شرکت هواپیمایی تابان از فرودگاه خرم آباد پر کشید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 201
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 201
:: بازدید ماه : 304
:: بازدید سال : 374
:: بازدید کلی : 1254
نویسنده : tikban
سه شنبه 7 مرداد 1399
پرواز هفته های اخیر شرکت هواپیمایی تابان از فرودگاه خرم آباد به مقصد تهران، مشهد و بالعکس بدون اطلاع رسانی لغو شده که به نظر می رسد با توجه به نامنظمی پروازهای گذشته و با ادامه این روند، قطع ارتباط این شرکت در خرم آباد دور از انتظار نخواهد بود.
پروازهای این شرکت هواپیمایی به مقصد مشهد روزهای سه شنبه و جمعه با استقبال از سوی مسافران لرستانی برقرار بود که متاسفانه بدون دلیل لغو شد. همچنین تنها پرواز تهران - خرم آباد و بالعکس این شرکت که روزهای دوشنبه انجام می شود در هفته های اخیر برقرار نشده است. لغو پروازهای تابان در فرودگاه خرم آباد در شرایطی رقم خورده که پروازهای شرکت ایران ایر نیز به صورت منظم برقرار نمی شود به طوری که پرواز روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در مسیر تهران برقرار نشد.

تجربه سال های گذشته ثابت کرده، شرکت های هواپیمایی عدم برقراری پروازها و تعهدات خود را با دلیل چک ادواری و کمبود ناوگان توجیح کرده و پس از مدتی حضور در این فرودگاه را به طور کامل لغو کرده اند. فرودگاه خرم آباد جز 16 فرودگاه برتر کشور محسوب می شود که پیش از این 22 پرواز هفتگی رفت و برگشت در مسیرهای تهران و مشهد توسط شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و تابان در آن انجام می شد که در شرایط کنونی با لغو گاه و بیگاه پروازها، نمی توان آمار دقیقی از سورتی پروازهای آن عنوان کرد. اکنون طرح توسعه فرودگاه خرم آباد با 510 میلیارد ریال در حال اجراست. مدیر فرودگاه خرم آباد در این رابطه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شرکت هواپیمایی تابان در نامه ای به این مرکز، دلیل لغو پروازهای خود را چک ادواری و کمبود ناوگان اعلام کرده است.

غلامرضا بنی صدر افزود: چک دوره ای هواپیماها مدت مشخصی ندارد و ممکن است از یک تا چندماه ادامه یابد. وی گفت: فرودگاه خرم آباد پذیرای هواپیماهای فوکر S100 است که با توجه به اینکه تنها 2 ناوگان از این مدل در کشور وجود دارد، کمبود ناوگان برای این فرودگاه تا حدودی توجیح پذیر است.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچگونه اعلام رسمی از طرف این شرکت برای عدم حضور در فرودگاه خرم آباد ارائه نشده اما مسئولان شرکت عنوان کرده اند تا اطلاع ثانوی پروازها در این فرودگاه لغو است. مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: برخی شرکت های هواپیمایی در ازای فعالیت در استان خواستار دریافت تسهیلاتی علاوه بر چارتر هستند که این امر به مدیریت ارشد استان منعکس شده است. بنی صدر اضافه کرد: استاندار لرستان نیز برای پیگیری وضعیت پروازهای خرم آباد به وزیر راه و شهرسازی نامه نوشته است.
برای سفر به این شهر خرید بلیط هواپیما خرم آباد ، بلیط چارتر خرم آباد ، بلیط لحظه آخری خرم اباد ، بلیط ارزان خرم آباد است. می توانید خرید بلیط هواپیما خرم آباد را از طریق سایت تیک بان انجام دهید.

چرا خرید و رزرواسیون از تیک بان

سایت تیک بان نماینده ی 13 شرکت هواپیمایی داخلی و نماینده ی کلیه ی خطوط بین المللی خارجی می باشد که با پرسنل مجرب و متعهد در خدمت شما مشتری عزیز می باشد. با خرید از سایت تیک بان هم از پشتوانه ی تجربه ی چند دهه ی این آژانس استفاده کنید و هم از مزایای خرید بلیت و تور و هتل آنلاین بهره مند شوید. . رزرو هتل در خارج و داخل کشور هم چنین بلیط های سیستمی و چارتری را از این سایت به راحتی خریداری نمایید.

رزرو هتل داخل و خارج کشور و بلیت هواپیمایی سیستمی و چارتری

برای رزرو هتل در داخل و خارج کشور و نیز رزرو بلیت هواپیمایی اعم از سیستمی و چارتری دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه اضافی نیست . با خرید آنلاین از سایت تیک بان با اطمینان از پشتیبانی این آژانس به راحتی می توانید رزرو مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید با مراجعه به سیستم جامع رزرواسیون آنلاین تیک بان می توانید کلیه خطوط پروازی به مقصد مورد نظر را مشاهده کرده و مناسب ترین پرواز چارتری یا سیستمی را انتخاب کنید
همچنین با مشاهده هتل های مختلف در سایت تیک بان و مقایسه امکانات و موقعیت مکانی آن با سایر هتل ها هتل مورد نظر خود را رزرو کرده و واچر آن را دریافت کنید



:: برچسب‌ها: بلیط ارزان خرم آباد , بلیط لحظه آخری خرم آباد , بلیط هواپیما خرم آباد , بلیط خرم آباد , بلیط چارتر خرم آباد , خرید بلیط خرم آباد , قیمت بلیط خرم آباد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند