آشنایی با شهر رشت
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 357
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 357
:: بازدید ماه : 460
:: بازدید سال : 530
:: بازدید کلی : 1410
نویسنده : tikban
دو شنبه 3 شهريور 1399

شهر رشت مرکز استان گیلان و یکی از کلان شهرهای کشور ایران محسوب می شود. این شهر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمالی ایران، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر گیلک جهان و همچنین بزرگترین سکونتگاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می شود. همچنین طبق آمار به دست آمده شهر رشت سومین شهر گردشگرپذیر ایران می باشد. آب و هوای شهر رشت در تابستان ها گرم و شرجی و در زمستان ها سرد و مرطوب است. لقب رشت "شهر باران" است و رتبه اول بیشترین بارش در مراکز استان ها را به خود اختصاص داده است.

همان طور که می دانید شهر رشت یکی از قطب های اصلی کشاورزی در ایران محسوب می شود و تولید قسمت عمده ای از برنج کشور را به خود اختصاص داده است.

دیدنی های شهر رشت

رشت یکی از شهرهای شمالی ایران است که دارای آثار تاریخی و پدیده های طبیعی فراوانی است. طبیعت سرسبز و زیبای رشت جلوه ای بی نظیر از جنگل های شمال را پیش روی چشمان شما قرار می دهد. باغ محتشم یا پارک شهر رشت یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر محسوب می شود. این پارک در دوره پادشاهی ناصرالدین شاه ساخته شده و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین پارک های شهر رشت است. از دیگر آثار تاریخی که در شهر رشت به جا مانده عمارت کلاه فرنگی است که در داخل همین پارک شهر قرار دارد.

 



پارک ملت هم یکی دیگر از پارک های بزرگ شهر رشت محسوب می شود که درختان کهن و تنومند آن نشان از قدمت این پارک دارد. از دیگر دیدنی های شهر رشت می توان به بقعه دانای علی، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی که از دلاور مردان کشور ایران محسوب می شود، بازار بزرگ رشت که از جلوه های زیبای این شهر محسوب می شود، رودخانه گوهر رود، مجموعه میدان شهرداری که دوره اول پهلوی ساخته شده است، خانه میرزا کوچک خان جنگلی، موزه میراث روستایی گیلان و... اشاره کرد. قدم اول و بدون دردسر برای دیدن این دیدنی ها خرید بلیط چارتر رشت و خرید بلیط لحظه آخری رشت است.

هتل ها و مراکز اقامتی رشت

همان طور که گفتیم شهر رشت یکی از توریست پذیر ترین شهرهای ایران است و به همین سبب هم هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی با امکانات رفاهی مختلف در این شهر وجود دارد. از هتل های پنج ستاره و لوکس گرفته تا مراکز اقامتی و مسافرخانه های معمولی! هتل پنج ستاره کادوس یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل های شهر رشت محسوب می شود که در بهترین منطقه این شهر واقع شده است. یکی دیگر از هتل های مجلل و با کیفیت شهر رشت هتل چهار ستاره شبستان است که امکانات مختلفی را برای مهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است. این هتل در چهار راه گلسار شهر رشت واقع شده است.

از دیگر هتل ها و مراکز اقامتی شهر رشت می توان موارد زیر را نام برد:

هتل دو ستاره پردیس، هتل سه ستاره و ساحلی بهارستان که در ساحل زیبا کنار قرار دارد، هتل آپارتمان صبوری که دارای سه ستاره است، هتل سه ستاره پامچال که یکی از بهترین مراکز اقامتی شهر رشت محسوب می شود، هتل دو ستاره پارک، هتل دو ستاره اردیبهشت، هتل غدیر و...

فرودگاه رشت

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در بلوار ولیعصر این شهر واقع شده است. این فرودگاه که در سال 1347 شمسی تاسیس شد، 42 پرواز ورودی ثابت و 42 پرواز خروجی ثابت در هفت مقصد داخلی و دو پرواز ورودی و خروجی خارجی دارد.

سوغات رشت

بهترین سوغاتی که می توانید از شهر رشت برای خود تهیه نمایید، خوراکی های خوشمزه این شهر است که از حیث تنوع بسیار بی نظیر است. این شهر پر است از خوراکی های خوش طعم و مزه ای که هرکدامشان در ذهن شما باقی می ماند. از مهم ترین سوغاتی های رشت می توان به رشته خوشکار، نان گندمی، کشتا، انواع ماهی، ترشی، سبزی های محلی، غذاهای محلی و... اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به رشت

همه ما به صورت کم و بیش از آب و هوای شهر رشت اطلاعاتی داریم. در فصل تابستان با وجود گرمای زیاد و رطوبت هوا، طبیعت بی نظیر و سرسبز رشت انتظار شما را می کشد. ولی با این حال بهترین زمان سفر به رشت سه ماه اول سال است؛ زیرا آب و هوا بسیار مطبوع است و از شلوغی هوا هم خبری نیست. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما رشت سه ماه اول سال است.

بلیط ارزان هواپیما رشت

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط رشت در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان رشت بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان هواپیما رشت باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما رشت صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما رشت نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط هواپیما هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به رشت سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط رشت است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی رشت را برای خود خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان رشت , بلیط لحظه آخری رشت , بلیط هواپیما رشت , بلیط رشت , بلیط چارتر رشت , خرید بلیط رشت , قیمت بلیط رشت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند