خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت در تیک بان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 379
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 379
:: بازدید ماه : 482
:: بازدید سال : 552
:: بازدید کلی : 1432
نویسنده : tikban
سه شنبه 22 مهر 1399

جیرفت یکی دیگر از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که در جنوب استان کرمان واقع شده است. این شهر سرشار از زیباییهای طبیعی و دیدنیهای تاریخی بسیاری است که نشان از تمدن غنی و کهن این سرزمین دارد. بسیاری معتقدند جیرفت یکی از اقلیم های دارای پتانسیل کشور است چرا که این شهرستان ۴۰۰۰هکتار وسعت دارد و جاذبه های گردشگری بسیاری در هکتار به هکتار آن جا خوش کردهاند. با همه آنچه که گفته شد این شهر آنطور که باید برای ایرانی ها و گردشگران خارجی شناخته شده نیست و خیلی ها با وجود خرید بلیط هواپیما جیرفت خبر از راز و رمز این سرزمین رویایی ندارند.

فرودگاه جیرفت

فرودگاه جیرفت یکی از فرودگاههای فعال کشور است که در شمال این شهر واقع شده و به هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خدمات ارائه می کند. این فرودگاه در حال حاضر به یک باند پروازی آسفالته به طول ۳٬۴۰۰ متر مجهز است و تنها به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران پرواز برنامه ای دارد. با این وجود چندی پیش نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروازهای این فرودگاه از 3 روز در هفته به 6 روز رسیده است از ظرفیتهای ویژه جنوب کرمان و فرودگاه جیرفت سخن گفت.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما جیرفت

جیرفت در ارتفاع 720 متری از سطح دریا قرار دارد و به جهت واقع شدن در عرضهای جنوبی کشور، دارای تابستانهای گرم و نسبتا مرطوب و زمستانهایی معتدل و کوتاه است. این شهر در طول سال تحت تاثیر وزش بادهای منطقهای و برون منطقهای متنوعی قرار میگیرد که آب و هوای آن را دستخوش تغییرات میکند. از این رو بهترین زمان برای خرید بلیط جیرفت و سفر به این شهر تاریخی، فصل زمستان و تعطیلات نوروز است.

از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، اغلب بلیط های هواپیما از مبدا تهران، می توانند برای شما بهترین بلیط جیرفت، باشد چرا که زمان تقریبی حضور شما در پرواز، تنها یک ساعت و ۴۳ دقیقه است.

بلیط ارزان هواپیما جیرفت

همانطور که می دانید قیمت بلیط جیرفت در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما جیرفت بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما جیرفت باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما جیرفت لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان جیرفت را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما جیرفت در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما جیرفت، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.

بلیط چارتر جیرفت

برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما جیرفت و خرید بلیط چارتر جیرفت، می توانید از فرم بالای همین صفحه استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما جیرفت مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان جیرفت , بلیط لحظه آخری جیرفت , بلیط هواپیما جیرفت , بلیط جیرفت , بلیط چارتر جیرفت , خرید بلیط جیرفت , قیمت بلیط جیرفت ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند