای چارتر پارس آباد، می توان به سایتهای فروش بلیط مراجعه کرد و اطلاعات لازم را بدست آورد.

این فرودگاه در ابتدا تنها فرودگاه داخلی استان اردبیل بود اما بعدها فرودگاههای دیگری نیز در استان اردبیل ساخته شد و مورد استفاده قرار گرفت. این فرودگاه هم اکنون نقش مهمی در جابه جایی مسافرین و باربری شمال غرب کشور دارد.

پرواز از سایر شهرهای ایران به پارس آباد به طور مستقیم امکان پذیر نیست ولی افراد می توانند از تهران به این شهرستان پرواز مستقیم داشته باشند بنابراین برای تهیه بلیط ارزان پارس آباد و مشاهده قیمت بلیط هواپیما برای پارس آباد ابتدا باید به سایتهای اینترنتی معتبر مراجعه کرده و بعد از بررسی قیمت بلیط هواپیما پارس آباد ، گزینه مناسب خود را انتخاب کرد.

قیمت بلیط هواپیما به مقصد این شهر برای گردشگران اهمیت دارد به این دلیل که اگر بلیط لحظه آخری پارس آباد وجود داشته باشد میتوان شاهد سفر گردشگران ایرانی و خارجی زیادی به این شهر بود.

دانشجویان و افرادی که برای سفر کاری قصد سفر به این شهر را دارند نیز می توانند در صورت مناسب بودن قیمت بلیط هواپیما، اقدام به تهیه بلیط کرده و با تهیه بلیط هواپیمای لحظه آخری پارس آباد از طریق سایت‌های معتبر، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.  انواع بلیط ها را از سایت تیک بان بخواهید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان پارس آباد , بلیط لحظه آخری پارس آباد , بلیط هواپیما پارس آباد , بلیط پارس آباد , بلیط چارتر پارس آباد , خرید بلیط پارس آباد , قیمت بلیط پارس آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند