شیراز چگونه شهری است؟
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 292
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 292
:: بازدید ماه : 395
:: بازدید سال : 465
:: بازدید کلی : 1345
نویسنده : tikban
چهار شنبه 12 شهريور 1399

شیراز با مساحتی در حدود 240 کیلومتر مربع، یکی از زیباترین شهرهای ایران است که در بخش مرکزی استان فارس و منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است از این رو اغلب آب و هوایی معتدل و مدیترانه ای دارد. بسیاری معتقدند محبوبیت این شهر زیبا، تنها به دلیل وجود مقبره های حافظ و سعدی آن نیست؛ شیراز پر از کوچه باغ های دیدنی و آثار تاریخی منحصر به فردی است که تک تک آنها به تنهایی می توانند شما را برای خرید بلیط شیراز و سفر به این بهشت زمینی ترغیب کنند.

 

فرودگاه شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان چهارمین فرودگاه پرتردد کشور، یکی از مجهزترین فرودگاه های ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است. این فرودگاه در حال حاضر یکی از ایمن ترین فرودگاه های کشور محسوب می شود و قابلیت پذیرش تمامی تایپهای پروازی را داراست.

جالب است بدانید در این فرودگاه، روزانه 120 پرواز داخلی و ۱۰ پرواز خارجی، به بیش از 35 مقصد داخلی و بین المللی انجام می شود.

 

 برخی از نقاط دیدنی شیراز

شیراز یکی از شهرهایی است که می توان هر کوچه و خیابانش را یک جاذبه گردشگری به شمار آورد اما حافظیه، باغ جهان نما، عمارت کلاه فرنگی، دروازه قرآن، آرامگاه شاهچراغ، نارنجستان قوام، حمام وکیل، ارگ کریمخان و... چند نمونه از بی نظیرترین آنهاست.

سوغات و ره آورد شیراز

 از جمله مهمترین سوغات این شهر دیدنی، می توان به انواع عرقیات، بهار نارنج، مسقطی، نان فسا، صنایع دستی و... اشاره کرد.

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما شیراز

اگر بلیط هواپیما شیراز را برای سیر و سیاحت و تفریح می خواهید، بد نیست بدانید که بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما شیراز برای شما، فصل بهار و و به طور خاص، ماه اردیبهشت است. در اردیبهشت، از شلوغی و ازدحام ایام نوروز خبری نیست؛ کمی از آغاز فصل بهار گذشته و طبیعت فرصت بیشتری برای خودنمایی یافته و حال با تمام قوا شما را به سوی خود فرا می خواند.

از سوی دیگر با پایان یافتن تعطیلات، قیمتهای نوروزی از تب و تاب افتاده اند و مراکز تفریحی و هتلها هزینه های معقولتری را بر دوشتان می گذارند لذا تهیه یک بلیط شیراز مقرون به صرفه تر خواهد بود. از لحاظ زمان بندی در 24 ساعت هم، بهترین بلیط هواپیما شیراز برای شما، بسته به فاصله زمانی که با این شهر دارید متفاوت است اما اگر یک بلیط هواپیما شیراز، از مبدا تهران خریداری کرده اید، از آنجایی که کمتر از یک ساعت و نیم را در پرواز سپری می کنید، محدودیت خاصی در رزرو بلیط هواپیما شیراز نخواهید داشت.

بلیط ارزان هواپیما شیراز

همانطور که می دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما شیراز باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط هواپیما شیراز لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان شیراز را رزرو و خریداری نمایید.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز در تیک بان ، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید انلاین بلیط هواپیما شیراز، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.

بلیط چارتر شیراز

برای مشاهده نرخ بلیط هواپیما شیراز و خرید بلیط چارتر شیراز ، می توانید از فرم بالای سایت تیک بان استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین نمایید. توجه داشته باشید که بلیط هواپیما مسیر درخواستی شما پس از تکمیل فیلدهای "تاریخ سفر" و "تعداد مسافران" در صفحه مربوطه به نمایش درمی آید. بدین ترتیب پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما شیراز مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید. با تهیه بلیط چارتر دستیابی به بلیط ارزان شیراز اسان است.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان شیراز , بلیط لحظه آخری شیراز , بلیط هواپیما شیراز , بلیط شیراز , بلیط چارتر شیراز , خرید بلیط شیراز , قیمت بلیط شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند