خرید بلیط ارزان جیرفت را برای مسافرین
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 263
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 263
:: بازدید ماه : 366
:: بازدید سال : 436
:: بازدید کلی : 1316
نویسنده : tikban
سه شنبه 22 مهر 1399

برای تهیه اطلاعات مربوط به خرید و قیمت بلیط هواپیما جیرفت می توانید در پنل بالای سایت تیک بان مبدا و تاریخ پرواز مورد نظر را انتخاب کنید!

جیرفت از شهرهای باستانی استان کرمان است که به دلیل زیبایی های طبیعی و جاذبه های تاریخی فراوانی که دارد ازمراکز مهم گردشگری در ایران محسوب می شود. تنوع بالا بناهای تاریخی و آثار باستانی جیرفت نشان از تمدن غنی و کهن این منطقه می باشد. جیرفت در لغت به معنی جلگه پست و آبرفتی است. این شهر داری سه اقلیم متفاوت سرد و کوهستانی، معتدل کوهستانی و گرم و مرطوب می باشد.

از شاخص ترین جاذبه های جیرفت تنها با خرید بلیط جیرفت دیدن کنید!

جیرفت دارای غذاهای سنتی متنوع و لذیذی است که در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارند. معمولا در جیرفت رستوران ها و سفره خانه های سنتی متعددی وجود دارد که غذاهای محلی جیرفت را ارائه می دهند. از این رو به شما توصیه می کنیم که در سفر به جیرفت حتما ساعاتی را به شکم گردی و تست غذاهای آن اختصاص دهید. از خوشمزه ترین غذاهای جیرفت می توان به آبگوشت بادمجان و کشک، آبگوشت زیره، آش گندم شیر، خورش بز قرمه، خورش آلوچه، زیره پلو، کشک کدو و لپه پلو با زیره اشاره نمود.

یکی از بخش های دوست داشتنی هر سفری خرید سوغاتی و گشت و گذار در بازارهای سنتی و مراکز خرید است. در جیرفت بازارها و مراکز خرید متعددی وجود دارد که می توان با گشت و گذار در آن ها علاوه بر آشنایی با سبک لباس و لوازم تزئیناتی این منطقه می توان از سوغاتی های آن نیز خریداری نمود. از معروف ترین سوغاتی های جیرفت می توان به قالی گل سرخ که شهرتی جهانی دارد، مرکبات، آثار حصیربافی و سفالگری، خورجین و گلیم،  آینه دوزی و سفره بافی و .. اشاره نمود.

مسیرهای ارتباطی مختلفی برای سفر به جیرفت وجود دارد مانند مسیرجاده ای با اتوبوس یا خودرو شخصی، مسیر ریلی  و مسیرهوایی. هر یک از این روش ها مزایا و معایب بسیاری دارند اما در این میان اگر بخواهیم سریع ترین راه سفر به جیرفت را معرفی کنیم می توان سفر با هواپیما اشاره نمود که طرفداران بسیاری دارد. توجه داشته باشید اگر قصد دارید که سفری هوایی به جیرفت داشته باشید حتما از چند روز قبل بلیط جیرفت را رزرو نمایید تا سفری بدون استرس و نگرانی تجربه نمایید.

معرفی فرودگاه جیرفت به همراه امکانات

فرودگاه جیرفت یکی از فعال ترین فرودگاه های داخلی ایران است که در روزهای مختلف هفته پروازهای متعددی به شهرستان های جنوبی استان کرمان دارد. این فرودگاه در سال 1387 تاسیس شد اما به دلایلی حدود 6 سال تعطیل بود و مجددا بازگشایی شد. در گذشته اکثر پروازهای این فرودگاه توسط هواپیماهای 72ATR  انجام می شد اما با تغییراتی که در فرودگاه صورت گرفت و فراهم شدن بستر های لازم در حال حاضر فرودگاه جیرفت پذیرای پرواز هواپیماهای فوکر 100 و ایرباس 320 می باشد.

از امکانات فرودگاه جیرفت می توان  به باندی به طول 3400 متر و عرض 60 متر و منطقه اپرون به طول 164 و عرض 90 متر اشاره نمود که توانایی پذیرش انواع هواپیماهای متوسط و بزرگ را دارند. این فرودگاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه پروازهای رفت و برگشتی به مقصد تهران دارد و معمولا اکثر همکاری های آن با شرکت های هواپیمایی ماهان و آسمان می باشد.

فرودگاه جیرفت علاوه بر تجهیزات و امکانات ضروری دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند سالن انتظار، رستوران، غرفه اغذیه فروشی، دستگاه خود پرداز، پارکینگ، ایستگاه تاکسی و ... می باشد.  مسافرانی که بلیط هواپیما تهیه کرده اند و قصد دارند از طریق این فرودگاه به سمت مقصد خود حرکت کنند می توانند با استفاده از اتوبوس، تاکسی و یا خودروهای شخصی به فرودگاه جیرفت دسترسی داشته باشند. 

بلیط هواپیما را می توان به صورت حضوری و آنلاین خریداری نمود. آژانس های مسافرتی متعددی برای خرید حضوری بلیط هواپیما در سطح شهرها وجود دارند که مسافران می توانند برای تهیه بلیط به آن ها مراجعه کنند. علاوه بر این مسافران می توانند به صورت آنلاین بدون نیاز به ساعت ها ماندن در ترافیک و خیابان های شلوغ شهر بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خود را رزرو کنند. برای این منظور کافی است که یک وب سایت معتبر مانند تیک بان را انتخاب نمایند و وارد بخش بلیط هواپیما شوند. در این قسمت با تعیین فیلترهای لازم و مبدا و مقصد سفر می توان لیستی از انواع بلیط چارتر جیرفت و سیستمی مشاهده و مقایسه نمود و مناسب ترین بلیط را انتخاب کرد.

روش آنلاین خرید بلیط جیرفت به دلیل مزایای بسیاری که دارد این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که اکثر افراد ترجیح می دهند به صورت آنلاین بلیط سفر خود را رزرو کنند.از مهم ترین مزایای این روش می توان به دسترسی 24 ساعته، عدم محدودیت مکانی و زمانی، صرفه جویی در زمان و هزینه، حق انتخاب بیشتر، قابلیت مقایسه و ارزیابی، پشتیبانی و ... اشاره نمود.

بلیط لحظه آخری جیرفت

آژانس های هواپیمایی برای تکمیل نمودن ظرفیت هواپیمای خود بلیط ها را با تخفیفات ارائه می دهند. این آژانس ها با ارائه بلیط لحظه آخری خرید بلیط ارزان جیرفت را برای مسافرین فراهم می سازند. دو عامل تکمیل نشدن صندلی های هواپیما و نزدیک بودن به پرواز در بلیط لحظه آخری جیرفت تاثیرگذار خواهد بود. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه دهنده بلیط لحظه آخری جیرفت می باشد.

آدرس فرودگاه جیرفت

فرودگاه جیرفت در فاصله 14 کیلومتری از مرکز شهر جیرفت قرار گرفته است. از این رو به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد دسترسی به آن به راحتی امکان پذیر می باشد.
مسیرهای پرتردد به مقصد جیرفت

  • بلیط هواپیما تهران جیرفت
  • بلیط هواپیما ایرانشهر جیرفت



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند