قیمت بلیط هواپیما برای سفر به جیرفت
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 194
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 194
:: بازدید ماه : 297
:: بازدید سال : 367
:: بازدید کلی : 1247
نویسنده : tikban
سه شنبه 22 مهر 1399

شهرستان جیرفت به دلیل دارا بودن آثار باستانی و دانشگاه های مختلف، جزء یکی از شهرستان هایی است که مورد توجه افراد مختلفی از قبیل گردشگران و دانشجوییان قرار گرفته و اکثر افراد برای سفر به این شهرستان به دنبال بلیط هواپیما جیرفت هستند در نتیجه قیمت بلیط هواپیمای جیرفت نیز جزء یکی از مواردی است که می تواند برای این افراد مهم باشد.

جستجو در سایت های مختلف فروش بلیط هواپیما و همچنین جستجو برای پیدا کردن مناسب ترین قیمت بلیط جیرفت یکی از کارهایی است که هر فرد برای سفر به شهرهای مختلف به خصوص شهرستان هایی مثل جیرفت انجام می دهد. در شهرستان جیرفت مراکز تاریخی، درمانی، فرهنگی و علمی مختلفی وجود دارد. مراکز فرهنگی و علمی آن شامل کتابخانه ها و دانشگاه هایی نظیر دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد است. همچنین مراکز درمانی آن نیز  3 بیمارستان و تعدادی درمانگاه است که برای درمان بیماران ساخته شده است.

در این شهرستان تعدادی هتل و اقامتگاه برای رفاه حال گردشگران و دانشجویان و همچنین افرادی که برای سفرهای کاری به این شهر می آیند فراهم شده است تا افراد مختلف بعد از مشاهده قیمت بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان جیرفت در سایت های مختلف، بتوانند هتل یا اقامتگاه مورد نظر خود را نیز رزرو کنند و با خیالی آسوده به این شهرستان زیبا سفر کرده و از امکانات رفاهی و اقامتی که برای آن ها در نظر گرفته شده استفاده کنند.   

برای سفر به این شهرستان می توانید به آژانس هایی هوایی یا سایت های معتبر فروش بلیط مراجعه کرده و بعد از اطلاع از ساعت حرکت و قیمت بلیط جیرفت، بلیط مورد نظر خود را تهیه کرده و با خیال راحت خود را برای سفر به جیرفت آماده کنید.


معرفی شهرستان جیرفت

جیرفت به معنای جلگه پست است و از این رو دارای زمین های حاصل خیز فراوانی می باشد. این شهرستان در جنوب استان کرمان قرار دارد و هر بخش از آن دارای سه گونه متفاوت آب و هوا نظیر سرد کوهستانی، معتدل کوهستانی و گرم و مرطوب است. پایین ترین دمای ثبت شده این شهرستان، دمای 30- در فصل زمستان و بالاترین دمای ثبت شده برای آن در فصل تابستان، دمای 50+ بوده است. بنابراین قیمت بلیط هواپیما در فصل های مختلف سال و بنا بر دمای هوا و میزان بارش نیز متفاوت است.

مرکز این شهرستان، شهر جیرفت است و در اطراف آن تعدادی دهستان و روستا نیز قرار دارد و کوه های آن  دنباله رشته کوه های زاگرس می باشد. این شهرستان در طول سال در معرض وزش بادهای مختلف داخلی و خارجی قرار می گیرد و در نتیجه آب و هوای آن را در طول سال در معرض تغییر قرار می دهد.

جیرفت نیز مانند بسیاری از شهرهای ایران دارای آثار باستانی زیبا و متنوعی است و گردشگران را ترغیب می کند تا با بررسی قیمت بلیط هواپیما و تهیه بلیط چارتر جیرفت، از زیبایی های طبیعی و آثار باستانی آن دیدن کنند و از یک سفر خوب و مناسب لذت ببرند.

از جمله آثار باستانی این شهر می توان به شهر دقیانوس، مقبره میرحیدر، تپه های کنار صندل اشاره کرد. بازدید کنندگان زیادی هر ساله به بهانه تماشای این آثار باستانی زیبا، به این شهر سفر کرده و از نقاط مختلف آن بازدید می کنند. علاوه بر آثار باستانی موجود در جیرفت، موزه باستان شناسی آن که در سال 1383 ساخته شد از شهرت کافی برخوردار است. این موزه کوچک شامل تعداد زیادی آثار کشف شده مربوط به هزاره سوم قبل از میلاد مسیح می باشد که طی حفاری های مختلف کشف شده و برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

 

فرودگاه جیرفت

فرودگاه جیرفت که در داخل شهر قرار دارد جزء یکی از فرودگاه های فعال داخلی کشور می باشد. این فرودگاه به دلیل اینکه به هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خدمات می دهد از اهمیت خاصی برای استان کرمان برخوردار است. تهیه بلیط هواپیما به مقصد تهران در این فرودگاه امکان پذیر است و قیمت بلیط هواپیما نیز در این فرودگاه برای تهران در روزها و شرایط مختلف متفاوت است.

این فرودگاه در سال 1387 ساخته و بعد از 6 سال بهره برداری شد و هم اکنون هواپیماهای فوکر و ایرباس در این فرودگاه می توانند به پرواز در آیند البته پروازها فقط از تهران به جیرفت و بالعکس انجام می گیرد.

از آنجایی که سفر به جیرفت به طور مستقیم تنها از طریق فرودگاه مهرآباد تهران و در روزهای یکشنبه و دوشنبه امکان پذیر است در نتیجه افراد می توانند از تهران پرواز مستقیم به جیرفت داشته باشند و بنابراین برای تهیه بلیط و مشاهده قیمت بلیط هواپیما برای جیرفت ابتدا باید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرده و بعد از بررسی قیمت بلیط هواپیما، گزینه مناسب خود را انتخاب کرده و برای سفر به این شهر آماده شوند. سایت تیک بان بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما است.

قیمت بلیط هواپیما به مقصد این شهر نیز تاثیر زیادی در سفر گردشگران به آن دارد به این دلیل که اگر قیمت بلیط هواپیما برای سفر به جیرفت مناسب باشد می توان شاهد سفر گردشگران ایرانی و خارجی زیادی به این شهر بود. البته افراد زیادی هستند که بنا به شرایط کاری که دارند و برای انجام کارهای اداری خود به این شهر سفر می کنند. این افراد نیز در صورت مناسب بودن قیمت بلیط هواپیما، اقدام به تهیه بلیط کرده و زودتر به کارهای خود می رسند.

افراد مختلف می توانند برای سفر به جیرفت، با تهیه بلیط لحظه آخری جیرفت از طریق سایت های معتبر، علاوه بر تهیه بلیط با قیمت مناسب، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان جیرفت , بلیط لحظه آخری جیرفت , بلیط هواپیما جیرفت , بلیط جیرفت , بلیط چارتر جیرفت , خرید بلیط جیرفت , قیمت بلیط جیرفت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند