چرا خرید بلیط هواپیما دزفول؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 49
:: بازدید ماه : 152
:: بازدید سال : 222
:: بازدید کلی : 1102
نویسنده : tikban
سه شنبه 4 شهريور 1399

خرید بلیط ارزان دزفول یک شروع خوب برای سفر مقرون به صرفه به دزفول است. بهترین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به دزفول اطلاع از عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما مانند نحوه ی خرید بلیط چارتری دزفول ، زمان مناسب برای خرید بلیط و... می باشد.

چرا خرید بلیط هواپیما تهران دزفول؟

دزفول یکی از شهرهای استان خوزستان است که قدمت آن به زمان ساسانیان می‌رسد. این شهر بر روی دامنه های رشته کوه زاگرس قرار دارد مطابق سند های تاریخی سکونت در این شهر به ۵ هزار سال پیش می‌رسد.  فاصله هوایی تهران تا دزفول به اندازه ۴۶۱ کیلومتر است که این مسافت هوایی با هواپیما حدوداً یک ساعت و ۴ دقیقه طول می کشد. 

نام دزفول از دو کلمه دز ( دژ یا همان قلعه نظامی ) + فول ( پل) ساخته شده است که در کل به معنای پل قلعه می باشد. این کلمه اهمیت دزفول را در گذشته از نظر استراتژیکی و نقش نظامیان می رساند. 

شمال خوزستان محل زندگی برخی از قدیمی ترین تمدن های جهان بوده است. معبد شوش زنبیل با بیش از سه هزار سال پیش سمبل دانش در این منطقه است. کاخ آپادانا نمادی از عظمت ایرانیان می باشد. علاوه بر این باستان شناسان آثاری از سکونت شینیون در تپه از حدود ۸ هزار سال پیش پیدا کردند که این نشان‌ دهنده اهمیت بسیار بالای دزفول از نظر تاریخی و باستانی است.

کارهایی که با خرید بلیط هواپیما تهران دزفول باید در دزفول انجام دهید

دزفول یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین شهرهای ایران است. این شهر با داشتن تعداد زیادی مکان تاریخی، جاذبه های طبیعی فراوان، گزینه بسیار خوبی برای گردشگری است. بازدید از این شهر برای هر سلیقه ای مناسب می باشد. بناهای تاریخی دزفول با معماری فوق العاده ارزشمند خود در شهر خودنمایی می کنند و آن شهر را مقصد محبوبی برای تاریخ دوستان و معماران کرده است. تعدادی از مکان های دیدنی دزفول در اینجا گردآوری شده است:

بقعه سبزقبا ، تفریحگاه ساحلی دز (علی کله) ، آسیاب‌های آبی دزفول ، خانه تیزنو ، مجموعه تاریخی شاه رکن‌الدین ، مسجد جامع دزفول ، سد دز، پل قدیم دزفول

جهت مشاهده لیست کامل بناهای تاریخی شهر دزفول می توانید از تارنمای شهرداری دزفول دیدن نمایید.

مراکز خرید دزفول

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران در هنگام سفر یافتن مرکز خرید و مقصد برای سوغاتی است. آشنایی با لیست مراکز خرید شهر مقصد قبل از خرید بلیط هواپیما تهران دزفول می تواند تا حد زیادی نگرانی شما را بابت پیدا کردن بازار از بین ببرد. در ادامه نام تعدادی از مراکز خرید دزفول را ذکر خواهیم کرد.

بازار قدیم یا بازار کهنه دزفول، بازار روز دزفول، بازار شب دزفول، پاساژ امین، این پاساژ مهرگان دزفول، پاساژ کوروش دزفول، مجتمع تجاری ولیعصر

خرید بلیط هواپیما تهران دزفول و بهترین زمان برای سفر به دزفول

بهترین زمان سفر به دزفول بر اساس سه فاکتور آب و هوا ، مناسبت های خاص و هزینه های سفر می تواند متغییر باشد. لذا بر اساس اولویت شما ، بهترین زمان سفر به دزفول می تواند این ایام باشد: شما می توانید بلیط دزفول را با این شرایط تهیه کنید. سایت تیک بان یکی از سایت های معتبر در این زمینه است.

بهترین زمان از نظر آب و هوای دزفول

به صورت کلی دزفول دارای آب و هوای گرم و نیمه خشک است این شهر در تابستان ها بسیار گرم و در زمستان ملایم خواهد بود. دزفول به عنوان یک شهر جنوبی بارش بیشتری نسبت به سایر شهر ها دارد. 

دزفول به دلیل واقع شدن در یک موقعیت جغرافیایی خاص در این شرایط توپوگرافی، شرایط اقلیمی به خصوصی دارد. بر اساس شاخص دما ثبت شده حدود ۶۳ درصد زمان های سال هوا گرم است و تنها ۲۷ درصد زمان های سال شهر آب و هوای ملایمی دارد. از این اطلاعات می توان حدس زد که بهترین زمان برای سفر به دزفول در ماه‌های سرد سال یعنی از اواسط پاییز تا اواسط اسفند ماه می باشد.

بهترین زمان از نظر ارزان بودن خدمات گردشگری با خرید بلیط هواپیما تهران دزفول

از آن جایی که دزفول آب و هوای گرم دارد ، معمولا گرمای تابستان های این شهر آن را از ورود جمعیت گردشگر، خلوت نگه می دارد.

لذا بنا بر رابطه میان هزینه و تقاضا، جهت خرید ارزان ترین بلیط هواپیما دزفول باید زمانی را برای سفر خود انتخاب کنید که تقاضای کمتری برای خرید بلیط هواپیما وجود داشته باشد. در تابستان میانگین دمای هوا به 49 درجه میرسد و گردشگر کمتری در این شهر خواهید یافت.

اگر تحمل گرمای هوا را دارید، سفر در این فصل می تواند به شکل قابل توجهی بودجه مورد نیاز برای سفرتان را کم کند. بهترین زمان خرید بلیط هواپیما دزفول را خودتان انتخاب نمایید

 




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان دزفول , بلیط لحظه آخری دزفول , بلیط هواپیما دزفول , بلیط دزفول , بلیط چارتر دزفول , خرید بلیط دزفول , قیمت بلیط دزفول ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند